Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

spannend hoor!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je

De mogelijke klusdagen zijn hier nu voorbij en we hebben flink ons best gedaan :oops: :oops: , dus hopelijk hebben we succes. :pray:

Nu dan nog even geduld hebben tot ongeveer de 24 ste.

Voor de rest, iedereen s6 :thumbup:

ik :thumbdown: :thumbup: voor je Quinty

@knipoogje1983 wrote:

pinky: owww wblijft spannend dus!! hoe lang ben je nou overtijd dan?

Nu 2 dagen als ik van 30 dagen uit ga. Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden hoor, voel totaal geen klachten van een evt zwangerschap. Hoop wel dat het snel gebeurd dan kunnen we weer verder klussen.

Maar je hoeft toch ook geen klachten te hebben, m’n eerst zwangerschap ontdekte ik pas toen ik al 5 weken zwanger was. (cyclus was toen een zooitje). Ik had ook totaal geen klachten. Dat begon pas bij 9 weken.

Dus misschien toch wel zwanger?? Heb je al getest?

pinky, weet je al iets meer???

ik dacht dat je altijd rond je eisprong meer last had van cervixslijm…

mij eisprong is vorige week geweest, maar ik heb momenteel zon enorme last ervan dat ik me afvraag of mij ei vorige week wel echt geweest is…

@knipoogje1983 wrote:

mij eisprong is vorige week geweest, maar ik heb momenteel zon enorme last ervan dat ik me afvraag of mij ei vorige week wel echt geweest is…

ik heb dat nooit geweten dat dat ermee te maken kon hebben … weer iets geleerd :mrgreen:

@juudje1985 wrote:

@knipoogje1983 wrote:

ik heb dat nooit geweten dat dat ermee te maken kon hebben … weer iets geleerd :mrgreen:

:lol:

@Quinty wrote:

Maar je hoeft toch ook geen klachten te hebben, m’n eerst zwangerschap ontdekte ik pas toen ik al 5 weken zwanger was. (cyclus was toen een zooitje). Ik had ook totaal geen klachten. Dat begon pas bij 9 weken.

Dus misschien toch wel zwanger?? Heb je al getest?

Ik had bij Damian eerst ook geen klachten,

alleen mijn (.)(.) waren groter.

@ All :pray:

Nou hier nog steeds geen duidelijkheid. Ik ben 11 okt gestopt met de pil. 15 okt ongesteld geworden. Bij een cyclus van 28 dagen had ik 12 nov een pos test moeten hebben. Bij cyclus van 30 dagen op 14 nov. Of ongi worden natuurlijk.

Nu nog steeds een neg test. Wel voel ik dat mijn baarmoedermond nu iets zachter is geworden en wat openstaat. Dus of ik word binnenkort ongesteld of mijn vruchtbare periode komt eraan. Mijn cyclus is dus nog effe in de war na het stoppen van de pil.

Bij mijn vorige keer stoppen had ik meteen een cyclus van 29 en 31 dagen. Die maand erop was ik zwanger. Ik ben zo benieuwd hoe het nu verder gaat en wacht geduldig :liar: af.

Ben ongi geworden!! We gaan er weer voor!!

@pinky79 wrote:

Ben ongi geworden!! We gaan er weer voor!!

Toi Toi Toi :thumbup:

ik ga door naar de volgende ronde vrees ik. net tijdens het plassen wat last van bloedverlies. Helaas een paar dagen eerder dan normaal, dus mijn cyclus is echt behoorlijk van slag :S

Ik duim nog even voor je door :pray:

volgende week woensdag gaat mijn mirena eruit en dan gaan ook wij proberen een 2e kindje te krijgen. ik denk er wel aan om mijn lichaam eerst even sowieso 2 maanden van herstel te geven en dan pas te gaan proberen. maar wel spannend hoor

Welkom en heel veel suc6

He mag ik hier ook meekletsen?

Ik ben Chantal, getrouwd met F. en ben de mama van Tycho.

Wij zijn zwanger geworden met behulp van IUI behandelingen en in december gaan we hier weer mee beginnen. Over een week á 1,5 week begint mijn ongi en dan gaan we er weer voor.

Liefs Chantal

Ook voor jou welkom en heel veel suc6

DAnk je.

En heb je al tekenen van een naderende ongi of juist niet? Ik duim voor je.

Ja een beetje, meer afscheiding, wat last van mijn (.)(.) en wat meer van mijn hyperventilatie en dat krijg ik altijd als ik naar mijn ongi ga, maar ik hoop natuurlijk op wat anders :mrgreen: