hallo!
Tis droog hier! Hopelijk blijft dat zo, moet zo alle boodschappen doen…en als ik ergens een hekel aan heb is dat natgeregent worden terwijl je een kar vol boodschappen hebt…
Ja irritant is dat… :thumbdown: Hier alle boodschapjes al in huis. Zondag worden mijn kanjers gedoopt.
spannend claudje. gedoopt. heel veel plezier.
Dankje
oh das spannend, alvast veel plezier (voor ik het vergeet :oops: )
lucas is nu naar de psz voor het eerst bbrr wat is dat raar zeg
gelukkig vermaakt hij zich prima :dance:
Voor het eerst? spannend. en het gaat goed?
Luuk heb ik net opgehaald. Hij vermaakt zich altijd prima.
Ik geloof dat ik nu echt even in een depressie zit dus vandaar even geen reacties maar ik wil jullie allemaal heel vee+ geluk wensen
hey meid. sterkte joh. doe maar rustig aan. :hug:
:oops: :oops: bedankt
Mama2, sterkte meid! :-*
Claudje, veel plezier bij de doop zondag! Spannend!
Kim, ik vind dat zo’n mijlpaal…naar de psz! Fijn dat ie zich vermaakt!
jullie reacties zijn erg lief
aaaah meid . logisch toch. we moeten mekaar steunen vind ik.
:hug: :hug: :hug:
Karin, helemaal mee eens!
Mama2, we zijn er ook voor minder leuke dingen hoor…
Ik heb hier op het forum al m.m minder leuke dingen besproken…en zoveel steun gehad…ik weet zeker dat ik een aantal gebeurtenissen hierdoor makkelijker heb kunnen verwerken…
Heb je steun in je omgeving?
Kan me hier alleen maar bij aansluiten. :hug: :-*
Nee er speelt nu iets waar ik niet echt steun bij me uit mijn omgeving kan vragen. Ik weet ook niet goed wat ik er mee aan moet :oops: :oops: :oops:
Als je je ei kwijt wilt, dan spui maar hoor… :hug: :-*
wel fijn hoor al die steun en plezier, gelukkig kunnen we dat allemaal aan elkaar kwijt, gelukkig begrijpen we elkaar ook heel goed :thumbup:
ik moet deze week ongi worden, ben benieuwd hiihihihih
Mama 2 een dikke smakkerd voor jou!!!
Je kan hier altijd je verhaal kwijt, is fijn om het even van je af te praten! Er wordt hier altijd naar je geluisterd!
Kop op meid!
Spannend zeg kim voor hetzelfde geld wordt je idd gewoon niet ongi! Zal aan je denken van de week!
Liefs Merel
ach dit zal echt nietmand begrijpen maar bedankt voor jullie lieve woorden
Mama mischien begrijpen wij het wel joh je weet het niet. je mag alles kwijt , als je daar behoefte aan hebt.
Bah ik zit met al een paar dagen hoofdpijn. gisterenmiddag was het bijna over maar gisteren avond begon het weer. en vanmorgen nog niet over, mn ongesteldheid is bijna weer over. kan je ook hoofdpijn krijgen in de laatste dagen van je ongesteldheid?
Ik had dat voorheen altijd in het begin.