Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

@bigsby wrote:

haha kun je hier ook je eigen creaties kwijt dan? of heb jij je idee aan Ruud doorgegeven?

Nee ik heb gewoon mijn banner gecopieerd en dat in psp programma geplakt, de niet ongi-dag weggehaald en er zelf wel ongi-dag neergezet.

Ge-upload bij photobucket :wink:

Hoop dat je de volgende ronde een banner aan kan maken met; vandaag is de positieve test dag!!!

Ben al een jaar bezig voor een tweede kindje, maar de eerste duurde ook twee jaar dus wie weet binnen nu en een jaar! Weet iemand hoe ik kan uitrekenen wanneer ik het meest vruchtbaar ben? :oops:

Soley heb je een regelmatige cyclus?

Dan zou je misschien ovulatie-testen kunnen proberen.

Hihihi die banner vind ik leuk :lol:

Ja ik heb wel een regelmatige cyclus heb nu ovulatietesten gekocht van kruidvat als het deze maand niet raak is zal ik ze gaan proberen :slight_smile:

Soly, wat vervelend dat het zo lang duurt :?

Dag allemaal, ik kom me ook even bij jullie melden, gezien we voor een tweede bezig zijn.

Het lastige is enkel wel dat ik pco heb en ik dus geen cyclus heb. Bij ons zijn we dus eigenlijk gewoon non-stop aan het klussen :stuck_out_tongue:

Nu op dit moment zit ik wel even in een onzeker en spannend momentje, mijn verhaal/ vraag heb ik net in een los bericht gepost met de titel “zwanger?” (ben niet zo goed in titels verzinnen hihih)

Allemaal heel veel sterkte ik kom graag met jullie meelezen en meepraten.

Welkom en heel veel suc6 met zwanger worden :pray:

Welkom, en hopelijk raak je snel zwanger!

Ik heb morgen examen (excel) en vrijdag heb ik ook examen :shifty:

Heel veel suc6 met je examen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Dankje wel :-*

Hoe gaat het met jou?

Ja zijn gangetje wel :wink:

Waar heb je je banner gelaten?

@bigsby wrote:

Waar heb je je banner gelaten?

Ja die heb ik er even afgegooid want mijn ei was 2 of 3 dagen eerder dan de 1e ronde en nu klopte het niet helemaal meer.

Ik denk dat ik nu het weekend mijn NOD heb. Liever niet natuurlijk hihi

Lastig als je dat niet precies weet!

maar hopelijk blijft het ook bij NOD :pray: :pray:

Ja eigenlijk best wel.

Maar voor als nog ga ik er vanuit dat het de 11e of 12 is

Anders is mijn LF wel erg lang als ik de 15e mijn ongi krijg.

Ik heb de afgelopen dagen erg veel last van mijn bekken en buik gehad.

Normaal heb ik dat (sinds de geboorte van Damian) tijdens mijn menstruatie.

Dus ik had goede hoop.

Maar het word alweer wat minder in mijn bekken en de buikpijn is ook bijna helemaal weg.

Ik had vandaag wel een extra gevoelige test er tegen aan gegooid,

die kun je 6 dgn voor je NOD gebruiken, maar die was vet negatief.

Dus wachten we maar geduldig :liar: af :wink:

6 dagen voor je nod testen is ook wel erg trickie vind ik, je kunt beter nog ff heeel geduldig blijven wachten :wink: :lol: :lol: :silenced:

Maar spannend hoor! ik blijf voor je duimen :pray: :pray:

@bigsby wrote:

6 dagen voor je nod testen is ook wel erg trickie vind ik, je kunt beter nog ff heeel geduldig blijven wachten :wink: :lol: :lol: :silenced:

Maar spannend hoor! ik blijf voor je duimen :pray: :pray:

Ja is ook wel, maar het was er een test voor,

maarja maakt ook niet uit.

Van het weekend weten we meer :wink:

ja maar ik vind het nogal eng om zovroeg al te testen, er kan dan nog zoveel misgaan, maar hopelijk test je over een paar dagen positief :pray:

Ik had vanmiddag een licht positieve test :mrgreen: oke het was een ovulatie test.

Maar ik dacht " oh was dit maar een zw test"

Ik ben maar weer eens een keer met ovu testen begonnen om te kijken of ik wel echt mijn ei heb wanneer ik dat denk. Maarja ik weet het bijna wel zeker maar toch…

Ik ben vandaag ( dag 10) begonnen omdat ik mijn ei rond dag 13 heb (denk ik)

en hij was gelijk licht positief :lol: :lol:

@bigsby wrote:

Ik had vanmiddag een licht positieve test :mrgreen: oke het was een ovulatie test.

Maar ik dacht " oh was dit maar een zw test"

Ik ben maar weer eens een keer met ovu testen begonnen om te kijken of ik wel echt mijn ei heb wanneer ik dat denk. Maarja ik weet het bijna wel zeker maar toch…

Ik ben vandaag ( dag 10) begonnen omdat ik mijn ei rond dag 13 heb (denk ik)

en hij was gelijk licht positief :lol: :lol:

Hihi ja was dat inderdaad maar een zwtest hè…dat had ik deze maand ook.

Ik zei nog tegen Rob, hè jammer is een verkeerde test die zo posi uitslaat :lol:

Ik was er net op tijd mee. Omdat ik mijn ei de vorige keer op dag 15 had begon ik op dag 12 te testen…hij sloeg meteen positief aan, dus was nog net op tijd :roll: