Ok, hier zijn we weer!!
Vanaaf aan de kluts
Toevoeging op 18 februari.:
Zwanger:
Danja uitgerekend: juli 2007
Gaan nu ervoor:
Claudje
Bian25
Kimmetje23
He alweer een nieuw deel!
Hier ook aan de klus vanaaf!
Goedemorgen!
Wat een storm hier! helemaal geen zin om daar straks door te moeten…
Hahaha, klus ze dames! :dance:
Misschien een idee om hier ook een lijstje te maken?
Hier stormt het ook en ik ben op de fiets met de jongens…
Geklutst… :mrgreen:
Lijstje is prima, als iemand het aan wil maken, plak ik het in het eerste bericht, zodat het altijd terug te vinden is
het waait hier ook behoorlijk. gelukkig heb ik een auto.
Hallo allemaal daar bne ik dan eindelijk ook weer een keer. Ik merkte dat ik de afgelopen week zo enorm hene en weer geslingerd werd door emoties dat ik het er even bij heb laten zitten. Ik wilde aan de ene kant zo enorm graag zwanger worden aan de andere kant zie ik er zo tegenop. Ik wil die MM niet in een aan de andere kant vind ik deze onduidelijkheid ook echt slopend. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent, wat je wel en niet moet voelen.
Ik reageer snel weer op jullie
Mama balen dat je zulke gevoelens heb. Ik heb dat niet zo erg. soms wel hoor vooral s,nachts ga ik eraan denken en s,morgens is het weer positief.
maar ik begrijp dta jouw geval anders is. ik kan ook begrijpen dat je geen zin hebt in de mm. en kan het slopend voor je zijn.
kop op :hug:
Misschien ben ik gewoon te gevoelig de laatste tijd en pieker ik te veel :oops:
Joehoeeeeeeeeeee. Ik heb d eprimeur jullie te vertellen dat ik zonet jaja…
Ongesteld ben geworden. Het valt nog mee met de buikpijn. en het is nog niet zoveel. een beetje bruin. met wat licht rose.
na anderhalf jaar bv gegeven te hebben. en ga nog wel door hoor.
Waarom zou je ook niet door gaan ermee? :think: Max heeft net vreselijk hard in mijn tepel gebeten…auwie… :?
Mama2 :hug:
goed zeg dat je ongi bent geworden. Merk je er iets van bij de bv ? Ik neem aan dat je wilde zeggen dat je gewoon doorgaat met bv geven ? Gewoon lekker doen zeker als er nu nog geen noodzaak is om meteen voor een 3e te gaan
mama2, :-*
karin, fijn dat je ongi bent geworden!
Hier een drukke avond…esmee heeft iets onder de leden denk ik…Ben net een uur met er in de weer geweest…
Ze slaapt nu…
Bedankt even allemaal voor jullie lieve knuffels :oops:
mama2 hoe gaat het nu???
karin, geweldig dat je ongie bent geworden! dat scheelt straks weer een hoop ellende hé om weer zwanger te worden :thumbup:
claudje, aaauuuwwwww dat lijkt me goed pijnlijk!!!
hoe gaat het hier verder, ik las dat iedereen aan het klussen is geslagen :mrgreen: en nu maar afwachten of het zijn werk ook heeft gedaan, ik ga alvast duimen :thumbup:
ik denk dat ik ook wel haast weer ongie moet worden zal eens ff weer uitrekenen
ik ga zekers door met bv. nog wel.
hahah idd nu kan ik weer zwanger worden. maar moet toch echt even wachten dat mn man er ook klaar voor is…
gisteren ook weer ik was op visiete en mn broer was er ook bij. toen kwam toevallig het onderwerp weer voorbij. zegt mn broer van je neemd toch zeker geen derde er bij he. want dan word het wel heel druk voor mamma. ik zeg nou bij tom vind ik dat ook wel meevallen. dus een derde kan er ook wel bij. ik heb maar gezegt dat we er nog niet uit waren om een derde te nemen. is ook wel zo. omdat mn man nog twijfelt. maar ik weet wel beter.
kanp van je hoor om nog zo lang te voeden, hoe gaat dat nu dan krijgt tom tussen door voedingen of alleen sochtends en savonds??
hij kreeg eersgisteren nog wel 4 x per dag. maar moet er wel bij zeggen dat s,middags heel kort was. ik ben dan ook met de voeding van s,middags gestopt. dus du alleen s,morgens smiddags voor het slapen en s,avonds. en hij krijgt natuurlijk gewoon eten. en fruit.
hallo!
Hier nog steeds in de klus-fase…ik hoor Johan nergens meer over…dat zit wel goed nu dus…
Pfff ik droom zelfs over zwanger zijn…zucht…
oohhh waauw hoor dat je het zolang al volhoud :thumbup:
bianca, heerlijk toch als je man niets zecht erover, nu maar duimen dat het snel raak is, dan kun je van je dromen werkelijkheid maken