Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

hey meiden.

hoe is het met iedereen??

Zijn gangetje.

Zit op het wachtbankje.

En met jou?

ik zit ook op het wachtbankje, al komt er deze maand gewoon een ongi.

We hebben wegens ziek zijn niet geklust (ja wel geklust, maar wel erg laat of juist erg vroeg)

maar merk dat ik het weer een beetje heb losgelaten. Ik wil heeeeel graag zwanger worden, maar toen we net besloten hadden voor de 2e te gaan was ik er elke dag mee bezig en baalde ik van een dag niet klussen.

Merk dat ik dat weer wat heb losgelaten en heb nou zoiets van: het komt als het komt.

Ja precies, dat is ook wel fijn :thumbup:

Minder frustrerend.

Al zou het wel fijn zijn als je net goed geklust hebt :mrgreen:

Hier een ronde verder :thumbdown:

@Chelleke wrote:

Hier een ronde verder :thumbdown:
:hug:

Hoi :mrgreen:

Ik kom me ook weer eens ff melden!

Vandaag had ik een postieve ovu test dus wat het hier weer klussen geblazen, leuk eerst een lange dag werken, daarna naar school en dan nog ff klussen :roll: :lol: :lol: :lol:

Chel: balen dat je weer ongesteld bent geworden :hug:

Juudje; pff wat moest je lang wachten, en vervolgens word je na het testen toch weer ongesteld :?

Hoe gaat het met Marieke? welke dag zit jij nou?

@knipoogje1983 wrote:

juudje: misschien duurt het gewoon wat langer voor je positief test?? :hug: kan me voorstellen dat het erg frusti is, die onzekerheid!

bigsby: hoe bevalt je werk?? hopelijk was die ene keer toch raak! :hug:

marieke: hoe is het met jou en je moppie?? je mannetje alweer thuis?? :hug:

chel: hos is het daar?? flink geklust??

hier wordt er zo weinig geklust, dat het nog wel een tijdje gaat duren denk ik… als we klussen is het net voor of net na mijn ongi, dus weinig zwangerschap kans.

Het werk gaat wel, het is niet uitdagend of afwisselend, maar het is werk :wink:

Maaarre wel proberen op de juiste tijden te klussen hoor :naughty: :mrgreen:

Suc6 met klussen :inlove: :pray:

@bigsby wrote:

@knipoogje1983 wrote:
juudje: misschien duurt het gewoon wat langer voor je positief test?? :hug: kan me voorstellen dat het erg frusti is, die onzekerheid!

bigsby: hoe bevalt je werk?? hopelijk was die ene keer toch raak! :hug:

marieke: hoe is het met jou en je moppie?? je mannetje alweer thuis?? :hug:

chel: hos is het daar?? flink geklust??

hier wordt er zo weinig geklust, dat het nog wel een tijdje gaat duren denk ik… als we klussen is het net voor of net na mijn ongi, dus weinig zwangerschap kans.

Het werk gaat wel, het is niet uitdagend of afwisselend, maar het is werk :wink:

Maaarre wel proberen op de juiste tijden te klussen hoor :naughty: :mrgreen:

uhh dat gaan we deze ronde proberen :mrgreen: maar mijn cyclus is enorm van slag door mijn "stres"dus het is ook een beetje gokken… ach ja, het is 1 keer gelukt, dan zal een tweede keer ook vanzelf wel lukken hoop ik :smiley: mijn ongi was maandag begonnen, dus heb al egen manlief gezegt dat we vanaf het weekend maar moeten beginnen met serieus klussen :smiley:

kan me voorstellen dat het vermoeiend is: werk, studie en dan ook nog moeten klussen :mrgreen: maar ja, voor wat hoort wat zeggen ze he :smiley:

chell: zullen wij dan maar samen voor de volgende ronde gaan??? hopelijk bij beide raak! zou een mooi sinterklaascadeautje zijn, een positieve test :lol:

marieke: hoe is het met jou? al zwanger?? :mrgreen:

juudje: en jij ook hard aan het klussen??

Ja dat zou mooi zijn hè :inlove:

ja hier ook aan het klussen geweest… dus ben zeer benieuwd…

Hoi allemaal, wij zijn al sinds april dit jaar bezig voor een tweede maar door zkh opnames van mijn man even in de ijskast gezet. Nu gaan we in november weer beginnen en hopelijk lukt het snel.

Mag ik mij bij dit topic aansluiten en gezellig meekletsen?

gr. Lolifant :smiley:

@juudje1985 wrote:

ja hier ook aan het klussen geweest… dus ben zeer benieuwd…

:pray: :pray: :pray:

@lolifant wrote:
Hoi allemaal, wij zijn al sinds april dit jaar bezig voor een tweede maar door zkh opnames van mijn man even in de ijskast gezet. Nu gaan we in november weer beginnen en hopelijk lukt het snel.

Mag ik mij bij dit topic aansluiten en gezellig meekletsen?

gr. Lolifant :smiley:

Welkom en heel veel suc6 :thumbup: :smiley:

juudje: Hopelijk is het snel klussen goed genoeg geweest meis!

LOLIFANT: welkom hier! hopelijk gaat het met je man weer allemaal goed en hoef je hier niet zo snel mee te kletsen maar is het snel raak! we zitten er allemaal al te lang eigenlijk… :?

Iedereen die in november weer gaat proberen; allemaal veel succes! :thumbup: :thumbup:

Heb net eens even de kalender erbij gepakt en zie dat we hier ook weer serieus moeten klussen. Maandag zou de beste dag zijn dus moeten de nodige voorbereidingen :wink: getroffen worden.

Maar we hebben een druk weekend voor de boeg met veel visites dus moet het er maar een beetje tussendoor.

helaas de rode :evil: zijn vandaag gekomen… maar aan de andere kant ben ik er ergens wel blij om… want dit is de eerste keer (na de geboorte van Dorien) dat ik weer een normale cyclus heb gehad van 29 dagen :dance:

:hug: en :dance: :wink:

Juudje; 29 dagen is heel mooi :dance: :dance:

Lolifant: welkom en hopelijk is het snel raak!

Chel; welke dag zit jij nu?

Ik zit weer in de wachtbanken, en hopelijk is het deze ronde eindelijk eens raak :pray: :pray:

Dag 10, ben vandaag weer begonnen met ovutesten :wink:

Ik denk dat ie op dag 12 positief is

Voor jou :thumbup: pjes en :pray: