Ik ben voorlopig ff minder online, want ik heb een tijdelijke baan gevonden maar dat is wel voor heel veel uur (fulltime) maar helaas heb ik geen keus. En daarnaast heb ik Luca en mijn studie ook nog :roll: Manlief gaat het huishouden dan van mij overnemen want dat wordt mij wel te veel
Hopelijk tot snel :-*
Heel veel suc6 meis :hug:
bigsby: wat fijn dat je een baan gevondne hebt! hopelijk valt het allemaal toch mee met de drukte! veel succes meid! :hug:
Hier nog steeds niks te bekennen van de rode duivels!!!.. maar omdat er bij mijn vorige cyclus ook 2 week langer tussen zatā¦ kan het nu miss nog wel komen!..
er zit nu 6 week en 1 dag tussen
dit is ook de reden dat ik nog niet getest hebā¦ omdat het voor mijn gevoel nog steeds kan komen!..
Hier,
ben helemaal verbaast dat ik nog steeds niet ongi benā¦ samen met manlief besloten om na het weekend te gaan testenā¦ (als het nog niet gekomen is) :mrgreen:
Spannend
En Juudje?
Wij hebben alleen zaterdag geklust, verder komt het er hier ff niet van :oops:
Zaterdag had ik een positieve ovu test, en zondag was hij alweer negatief. Opzich heb ik dan toch een goede kans of niet?
Ik ben ook wel nieuwschierig Juudje :mrgreen:
Geen idee of dat voldoende is bigsby, :thumbup: voor je
heb vandaag getestā¦ maar helaas niet zwangerā¦
ook nog geen rode duiveltjes te zienā¦ :?
Juudje :hug: :hug:
Kom vandeweek weleens bijlezen, heb er even de puf niet voor :oops:
@juudje1985 wrote:
heb vandaag getestā¦ maar helaas niet zwangerā¦
:hug: :hug:
Maar geen bloed geeft moed
@Chelleke wrote:
@juudje1985 wrote:heb vandaag getestā¦ maar helaas niet zwangerā¦
:hug: :hug:
Maar geen bloed geeft moed
ja dat is wel zoā¦ maar vind het wel raar dat ik nog niet ongi ben geweestā¦ hoop niet dat mijn cyclus zo gaat blijvenā¦
Nee dat kan ik me voorstellen :hug:
juudje: misschien duurt het gewoon wat langer voor je positief test?? :hug: kan me voorstellen dat het erg frusti is, die onzekerheid!
bigsby: hoe bevalt je werk?? hopelijk was die ene keer toch raak! :hug:
marieke: hoe is het met jou en je moppie?? je mannetje alweer thuis?? :hug:
chel: hos is het daar?? flink geklust??
hier wordt er zo weinig geklust, dat het nog wel een tijdje gaat duren denk ikā¦ als we klussen is het net voor of net na mijn ongi, dus weinig zwangerschap kans.
@ knipoogje
Wie weet klus je net een keer goed.
Hier zijn gisteren de om-de-dag-klus dagen begonnen.
Ik heb waarschijnlijk zaterdag een posi ovutest :thumbup:
Gisteravond zijn ze toch gekomenā¦ :twisted: :twisted: (alsof ze gewacht hebben totdat ik getest had :evil: )
op naar de volgende ronde!..
:thumbdown: :hug:
juudje :hug: vervelend is dat he? heb je net een test er tegenaan gegooid, en dan komen ze!
@knipoogje1983 wrote:
juudje :hug: vervelend is dat he? heb je net een test er tegenaan gegooid, en dan komen ze!
ja had ze liever een dag eerder gehad!!!