Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

oooh sorry :oops: niet goed gelezen… maar nog steeds hopen dat het bij de 1e ronde raak is :mrgreen:

Hahahaha geeft niks hoor! :-*

heb er dan ook helemaal geen verstand van hoe dat allemaal gaat!..

moet je eerst ongi worden zodat ze beter zicht hebben op je cyclus???

Nee, ongi is begin van de cyclus.

VAndaag is dus dag 1.

Dag 3 t/m dag 7 slik ik clomid (hormonen) om mijn eitjes te laten groeien.

Dag 8 is de 1e echo (inwendig om te kijken hoe de follikels groeien)

Ongeveer dag 14 pregnyl spuiten en dan dag 16 de iui…

Ik heb vanmorgen het zkh gebeld en maandag om 12.00 uur is de 1e fm

oooh oke… spannend… maar heb je dan ook meer kans op een 2-ling??

Ja dat kan wel…er kunnen meer eitjes groeien.

soannend en veel succes

ik heb vandaag de spiraal laten verwidjeren dus wij kunnen volop gaan klussen…deden we al maar nu kan het tot een zwangertschap komen hihi

Fruttel: hopelijk is het snel raak :mrgreen:

Krabje: hopelijk wacht brusje niet zolang me komen :wink:

Wij zijn ook al een jaar bezig nu :cry:

Bij nr 1 was ik binnen 3 maanden zwanger, nu heb ik het idee dat er geen brusje meer gaat komen :?

Maarja we blijven hoop houden, nog 8 dagen afwachten :mrgreen:

bigsby: :hug: :hug:

ik herken het wel hoor… mij sophie was ik meteen zwanger… wij zouden vanaf onze trouwdag voor een kindje gaan, en ben tijdens onze trouwnacht (Of een dagje later) zwanger geraakt…

nu wil het maar niet lijkt het wel. Hoe harder ik mijn best doe om rond de vruchtbare dagen te klussen, hoe vaker en meer ik telerugesteld raak…

fruttel: hopelijk komt het dan ook snel tot een zwangerschap!!

krabje: jij ook heeeel veel succes meis!

Ik was ook gelijk de eerste ronde van Nathalie zwanger, nu dus al meer dan een jaar bezig.

En dan zou volgende week mijn uitgerekende datum zijn, voelt wel even wrang hoor :?

marieke: heb jij een mk gehad??? wist ik helemaal niet… :oops:

dat zal een moeilijke dag worden dan! :hug: :hug: en een :kaars: :kaars: voor :**:

Yep wij kregen op 4 mei, dodenherdenking, vergeet ik dus nooit meer, bij de termijnecho te horen dat het hartje gestopt was.

Een MA dus. Met medicatie opgewekt en het kleintje in onze tuin begraven. Helaas toch nog wat weefsel achtergebleven en na 2 weken alsnog een curretage gehad. Ik was anders 8 december uitgerekend.

ach meis toch… :hug: :hug:

:-* :-*

voor jullie :hug: :hug:

marieke_50000 :hug:

tijdje hier niet geweest omdat ik er moeite mee had dat we deze maand weer niet konden klussen. Maar deze maand hopen we ervoor te gaan.

Fruttel hopelijk is het raak. Verder iedereen heel veel :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

deze maand.

gr. lolifant

Helaas zijn hier de :evil: ook weer gekomer… dus op naar de volgende ronde!

@juudje1985 wrote:

Helaas zijn hier de :evil: ook weer gekomer… dus op naar de volgende ronde!

:thumbdown: :hug:

Vandaag de 1e fm gehad…

Links: 1 groot follikel van 10 mm

Rechts: 1 groot follikel van 10 mm en een aantal kleintjes

Baarmoederslijmvlies: 6,5 mm

Vrijdag op dag 12 weer een fm. Gyn vermoed dat na het weekend de iui is. Dus ik denk dat het zaterdag of zondag pregnyl spuiten wordt

spannend hoor…