Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

Krabje spannend :pray:

Hier nog even afwachten, dinsdag weten we meer.

Begin nu ineens hard te twijfelen of ik mijn verhaal hier heb neergezet voor degenen die het niet weten :think:

Zo niet dan staat het wel bij zwanger worden na ma/mk en het testtopic.

@Krabje wrote:

Lautje: :dance: :dance: :dance: :dance: Joepie ook voor een brusje voor Bas!!! Succes lieverd!

:-*

Voor jou ook spannend wij duimen hard voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Chelleke: Had je met Damian ook veel last van de reuma tijdens de zwangerschap of juist niet?

Enne waarom durf je niet naar de gyn?

Marieke: Ik ga dinsdag heel hard voor je duimen!!!

Lautje: :-*

Nou de reuma was zeker niet rustig, heb ook diverse extra spuiten voor de pijn gehaald. Maar 2 weken na de bevalling :shock:

Kon niet meer uit bed komen, moest acuut stoppen met bv :cry: en aan mijn oude medicatie.

Nou heb ik het geluk dat ik nog 1 van mijn oude medicijnen heb incl de prednisolon, dat helpt een heel end.

Voor Damian moest ik met alles stoppen en kreeg pas later de prednisolon.

Ik durf niet zo goed naar de gyn omdat ik bang ben dat ik afgewezen word omdat we nog maar 6,5 maanden bezig zijn.

Maar aan de andere kant mijn lichaam is er niet blij mee, met kindjes maken. :oops:

Maar eigenlijk is ze heel aardig hoor.

Maarja komt goed, ik wacht even morgen het belletje af :smiley:

spannend krabje… en dan is het ff afwachten denk ik of niet?

de rest ook allemaal welkom en succes met klussen :smiley:

Chelleke, lastig zo’n situatie met je reuma. Misschien kan de gyn wel iets voor je betekenen? Vooral nu als je met andere medicatie zit nu, terwijl je het wel nodig hebt… Heb je nog iets gehoord inmiddels?

Chantal, zo kom je elkaar nog eens tegen bij verschillende topics he! Goed gegaan vanmorgen?

Lautje succes! Toch wel grappig dat veel vrouwen weer gaan kriebelen als de kleine 1 is of bijna wordt!

ja maar dat komt denk ik omdat je kleine uk als ze bijna 1 zijn al weer zo groot zijn :mrgreen:

Het gaat ook allemaal veels te snel he… Mijn kleine meisje die al bijna 1 wordt, lijkt als de dag van gisteren zeg… :cry:

ja idd… maar het is ookal zo gewoon dat ze erbij zijn… kan me niet meer voorstellen dat we nog maar met z’n 2en zouden zijn :snooty:

En of het allemaal snel gaat :shock:

@ Jet

Rond 16:15 belt hij. Ben reuze benieuwd.

Al denk ik niet dat ik er veel van moet verwachten van het telefoontje.

Chelleke dikke knuff. En waarom bang voor een afwijzing? Je hebt een hele goede medische indicatie waarom je naar de gyn wil.

En hoe was het telefoontje?

Juudje: Tis nu idd weer afwachten, worden 2 lange weken.

Ik had veel en helder en dus vruchtbaar slijm. Dus dat was goed.

Alleen zaadkwaliteit was slecht. De iui is wel doorgegaan, maar ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in…

Tis wel zo dat er maar 1 goede zaadcel nodig is…Dus we hopen en bidden dat het toch lukt.

Duimen jullie mee???

En of we mee duimen :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown:

ben met het telefoontje niet zo heel veel opgeschoten :roll:

Er waren duidelijk wat veranderingen te zien in het bot en rondom de prothese en daar kunnen de klachten vandaan komen.

Hij had er verder ook niet zo veel kaas van gegeten :eh:

en ik moet dus naar de orthopeed om daar weer verder te gaan.

Tja daar was ik dus al bang voor want de protheses zijn voor de orthopeed, maar had dan toen al meteen een afspraak gemaakt.

Ik hoop maar dat ik geen 3 maanden hoef te wachten :pray:

Zo uit geklaagd :wink: , ga na mijn ongi mijn huisarts bellen voor een afspraak, vragen wat zij er van vind om naar de gyn te gaan.

Krabje ik duim heel hard met je mee :pray: :pray: :pray:

Chelleke al iets gehoord? En ik vind ook dat jullie een hele goede reden voor doorverwijzing hebben hoor!!!

Nieuwe meiden, welkom en hopelijk heel snel goed nieuws :pray:

Hier gaat het wel, voel me lichamelijk heel goed eigenlijk.

Borsten zijn de afgelopen 2 dagen zeer gevoelig tegen het pijnlijke aan :?

We zien het wel, hoop durf ik niet te hebben.

:-*

Marieke :pray: :pray:

Marieke wanneer heb je weer een echo??? Ik duim voor je!

Chelleke: Ik zou alvast de ha bellen en alvast een verwijzing vragen. Hoe eerder je belt des te eerder je aan de beurt bent. Als je zoveel pijn hebt wordt het er ook niet makkelijker op. :hug: :hug:

Morgenavond :pray:

Wat ik wel heel fijn vind is dat de echoscopist een voormalig vk van me is. Ik ken hem vanuit de zwangerschap van Nathalie en voelde me toen al heel erg op mijn gemak bij hem. We hebben vorige week ook heel duidelijk alles besproken.

Ja ik kijk wel even, vanaaf eens vragen wat vriendlief er van vind.

Zou ik een nieuwe verwijsbrief moeten hebben? :think:

Voor en tijdens Damian liepen we ook bij de gyn.

Marieke, fijn dat het een fijne vk is.

Dat is toch wel heel belangrijk.

Goedemorgen!

MArieke ik duim vandaag voor je :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Chelleke je hebt wel een nieuwe verwijzing nodig. Gaat om een nieuwe zwangerschapswens.

Zoals jullie zien ben ik al vroeg wakker, hub moest er om 5 uur uit want die heeft vroege dienst. Ik moest zelf erg nodig plassen. Ik wou toch even de proef op de som nemen of ik door de pregnyl positief zou testen en zie hier het resultaat 8)

Foto is gemaakt 3 dagen na de pregnyl en 1 dag na iui.

mag ik hier ook meeschrijven?? :shifty:

Ik had nu ongesteld moeten worden en dat ben ik niet, maar ik heb ook negatief getest (2x) en daar baal ik zoooo van, dat we toch maar besloten hebben om meer voor het echt te gaan. Tot nu hadden we zoiets van: we zien wel… Maar nu dus eerst even ongi worden en dan… weer elke maand stress :mrgreen:

Misschien heel stom Krabje maar wat houd dat nu in ?? :oops:

Welkom Noortje en heel veel suc6 :thumbup: