Hoi hoi!!
Ik ben nieuw hier! We zijn ook bezig voor een tweede kindje en zitten nu in ronde 5! Gisteren getest maar negatief! Heb een heel onregelmatige cyclus en daardoor geen idee wanneer mijn vruchtbare tijd is! 24 juli voor het laatst ongi geweest!! Succes allemaal!
Groetjes
Welkom Twiggies, misschien zijn ovulatietesten een idee voor jou/
Hoe oud is jou eerste?
Dank je!! Mijn oudste is nu net 9 maanden oud!
Heb al wel aan ovulatietesten gedacht maar ben bang dat ik me dan weer helemaal ga richten op maar 1 ding: zwanger worden!
chel: en???
Chelleke; melden nu!!!
vond ik eigenlijk ook bigsby
hoe is het met jou?? druk aan het klussen??
marieke: en met jou? voel je je alweer iets beter? en je vriend ging vandaag naar ghana toch? :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou dan!
twiggies: welkom hier!
Yep vriendlief vanmorgen vertrokken, vloog vanmiddag. Hij zit nu nog in het vliegtuig. Ik denk dat hij zo rond half 9 nederlandse tijd landt.
Nathalie is gelukkig zonder problemen naar bed gegaan. Hopelijk blijft dat zo de komende 3 weken
Nu eerst even koffiezetten en dan zal ik zo even rustig bijlezen.
hoop voor jou ook dat nathalie de komende drie weken haar papa niet al te erg mist!
en als jij je hart wilt luchten, weet je ons te vinden he
@knipoogje1983 wrote:
hoop voor jou ook dat nathalie de komende drie weken haar papa niet al te erg mist!
en als jij je hart wilt luchten, weet je ons te vinden he
Dat had je nu net niet moeten zeggen, wat liefffffffffff :inlove:
:hug:
:-*
Nou te vroeg gejuicht, net Naatje in tranen omdat ze naar papa wilde
Ze is nu weer rustig.
Oh knipoogje die foto van jou in dat niet zo schattig topic whahahaha ik lag echt dubbel :lol: Ik zal ook eens kijken binnenkort of ik daar iets neer kan zetten :oops:
Heb jij hyves trouwens?
ja erge foto he? ik heb idd hyves: knipoogje1 is mijn naam. zoek me maar op
hoe heeft je meisje alsnog geslapen??? en jij zo zonder je mannetje naast je? hopenlijk beide een beetje goed! :hug:
Goedemiddag
Ja ze heeft gelukkig daarna goed doorgeslapen. Ikzelf heb iets minder goed geslapen. Had ik de vorige keer ook toen hij weg was, duurt een paar dagen en dan slaap ik ook prima
We hebben net gezellig samen boodschappen gedaan en bij de visboer lekker kibbeling gehaald, even een extra’tje.
Ik kan knipoogje1 trouwens niet vinden op hyves :?
Ik sta als het goed is onder naroma.
Chelleke???
even terugzoeken… had chel niet gezegt dat ze et ergens anders zou melden??
Knipoogje je hebt gelijk:
Ja morgen mijn NOD, ik ben benieuwd
Ik kan geen verslag uitbrengen wat het is een NOD of WOD
Maar in de mei-junistoppers topic doet mijn vriendin laten weten wat het is
Gelijk maar even gaan neuzen daar.
En ik zal nog eens proberen te zoeken op knipoogje1 :think:
Nou daar is ook niks te vinden over Chel, ze maakt het wel spannend zeg.
ik was helemaal vergeten te kijken… maar fijn dat jij het gedaan hebt
had je me al gevonden op hyves?? anders ga ik jou wel eens zoeken…
Ik zal die stoppers in de gaten blijven houden. Wanneer komt ze ook alweer terug?
Ik heb je niet kunnen vinden nee :?
ik heb je een pb-tje gestuurd, misschien dat het dan wel lukt…
ik heb geen idee wanneer ze teurg komt eigenlijki… wist niet eens dat ze weg was. :think:
Ik heb ook geen idee wanneer ze terug komt :think:
Ik had vanmorgen een positieve ovulatie test, wij zijn dus weer druk aan de klus