Ok ik hoop voor je dat het niet met naderende ongi te maken heeft…
Maar gewoon even afwachten dus
Ja meer kunnen we toch niet doen :roll:
Nee helaas niet nee :mrgreen:
Ik wacht ook, nog 8 dagen tot NOD of in mijn geval WOD :mrgreen:
Daarna eindelijk weer beginnen in de mmm.
Wordt wel weer spannend
Ik vind het zo leuk en spannend allemaal. Kan niet wachten tot de mirena eruit gaat. Liefste had ik deze er deze week al uitgehaald maar ja ben nu ongesteld dus moet wachten tot dat voorbij is.
Iedereen veel succes gewenst.
Jij ook
welkom allemaal… :mrgreen:
mijn NOD komt er ook bijna aan… we hebben wel lekker geklust dus hoop dat het deze maand raak is…
Spannend, ik duim voor je
ow spannend juudje!! ik duim voor je!
alle nieuwkomers: welkom!
hier helaas behoorlijk ongi geworden. ik merk dat het elke maand moeilijker wordt om er niet te veel mee bezig te zijn… op sommige dagen lijkt het wel of ik nergens anders aan kan denken dan zwanger raken, en tja, dat blijkt ook weer niet erg bevorderlijk te zijn :?
Ben dus niet de enige die zich op van die gedachten betrapt. Hoewel we goed beseffen dat er stellen zijn die veeeeel langer bezig zijn en we al een mooi meisje hebben is het toch telkens spannend en vindt ik eigenlijk 6 rondes meer dan genoeg…
Veel succes :thumbup:
quinty: ik deel je gevoel helemaal!
maar jij 1 dag overtijd???
:evil: :twisted: :twisted:
Knipoogje heel herkenbaar dat gevoel.
Heb ik ook. We zijn nu al meer als een jaar bezig.
Eerst de ma in mei en vorige maand een vroege mk, ik geloof dat mijn cyclus nu eventjes in de war is :?
Nieuwe meiden welkom en heeeeeeeeeeeel veel succes
Helaas weer een ronde verder :thumbdown:
:thumbup: pjes voor iedereen :-*
:hug: voor iedereen met de :evil:
en voor de rest draaien de duimen overuren…
ik ben op zich niet heel erg bezig met het zwanger worden… komt misschien ook omdat ik het ook niet heel erg zou vinden als het nog ff op zich laat wachten… (klinkt misschien heel dubbel)
maar als ik dan bij vrienden zo’n klein babytje vast houd begint het weer meer te kriebelen
Dikke knuffel voor degen die hem nodig heeft.
Ennne die gevoelens die je hebt als het niet wil lukken zijn heel herkenbaar. Wij hebben over Tycho ook 2,5 jaar gedaan. We kwamen in aanmerking voor ivf/icsi maar de gyn wou toen eerst 6 iui’s doen. En gelukkig was de 2e poging al raak…
En als je zwanger wil worden ben je er mee bezig…Dat kan toch ook niet anders. :hug: :hug: :hug:
Ik denk dat de 1e ronde gaat beginnen. Ik wordt ongi. Even kijke of het goed doorbreekt maar denk wel dat morgen dag 1 is. Dan ook maar even zkh bellen voor de 1e fm op dag 8.
Spannend!
Spannend
laten we hopen dat je geen 1e ronde nodig hebt en dat het gewoon raak is…
@juudje1985 wrote:
laten we hopen dat je geen 1e ronde nodig hebt en dat het gewoon raak is…
Nee hoor, tis niet raak…we gaan beginnen met iui.