Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

bigsby: en???

:pray: :pray: :pray:

Vanochtend weer een negatieve test, maar ik ben nog steeds niet ongesteld :think:

Ik snap er niks meer van, vorige maand zat ik ook ineens op 28 dagen maar nu op 29. Ik was nooit overtijd, altijd kon ik er de klok op gelijk zetten :shock: :think:

Ik ben ook ongesteld geworden, 2 dagen te vroeg :?

Kom strakjes even bijkletsen :-*

@bigsby wrote:

Vanochtend weer een negatieve test, maar ik ben nog steeds niet ongesteld :think:

Ik snap er niks meer van, vorige maand zat ik ook ineens op 28 dagen maar nu op 29. Ik was nooit overtijd, altijd kon ik er de klok op gelijk zetten :shock: :think:

Gek zeg, ik blijf nog even duimen hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Marieke :hug:

Ik denk dat ik vandaag wel ongesteld ga worden :think:

enne bij een negatieve test ga ik er ook echt vanuit dat ik gewoon weer ongesteld ga worden, alleen zo irritant dat ik het nu ineens later word :?

marieke: jammer zeg!!! :hug:

bigsby: klilnkt erg bekend! :hug:

Ik ben ongie geworden :dance: :dance:

En heb gelijk mijn cyclus maar op 28 dagen gezet, kan het altijd nog meevallen :mrgreen:

Ik ga ook gewoon weer van 28 dagen uit ondanks dat ik nu dus 2 dagen “te vroeg” ongesteld geworden ben.

Monique k*t dat je ongesteld geworden bent maar je hebt nu wel duidelijkheid.

Ik ben een klein beetje aan het rekenen gegaan. Vriendlief vertrekt 4 september naar Ghana. Als ik van deze ronde uitga, dus 2 dagen korter dan zou ik misschien toch een eerdere eisprong hebben dan ik altijd dacht en wat ik dus deze maand ook vermoedde. Dat zou dan betekenen dat ik mijn ei zo rond 4 september moet gaan leggen, ofwel, flink spelen nog voordat hij weggaat. Zo is het geen weggegooide ronde :angel:

Dat zou mooi zijn :pray:

bigsby :hug:

Marieke: dus het komt wel goed uit dat je 2 dagen eerder ongie bent geworden :wink: liever helemaal niet natuurlijk! Maar het zou mooi zijn als je je ei net hebt voordat vriendjelief weg gaat!

spannend voor jou nu chelleke ???

bigsby ik hoop dat het deze maand jou maand word meid :hug:

Ja morgen mijn NOD, ik ben benieuwd :wink:

Ik kan geen verslag uitbrengen wat het is een NOD of WOD

Maar in de mei-junistoppers topic doet mijn vriendin laten weten wat het is :wink:

:oops: :oops: :oops: wat is een wod?? :think:

spannend morgen chelleke! ik zal voor je duimen!

Dank je wel!

WOD = wel ongesteldheids dag :mrgreen:

mmm tja, ligt eigenlijk wel voor de hand :oops: :mrgreen:

Hihi maakt niet uit :mrgreen:

Nou laten we hopen dat het een nod is Chelleke :pray:

Ik heb me verdraaid volgens mij, heb nu een soort van spierpijn rechts onderin mijn rug, kan amper lopen :? .

Zo maar even insmeren met midalgan, hopelijk werkt dat want ben nu net zo’n oud wijf.

En dan vrijdag vriendlief naar Ghana, zo niet leuk :frowning:

:frowning:

:hug: :hug:

Marieke; gatver morgen is het al zo ver, moet je weer afscheid nemen :cry:

Chelleke: en is het NOD of WOD?

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: