Ik heb buikgriep dus voor mij zal het ook wel niet raak zijn :?
bigsby :hug:
hier zit ik rond mijn eisprong (gisteren of vandaag) maar geen kluswerk deze dagen aangezien hub ziek is.
Beterschap :hug:
weten jullie eigenlijk wat je voelt bij een eisprong? of een innesteling??
Eisprong:
Wanneer de eisprong nadert, hebben sommige vrouwen buikpijn, vaak op een duidelijk aanwijsbare plek, links of rechts onderin de buik. Dat wordt ovulatiepijn of middenpijn genoemd. Het is het gevolg van de spanning in de eierstok, en gaat aan de eisprong vooraf. Als je vrijt zodra de ovulatiepijn optreedt, ben je net op tijd. De dag van de eisprong is de eicel vruchtbaar.
Of je innesteling kan voelen weet ik niet.
Sommige zeggen van wel. Maar wat??
chel bedankt! maar wat ik me dan afvraag: er staat"wanneer je vrijt als je depijn voelt ben je net op tijd…
ik voelde vanmorgen erg stekende pijn links onder. Ikdacht nog: mooi, dat wordt vanavond klussen ook al is hub ziekjes,maar heeft dat an eigenlijk nog wel nut?? :think:
Dat durf ik je niet te zeggen :oops:
Had ik net het berichtje eerder hier getypt, krijg ik toch flink de griep.
Gelukkig weer opgeknapt en het weekend gaat ons dochtertje gezellig een nachtje bij oma en opa slapen :oops:
Wat ik mij nu afvraag. Als je eerder je periode krijg door bv griep, krijg je dan ook eerder je eisprong?
knipoogje: succes vanavond en het heeft zeker nut. Eicel blijft volgens mij 24 uur leven.
Helaas ga ik door naar de volgende ronde :?
@knipoogje1983 wrote:
bigsby :hug:
hier zit ik rond mijn eisprong (gisteren of vandaag) maar geen kluswerk deze dagen aangezien hub ziek is.
Balen zeg :hug:
gister toch geklust… hub moest van me… :oops: nou maar hopen dat het ook raak is, dan voel ik me minder schuldig…
ik die altijd riep dat het leuk en vrijblijvend moest blijven… :oops:
denk wel dat mijn ei gister geweest is. Had al 2 dagen enorme hoofdpijn, gisterovhtens steken in mijn linkeronderbuik en de sex was pijnlijk.
vanmorgen weer helemaal klachten vrij…
bigsby: :hug: hopelijk volgende ronde wel raak!
mijn ongi is net over dus wij kunnen weer aan de klus…
voor de rest… :hug:
@bigsby wrote:
Helaas ga ik door naar de volgende ronde :?
:hug: :hug:
@knipoogje1983 wrote:
gister toch geklust…
Baat het niet schaadt het niet :inlove:
@juudje1985 wrote:
mijn ongi is net over dus wij kunnen weer aan de klus…
Suc6 :inlove:
Hallo allemaal,
Wij gaan ook voor de tweede! Ben begin oktober gestopt met de pil en ik hoop dat mijn cyclus gelijk op regel is. De vorige keer was dit nl wel zo. Ik heb vanochtend een testje gedaan en deze is negatief, voel me ook totaal niet zwanger. Ik ga er dus vanuit dat ik een deze dagen ongesteld word.
Voor de dames die ongesteld zijn geworden :hug:
Gr Pinky
Welkom Pinky en heel veel suc6 :thumbup:
Welkom Pinky en succes met klussen
succes pinkie! hopelijk is het sneller raak dan bij sommige van ons!
balen digsby hopelijk is het volgende keer raak.
Hier ging het vandaag de mist in. Jongste zus van manlief ligt op hartbewaking (observatie)
iedereen die nog gaat klussen of heeft geklust, succs :thumbup:
Nog steeds een negatieve test en geen ongi. Hoop dat het snel doorbreekt.
pinky: owww wblijft spannend dus!! hoe lang ben je nou overtijd dan?
lolifant: :hug: