Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

@Sharon wrote:

Hallo dames, heb slecht nieuws…ik dacht even dat het goed zat, maar de :twisted: :twisted: hebben 't doorgezet. Voel me eigenlijk ook niet rot, alleen jammer dat het weer niet gelukt is :wall: Daar gaan we dan maar weer heh, op naar een volgende ronde.




:hug: :hug:

Wat balen Sharon :hug:



Chelleke; nee joh zo zie je maar dat het goed was dat je het er nog een keer neerzetten :wink: :mrgreen:

Dank jullie wel voor jullie lieve steun :inlove:



@Zonnetje: dit wordt mijn 4e ronde. Bij m’n eerste duurde het ook een paar maanden, dat komt omdat ik nog moest ontpillen na jaren de pil geslikt te hebben. Hopelijk gebeurt het dit jaar nog, ik voel het gewoon :smiley:

Ik hoop het ook voor ja Sharon :pray:

Het is hier wel erg rustig, zo belanden we straks helemaal onderaan :wink:



Hier gaat alles goed, ik ben druk bezig met school :mrgreen:

En ik zit weer op de wachtbank :pray: :pray:

Meld!



Wij gaan ook voor een tweede, in oktober pas…ook de verstandige keuze moeten maken de opleiding voor te laten gaan :wink: Vandaag ongi geworden en vanaf aankomende cyclus geen pil meer / hopelijk worden we sneller zwanger als ik ontpild ben / vorige duurde 7 mnd vanaf laatste pil.

spannend zeg…veel succes :thumbup:

Suc6 jade :wink:

Nieuwe meiden heel veel succes en hopelijk hebben jullie snel die ozo gewenste positieve test in handen.



Ik heb dus helaas een MA gehad ruim een maand geleden.

Twee weken geleden alsnog een curretage gehad.



We willen nog steeds heel graag een tweede kindje en laten nu de natuur zijn gang gaan. We zullen ruim voldoende spelen en wie weet is het ons gegeven om weer zwanger te worden en gaat het dan goed :pray:



Ik heb nu dus ook echt geen flauw idee wanneer ik weer ongesteld zal worden, dat is even afwachten, we zien het wel.

Wat :silenced: Marieke :hug:



Hier moet ik zaterdag of zondag ongi worden.

Ik heb een ei gehad en we hebben toen ook geklust,

maar dat was met mijn vorige zwangerschap ook en die liet ook bijna 2 jaar op zich wachten.

Dus ik durf niet te hopen. Al begin ik last van mijn bekken te krijgen en dat heb ik sinds de geboorte van Damian iedere keer bij mijn menstruatie.

En ik heb witte vloed wat ik ook altijd heb voor de menstruatie.

Dus ik ga er vanuit dat ik gewoon ongi word.

Ik baal wel een beetje, toch een klein beetje teleurgesteld en ik weet dat je de 1e rondes niks moet verwachten (al was het bij mijn sz meteen raak) maar er zit toch wel wat haast achter zeg maar :shifty:

Natuurlijk hoop je dat je gelijk in een van de eerste rondes zwanger bent.

Dat geluk had ik bij Nathalie wel, gelijk raak.

De tweede zwangerschap was in ronde 7 raak.

Ze zeggen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent, ik weet niet of dat zo is.

Volgens de gyn mogen we het gelijk weer proberen en zodra je geest en lichaam er klaar voor zijn kun je gewoon weer zwanger worden.

Ik hoop het zo :pray:

Ik hoop met je mee voor je :pray:

Succes Jade!



Marieke :hug:

Hopelijk krijgt Frummel en Naatje snel een brusje :pray:



Chelleke: hopelijk laat het bij jou ook niet zolang meer op zich wachten, ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld ben :hug:

Ik baal ook hoor, ik zit nu in ronde 8, en bij Luca was ik in ronde 3 al zwanger :?

Ja dat kan ik me goed voorstellen, dat je baalt :hug:

Af en toe vraag ik me dan af over Luca een gelukstreffer was :think:

Maar ik heb ook wel veel stress de laatste maanden en daar kan het natuurlijk ook aan liggen :think:

Maar nu heb ik veel afleiding van mijn schoolwerk :mrgreen:

:wink:



Balen Chel :hug:



Leuke banner, ik wist niet dat die ook bestond :think:

:mrgreen: Zelf gemaakt :wink:

haha kun je hier ook je eigen creaties kwijt dan? of heb jij je idee aan Ruud doorgegeven?

Idd aardig balen Chelleke :hug: