Zwanger worden van een derde deel 2...

nee hier nog geen tekenen van een nod :dance: ben nu wel heel benieuwd eigenlijk,ik hoop dat het bij mij ook mee zit

en dat ik ons gezinnetje kan bekronen met een kindje van de natuur :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

ik las vande week dat bij de juli mamaā€™s 2006 (mijn clubje van thomas) een mama een mk heeft gehad :cry: ze was dus ook wel snel weer zwanger van de 2e,

Kim, ik hoop het zo voor je! Zal toch geweldig zijn!

wanneer is je nod?

Nare berichten zijn dat als je leest van miskramenā€¦Ik weet hoe het voeltā€¦

Ik merk nu wel dat sommige mensen uit mijin omgeving heel luchtig doen over mijn miskramenā€¦net of ze niet erg zijnā€¦tuurlijk ben ik sneu en verdrietig als het weer gebeurtā€¦maar alle clicheadviezen komen me weer om de orenā€¦

Je hebt er al 2 wat wil je nog meer?

Je bent nog jongā€¦

Ofā€¦jij hebt ook altijd wat!

Enā€¦jij kunt ook nooit normaal zwanger wordenā€¦

Iemand (collega) zei laatst tegen mij dat ik er maar stroop in moest stoppen misschien dat het dan zou blijven zittenā€¦ :roll: zeg dan niksā€¦

mijn nod dag is donderdag :shifty: :shifty:

maare wat een onbeschofte reacties, sorry dat ik het zeg, ik heb het zelf dan wel nooit gehad maar, zoiets zeg je toch niet,

kun je zien dat sommige mensen totaal geen respect tonen, totdat ze er zelf mee te maken krijgen, dan is het nog erger, dan al die andere vrouwen die hun al zijn voorgegaan :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

ja jij hebt er ook al een paar gehad he??? nogmaals ik heb het dan wel zelf nog nooit mee gemaakt maar het moet echt verschrikkelijk zijn :cry: :hug:

Ik heb een keer dikke ruzie gehad met mijn zus en ik ā€œbegreep haar nietā€ zei ze, ik wist niet hoe het was om ā€œeen relatie te beindigen(een scheiding met kids in het gezin)ā€ dat wist ik dus wel, want ik had een relatie van 11 jaar beeindigd(niet getrouwd, maar dat was het enige verschil, oh en gelukkig geen kids)ā€¦

Toen zei ik tegen haar dat zij niet wist hoe het was om twee kinderen te verliezenā€¦ ze zei niets meerā€¦(ze heeft alle 2 de keren niets gezegd of gedaan toen ik die mkā€™s hadā€¦)

Sommige mensen kijken en denken en leven niet langer dan hun neus lang is helaasā€¦

:shock: :shock: danja, jeetje

ja dan kijken mensen dus idd niet verder dan hun eigen neus!!!

wat kun je je dan kwaad maken he, als ze je zulke dingen voor de voeten gooien

danja, naar zoā€™n reactie!

Ik kan me ook altijd kwaad maken hoor! Maar ik denk dan ook altijd weer dat ze niet beter wetenā€¦Tis me dan ook niet meer waard om er mee in discussie te gaanā€¦

Maar als ik dan alleen ben moet ik dan wel even slikkenā€¦

kim, ik heb voor Ruben een Mk gehadā€¦Voor Esmee een BBZ en een MKā€¦

Na Esmee 3x een MKā€¦(vroege)

jeetje bianca, ik wist dat je meerder mkā€™s hebt gehad, maar zoveel :shock:

weten jullie de oorzaak hier ook van, of vraag ik nu iets heel doms?? :oops:

geen domme vraag hoor!

Ik weet niet wat de oorzaak isā€¦heb het nooit laten onderzoekenā€¦

De laatste 3 x niet eens gemeldā€¦

Ik heb erop vertrouwd dat als alles niet in zijn geheel weg was gegaan ik wel was blijven bloeden of andere klachten had gehoudenā€¦

Ik heb me voorgenomen as het blijft misgaan ik in januari naar de ha gaā€¦niet meer voor de feestdagenā€¦

De BBZ van toen was gewoon een kwestie van pechā€¦zei de gynā€¦net als mijn 1ste MKā€¦

Maar wie weet heb ik voor januari nog gelukā€¦

Mag ik vragen wat je bedoeld met een ā€œvroegeā€ mk? Die van mij waren bij 5 en bij 7 weken. Voor mij zijn dat geen vroege of late mk, iedere mk is er 1 of het nou in het begin is of laterā€¦

ik hoop echt wel voor je dat al je ellende weer eens wordt beloond met een prachtige gezonde bolle buik :inlove:

danja, ja zo zie ik het ook hoor, dus je hoeft je niet te exuseren met het feit dat ze vroeg in de zwangerschap zijn gestorven, :-*

Ik heb het altijd zo gevoeld: vanaf het moment dat je een positieve zwtest in handen hebt, heb je een kindjeā€¦ kunnen ze wel zeggen; als je niet zo vroeg getest had, had je het ook niet gewetenā€¦ KOM! We leven in de 21ste eeuw hoor! Sorry, ben boos en verdrietig om een andere redenā€¦ en dan trek ik me snel dingen erg aanā€¦ Laat maarā€¦ :-*

geeft niks danja, ik hoop dat je snel weer een beetje beter voelt :hug: :hug:

en je weet het ook je gal kan je hier uitspugen :-*

maar vind nogsteeds dat je gelijk hebt :wink:

:-* :-* :-*

liefā€¦ :-*

ppfff wodr me ineens een portie beroerdā€¦:cry:

ik ma maar naar bed toe hopen dat het morgen over is, heb een meeting morgen dus :dance: dan moet ik als gastvrouw wel inorde zijn he

trusten

:wink:

slaap lekker!

Ooh spannend kimmetje.

Ik heb even een baaldag. blehhhhhhhh

:-* :-* :-* :-* :hug:

hier nog geen ongie te bekennen :pray: :pray: :pray:

Ik leef ook nog :oops:

Kim mischien ben je wel gewoon hartstikke zwanger omdat je jezelf beroerd voelt :smiley: :smiley: :smiley:

Zou echt een wonder zijn he!

Danje vlg mij noem je het een vroege mk als je een bloeding krijgt nog voor je ongi zeg maar!

En anders is het een "late"mk, kan dat kloppen bianca!

Jij hebt trouwens al heel wat door moeten maken bianca! Ik hoop voor je dat je nu maar snel zwanger wordt en dat het gewoon goed blijft gaan!

Hier zijn de kriebels weer steeds erger aan het worden! Ben van de week op kraamvisite geweest bij onze buuf! Zij hebben er een meisje bij, ze heet Jasmijn! Het is zoooooooā€™n scheetje :inlove: :inlove: :inlove:

Mama 2 hoe gaat het met je???

En met jou Danja???

Merel