hier ook nog geen ongi klachten… maar ja met die bv weet je het maar nooit… daarom ga ik ook geen test doen!!!
knipoogje en Juudje
chelleke: bedankt voo rje duimen! ik hoop het natuurlijk ook zoooo enorm, maar ik vermoed gewoon echt dat het niet is hoor, we hebben zo weinig ons "best"gedaan door omstandigheden, dat het wel erg toevallig zou zijn.
ik zit zelfs zo niet lekker in mijn vel, dat ik gisteravond er pas achter kwam dat ik ongi zou moeten worden…
Dat is niet fijn :hug: :hug:
Hoop dat je snel weer lekker in je velletje zit :-*
Juudje wanneer is/was je nod?
Knipoogje hopelijk voel je je snel weer wat beter :hug:
dank jullie chel en marieke! :-*
hier nog steeds niets… maar durf eigenlijk geen hoop te hebben, bang dat de ongi dan door komt… :oops:
Hoelang ben je nu overtijd knipoogje?
En niet stiekum de drang om een test te doen?
moest za ongi worden en dan had ik een cyclus van 30 dagen gerekend zoals de vorige keer het geval was
Spannend hoor
vannacht zijn de rode duivels doorgebroken hier
hoewel ik het verwacht had, is het toche en grote teleurstelling!
:thumbdown: :hug: :hug:
@knipoogje1983 wrote:
vannacht zijn de rode duivels doorgebroken hier:hug: :hug: hier nog geen rood duiveltje te zien
ohh juudje, bij ou blijft het spannend dus!
@knipoogje1983 wrote:
vannacht zijn de rode duivels doorgebroken hier
:hug: Hier ook. Op naar de volgende ronde
lenie: :hug:
het valt me wel op dat we bijna allemaal tegelijk ongi zijn… moeten we dus ook tegelijk aan de klus wordt het rustig hier
Ik ook nog ongi, maar is vaak zo he, dat als vrouwen bij elkaar zijn ze gelijk ongesteld worden :lol:
Juudje onze hoop is op jou gevestigd
ja maar marieke, dat is toch meestal vrouwen die bij elkaar wonen of veel met elkaar optrekken.
Bij ons zit er nog een internetverbinding tussen he
juudje: voel jij al iets wat kan wijzen op een zwangerschap of de rode duicels of helemaal niets??
Ach nou ja, we zijn toch geregeld “samen” hier :lol:
:lol: :lol: :lol:
ik heb morgen mijn proefdag op het kdv… heb er zo enorm veel zin in maar ben er tegelijkertijd ook zo enorm zenuwachtig voor! :?
Juudje
De rest :hug: :hug: