Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

Allereerst geef ik iedereen die het nodig heeft een heleboel :hug: :hug: en :pray: :pray: voor iedereen die nu wacht op een NOD (of juist niet natuurlijk).

Dit hoop ik nu ook even voor mezelf. De "klus"dagen zitten er nu net op en het wachten kan nu dus beginnen. Het is ronde 7 en ik hoop dat het nu raak is. Volgende maand willen we anders overslaan ivm de verjaardag dan van onze dochter en dan het nieuwe kindje en de vele verjaardagen in de familie (o.a. m’n eigen hubbie). Ik weet namelijk wat het is om gelijk met je zusje jarig te zijn (en geen tweeling te zijn) en dat is als je kind bent niet leuk en later niet handig dus dat willen we proberen te voorkomen.

Groetjes en nogmaals :pray: voor iedereen!

Ik doe even mee :pray: :pray: :pray:

Hier ook op het wachtbankje :pray:

Hoop ook dat het snel raak mag zijn want met de reuma gaat het niet zo goed :frowning:

chel en quinty: ik duim voor jullie dat het raak is! en gewoon een knuffel :hug:

:-* :-*

Vanaf gisterenavond heel erg last van bijwerkingen van de clomid. Sta te tollen op mijn benen. Toe ik gisteravond in bed lag was het net of ik dronken was, alles draaide, zelfs mijn bed ;D

Vanmorgen weer zo duizelig, dus ik heb me ziek gemeld vandaag. Kijk het straks nog aan of ik morgen wel of niet ga werken.

Ow dat is niet zo fijn :hug:

ow krabje, dat is niet leuk! :hug:

Vandaag weer een fm.

Links: 1 follikel van 13,5 mm

Rechts: 1 follikel van 15,5 mm.

Morgen tussen 18.00 en 20.00 uur pregnyl laten zetten en maandag de iui!!!

Spannend :pray:

Het blijft hier spannend zeg!

Helaas ben ik eergister ongesteld geworden :? op naar ronde :think: :think: 15 of zo :think: pfffff

:hug: :hug:

Oooh spannend krabje…

bigsby :hug:

Hoi wij zijn ook “bezig” voor een 2de kindje. Ben vorige maand gestopt. Aangezien het anderhalf jaar geduurd heeft voordat ik zwanger raakte van Noëlle hebben we besloten nu al te stoppen. Als ik nu al zwanger raak is het welkom natuurlijk maar het is niet zo erg als het even duurt. Zeg ik nu met mn grote mond, ben dr natuurlijk al erg mee bezig en als ik ongesteld wordt is het een teleurstelling… Wil het liever vandaag dan morgen… Vind het wel weer heel spannend! Vorig jaar liep ik op het laatst, dus de kriebels zitten er alweer!

Welkom en suc6 :thumbup:

Welkom en op die manier zijn wij ook bezig… als het komt dan komt het :smiley:

Wij gaan ook voor een tweede :inlove:

We hebben het er al een hele tijd over maar sinds mijn zoontje 1 is geworden toch wat serieuzer. Bij de eerste waren we spontaan zwanger, ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren. Ben sinds de geboorte van mijn zoontje niet meer terug aan de anticonceptie gegaan.

Spannend, welkom en suc6 :lol:

Spannend hoor!

Bigsby: Dikke knuff! Hopen dat dit je laatste ongi was.

Jet: Haaai jij ook hier :mrgreen: :wink:

Lautje: :dance: :dance: :dance: :dance: Joepie ook voor een brusje voor Bas!!! Succes lieverd!

Chelleke: Hoe gaat het met jou?

Gisteren is dus de pregnyl gezet. Morgen tussen 11 en 11.30 uur is de iui. Spannend weer

Spannend Krabje :pray: :pray:

Hier zijn gangetje…ik zit in mijn wachtdagen.

Met de reuma ook prima, alleen een flinke ontsteking in mijn rechterpols en hand, ook de pezen en dat is ontzettend vervelend met de verzorging van mijzelf, Damian en het huishouden.

Morgen belt mijn reumatoloog en dan ben ik benieuwd wat ze er aan kunnen gaan doen en of mijn prothese nog in orde is.

Misschien dat ik toch maar eens terug naar de gyn moet, maar durf niet zo goed.