Zwanger worden van een derde deel 2...

Oh ja en ben ik ook nog jarig vandaag. lekker met dat hoofdpiojn. gelikkig komen er niet zoveel.

lang zal ze leven

lang zal ze leven

lang zal ze leven in de gloria

in de gloria

in de gloria

Hieperdepiep hoera

hierperdepiep hoeraaaaaa

hihihhihi om een lang lied kort te maken Karin Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag!

Merel

Hahahahaha harstikke bedankt :-*

@Mereltje wrote:

lang zal ze leven

lang zal ze leven

lang zal ze leven in de gloria

in de gloria

in de gloria

Hieperdepiep hoera

hierperdepiep hoeraaaaaa

hihihhihi om een lang lied kort te maken Karin Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag!

Merel

oohhh stiekemurd :mrgreen: :mrgreen:

nou ook van mij dan VAN HARTE GEFELI MET JE VERJAARDAG

Gefeliciteerd en ik zal er eens over denken wat ik kwijt wil en kan :oops:

het ligt aan jou hoor wat jij het fijnste vind natuurlijk. maar je moet weten dat we een luisterend oor zijn.

dat zowie zo maar als je er niet prettig bij voelt om het te doen, moet je het ook niet doen, ik respecteer je er echt niet minder om hoor

vergeet niet dat wij er altijd voor je zullen zijn in leuke tijden maar ook zeker in minder leuke tijden, het enigste wat we altans ik niet voor je kan doen is beslissingen maken, die zul je zelf moeten maken :hug: :hug:

nou deze week is de week,nog 4 dagen voor de nod dag oehoe, al heb ik het maar 2 keer gedaan deze maand :oops: :mrgreen: maar wel precies in de “vruchtbare” periode :wink: hopen dat robert zijn zaad super zaad is geworden hihihihihi

ik sluit mij aan aan bij kimmetje natuurlijk.

spannend weer kimmetje.

ja spannend is het wel alleen ga ik er vannuit dat het niet raak is hoor

al heb ik er wel over gedroomd vannacht, raar hé

ik deed de test en die was positief, had ook gelijk al een dikke toeter, en een week later beviel ik van een 3e zoon :mrgreen: :mrgreen:

Karin, nog gefeliciteerd met je verjaardag meid! :-*

Kim, spannend! Misschien is het gewoon harstikke raak!! :pray:

hahah zlefs nu we nog niet voor een derde gaan. droom ik ervan. erg he.

tja dat dromen…herkenbaar!

Op het moment ben ik erg bezig met sinterklaas in mijn slaap…

Ik praat altijd in mijn slaap en wandel ook wel eens een keertje…

vanacht heb ik geprobeerd Johan zijn hoofd in te pakken in zijn kussen… :lol: ik had hem gevraagd waar de plakband was…Toen hij geantwoord had dat de plakband op was ben ik weer gaan slapen…haha is toch erg!! :lol:

bianca, ja dat zijn wel de leukste dromen voor de parners natuurlijk hahahahah

ik vind hem ook wel om te lachen, hoe kom jew er ook op, ja zo onbewust bezig zijn met dingen, die je snachts verwerkt toch??

haha, ja dat schijnt de verklaring te zijn voor praten in je slaap en handelen of wandelen…

Ergens druk mee in mijn hoofd…verwerk ik 's nachts allemaal…haha

Johan ligt soms compleet in een deuk om mij… :lol:

Ruben heeft 1 x geslaapwandelt…Die was midden in de nacht met zijn knuffeltjes aan het spelen…dat was zo raar om te zien…

@Bian25 wrote:

vanacht heb ik geprobeerd Johan zijn hoofd in te pakken in zijn kussen… :lol: ik had hem gevraagd waar de plakband was…Toen hij geantwoord had dat de plakband op was ben ik weer gaan slapen…haha is toch erg!! :lol:

Hahahahahaha geweldig

hoe gaat het verder hier???

hier wel goed hoor. Maarja nog geen nieuws om voor een derde te gaan dus. daar heb ik weinig over te vertellen.

Ik ben een paar dagen kwijt door een internet storing… grrrrrrr…

Mama2, wij kunnen misschien een ander ligt op het probleem werpen en een andere kant laten zien, of juist iets wat niet helemaal duidelijk is, duidelijker maken, voel je neit gedwongen, maar geholpen :-*

Voor de andere dames: spannend kimmie!! Ik had dat de afgelopen maanden ook, maar nee hoor, werd weer ongi…

Deze maand let ik op pukkels… ik merkte dat ik een week voor mijn ongi pukkels kreeg, en ik hoop nu dat ze weg blijven… ik moet de 14de nod-en… ik vind er sporadisch wel hier of daar 1tje, maar tja… kan er geen pijl op trekken… :think:

Spannend Danja! Hopelijk is het raak!

En Kim hoe is het met jou?

Mijn nod is geloof ik ergens tussen 14-16 november…

Dan lopen wij ongeveer gelijk… bij een normaal aantal cyclusdagen dan…