Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

We zijn weer thuis…pffff we waren net onderweg en krijgen even een volle lading regen op ons dak. Kon echt niks meer zien. Zijn ook maar even gestopt. Kreeg echt even last van de hyperventilatie omdat ik even geen kant meer op kon. Slaat het ook nog voor ons ergens in :roll:

Nouja we zijn weer thuis :mrgreen:

Voor de vakantie van Hongarije gingen Rob en ik altijd op de balustrade foto’s maken.

Maar op vakantie in Hongarije waren die buien zo heftig…eerst heel leuk enzo, wij een lol op dat balkon totdat ie voor ons en nog geen 100 m insloeg. We doken allebei op de grond en ik heb gejankt niet normaal :oops:

Ik ben daarna heel bang geweest voor onweer.

Nu gaat het wel weer goed mits ik gewoon thuis ben.

In Uden gaat het vaak langs omdat we een breukrand hebben.

Vanavond even niet :mrgreen:

Vroeger in Enschede ging het altijd te keer, mijn moeder ging met mij onder de tafel zitten :roll:

@ bigsby

Jappie was vorige maand 5 geworden.

Vanavond was hij niet zo lief :naughty:

Niet tegenover Damian en ook niet tegenover Sophy :naughty:

Ben je zo bang voor onweer dan? en in de auto zit je wel het veiligst :wink:

haha was hij ondeugend?

Ja weet ik dat de auto het veiligst is maar ik heb heel erg veel last van hyperventilatie en angsten en nu was de wereld wel erg klein in de auto met die harde regen en ik kan op dat moment ook geen kant op. Dan gaat mijn hyperventilatie erg de kop op steken. Eenmaal thuis was ik weer heel snel de oude :smiley:

Was je alleen dan? dan is het wel vervelend als je last hebt van angsten :hug:

En volgens mij hoefde je niet ver te rijden of wel?

Het ging gister ook ineens heel hard, en die onweer ging nog lang door. Nou ja het flitsen dan!

Nee was gelukkig niet alleen, Rob was erbij, maar daar heb ik op dat moment niks aan.

Nee niet zo ver rijden. Een 10 a 15 minuten (waarvan een stukje snelweg).

Maar ach maakt ook niet uit. Ik leef al 10 jaar met die angsten (hyperventilatie, straatvrees en slikfobie) In het verleden is het veel erger geweest, ik kon mijn kamer niet af of ik kreeg een zware paniekaanval en woog nog maar 45 kilo en dat was niet omdat ik me te dik vond :wink:

Diverse therapieen (Waar je geen :silenced: aan hebt)

Mijn laatste therapie is van dit jaar (cognitieve therapie) maar ze is nu met zwangerschapsverlof. Kan niet zeggen dat ik er veel mee opschiet :mrgreen:

Ik weet precies wat het is, ik weet ook dat er niks aan de hand is, dat het tussen mijn oren zit. Tegenwoordig kan ik mezelf ook wel goed in de hand houden maar er zijn nog momenten dat die knop toch de verkeerde kant opslaat.

Ik wil na de vakantie hypnotherapie gaan proberen.

Kom jij ook niet veel buiten dan?

Lijkt me echt lastig hoor! en is er niks dat helpt dan?

oh chelleke, wat lijkt me dat vervelend! al die angsten en geen therapie die lijkt te helpen…/ ik hoorde vandaag toevallig van een client met claustorfobie en smetvrees die erg veel baat gehad heeft van hypnotherapie, dus wie weet is dat de oplossing voor je!

bogsby: hoe is het met jou??? kan je de spanning nog aan??? heb je het idee dat het raak is of niet??

Marieke: hoe voel je je???

hier vanmorgen helaas ongi geworden… :cry:

en heb continu het gevoel dat ik leeg loop en doorlek, dus erg prettig werken was dat niet vanmorgen (witte broek)

was op een gegeven moment zelfs zo erg dat ik incontinentieverband gebruikt heb :oops:

chelleke; :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

gelukkig ben je vorig weekend hier nog gezellig geweest in enschede! topper!! :dance:

en je zag er super uit btw!!! helemaal vergeten te zeggen, had alleen ook voor je schattige ventje…(damian dan he :wink:

dikke knuf!!! :-*

@bigsby wrote:

Kom jij ook niet veel buiten dan?

Lijkt me echt lastig hoor! en is er niks dat helpt dan?

Jawel ik laat me niet tegenhouden door mezelf :naughty:

Die tijd is geweest. :smiley:

Mijn broer heeft ook smetvrees en hyperv. die is nu ook onder behandeling bij zo’n hypnotherapeut :thumbup:

Maar je moet steeds elke week zelf eerst 60 euro neertellen.

Geloof dat je het wel terug krijgt.

Maar ga eerst op vakantie, wil daar ook nog wel wat doen zeg maar :wink:

knipoogje :hug: :hug:

@sweatest7 wrote:
chelleke; :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

gelukkig ben je vorig weekend hier nog gezellig geweest in enschede! topper!! :dance:

en je zag er super uit btw!!! helemaal vergeten te zeggen, had alleen ook voor je schattige ventje…(damian dan he :wink:

dikke knuf!!! :-

Whaha vond je Rob niet schattig dan :stuck_out_tongue:

Jij zag er ook zeker goed uit hoor :inlove:

Maar dat had ik wel gezegd of niet :think:

:- :-* :-* en voor je mannetje ook :-* :-* :-*

ok ok rob zag er ook heel schattig uit :twisted: …

zal hier de :-* overbrengen!

en idd, die €60 kun je aan het einde van het jaar terugvragen…

Hier is de ongi doorgekomen :cry:

@lenie wrote:

Hier is de ongi doorgekomen :cry:

:cry: :hug:

@sweatest7 wrote:
ok ok rob zag er ook heel schattig uit :twisted: …

zal hier de :-* overbrengen!

en idd, die €60 kun je aan het einde van het jaar terugvragen…

Ja is 60 euro per week :shock:

Maar word ook wel (deels) vergoed door de verzekering, maar je moet het eerst voorschieten :roll:

Achja komt wel goed :mrgreen: :-*

weet ik, :thumbup:

jij geeft nooit op!! :-*

Knipoogje en Lenie; wat balen dat jullie ongesteld zijn geworden :hug: :hug:

Ik heb geen idee of het raak is of niet, ik heb wel vanalles.

En vandaag voel ik me al helemaal brak, ik ben moe en heb steeds last van mijn bekken :think: en mijn rug is killing me :?

En ik moet zo weg om te gaan sporten :shock: :roll:

We zullen het morgen wel zien, of niet hopelijk :wink: :mrgreen:

Al ben ik zo bang dat ik alsnog ongesteld ga worden, elke maand word je weer teleurgesteld dus ga ik er nu alweer bijna vanuit :cry: :cry:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Nicole :-*

bigsby: ik hoop dat het jou wel gegund is deze maand!

:pray: :pray:

lenie: wat jammer voor je! gaan we samen door naar de volgende ronde! :pray: :pray:

hier zooo brak door die :evil: voel me echt niet lekker!

@knipoogje1983 wrote:

hier zooo brak door die :evil: voel me echt niet lekker!

:hug:

Bah ik had een negatieve test vanochtend, het is mij dus niet gegunt@#$#%$%*&^ :twisted: :twisted:

@bigsby wrote:

Bah ik had een negatieve test vanochtend, het is mij dus niet gegunt@#$#%$%*&^ :twisted: :twisted:

:cry: :hug: :hug: :pray:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: