Eventjes vanaf het testtopic, scheelt weer typwerk :mrgreen:
@Marieke_5000 wrote:
Gisteravond zitten we lekker buiten in de tuin.
Ik zat gewoon rustig op de tuinstoel maar voelde me wat licht in mijn hoofd worden zo tegen een uurtje of 10.
Verder geen aandacht aan besteed.
Toen ik op wilde staan om kwart voor 11 omdat we naar bed gingen was ik gewoon harstikke duizelig en zag alles draaien. Viel gewoon weer terug in mijn stoel. Vriendlief gelijk bezorgd maar ach verder voelde ik me prima. Hij bleef wel achter me lopen toen ik de trap op liep, gelukkig wel want het bleef draaien.
Vannacht 2 keer eruit omdat Naatje moest plassen :?
Vanmorgen komt Naatje van de wc af, zegt tegen me dat ze buikpijn heeft en voor ik er erg in heb kotst ze mij en de vloer helemaal onder :sick:
Je wil niet weten hoe dat ruikt :sick:
Vriendlief gelukkig nog thuis dus die is bij de kids gebleven (had intussen al 2 gastkindjes) en ik snel (weer) douchen en omkleden.
marieke: hoe is het nou met je meisje?? en met jouw duizeligheid??? hopenlij heeft het iets te betekenen!!
bigsby: owww bij jouw ook nog twee spannende dagen! maar klinkt toch wel hoopvol…
chel: tja, voor jou wordt het nog even een tijdje afwachten natuurlijk, maar je hebt in elk geval nu even rust na al het kluswerk
hier nog steeds niets… manlief vroeg zich gister alleen wel af, of ik de test wel goed had gedaan, want ik was ook al zo duizelig. En nu nog steeds wel een beetje een licht gevoel in mijn hoofd, maar kan natuurlijk gewoon van het weer komen. Maar heb toch maar een testje weer in huis gehaald, voor het geval ik toch het gevoel heb dat ik echt moet testen…
maar aangezien maandag mijn nod was, zou er nou toch wel hcg in mijn urine moeten zitten onderhand???