Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

Hoi Sharon, hoe oud is jou eerste nu?

Succes met zwanger worden!

Die van mij is 5jr en heel toevallig hij heet ook Damian netals die van jou :lol:

Ik heb er bewust even mee gewacht om weer voor een kleine te gaan, nu hij wat ouder is, is alles een beetje makkelijker geworden. Ik merk ook dat hij graag een speelmaatje wil, want alleen spelen is ook niet gezellig, toch?

Hey sharon, hoop dat het snel gaat lukken om zwanger te worden. Spannend weer allemaal hoor!



Het kindje van bigsby heet toch geen Damian??

Nee dat is die van mij :inlove:



Maar heel veel suc6 met zwanger worden :wink:



Heb vandaag gehoord dat 1 van mijn broers papa word :inlove:

Chelleke; wat leuk zeg, gefeliciteerd.

Hopelijk kunnen jullie ook snel mooi nieuws brengen.



Het is bijna 12 mei en kunnen jullie voor het eggie aan de klus :thumbup:

Oeps foutje, ik zag bij iemand die naam staan en was in veronderstelling dat het bij Bigsby was :lol:

Leuk heh Chelleke die naam, toen ik hem voor het eerst hoorde dacht ik meteen, als ik een zoon krijg dan gaat hij zo heten.

Nog gefeliciteerd, je wordt tante :dance:



Weet je wat zo gek is bij mij, sinds gisteravond heb ik een lichtroze (beetje slijmerig) afscheiding, en vandaag een beetje bruinig, kan wel kloppen omdat het vandaag mijn ongi dag is. Toch heb ik het gevoel dat ik weleens zwanger kan zijn, en dat gevoel heb ik al een paar dagen. Ik heb meer een soort trekkerig gevoel precies onder m’n navel. Echt raar, het gevoel dat ik “ongi” ben en het gevoel ook zwanger zou kunnen zijn.

Oow spannend :pray:

Sharon, misschien maandag even een testje er tegenaan gooien.

Ja als het alleen hierbij blijft dan ga ik maandag zeker testen. Had zo gehoopt op een extra bijzondere moederdag morgen. We blijven :pray: en houdt jullie zeker wel op de hoogte.

Als je testen in huis hebt kan je het best proberen morgen…

Ja, ik heb er eentje van CB.

Alleen vraag ik mij af of ik ondanks mijn “ongi” nog wel een resultaat van een eventueel zwangerschap te zien krijg. Is het misschien niet verstandig om even af te wachten hoe de “ongi” zich doorzet?

Ik zou ook niets liever willen hoor dan heel snel testen. Meestal is het de 2e dag best heftig, vandaar mijn afwachting, maar… proberen kan geen kwaad.

Idd beter nog maar even afwachten of het goed door gaat zetten.

Spannend Sharon, ik zou ook ff afwachten hoeveel bloed je verliest!

enne mijn zoon heet Luca :wink:



Chelleke: 12 mei is al blijna en daarna kun jij ook weer in de spanning zitten :mrgreen:

Jaaa ik ben benieuwd :smiley:



Gisteren gehoord dat ik “echt” tante word van mijn broer :inlove:

Hoi dames, ik vind het nu ook allemaal spannend worden, want het is nu niet wat het eigenlijk had moeten zijn :think: dus er is nog een stille hoop :kaars: Mijn lichaam voelt gewoon anders dan anders :roll:

Spannend Sharon…

Gefeliciteerd Chelleke :dance: :dance:

(Sorry ik had er de 1e keer overheen gelezen :oops: )



Spannend Sharon, ik duim voor een positieve test :pray: :pray:

Pfff mijn fout, ik had het hier al neergezet :shifty: :mrgreen:



Maar dank je wel :smiley:

Hallo dames, heb slecht nieuws…ik dacht even dat het goed zat, maar de :twisted: :twisted: hebben 't doorgezet. Voel me eigenlijk ook niet rot, alleen jammer dat het weer niet gelukt is :wall: Daar gaan we dan maar weer heh, op naar een volgende ronde.

Balen Sharon :hug: Hoeveelste ronde ga je nu in?