ik hoop het voor je kimmetje. Ik duim heel hard hier. en het klinkt goed misselijk.
:thumbup:
Hallo!
Danja, met vroege MK’s bedoel ik net na een positieve test…Tuurlijk is elke mk er 1 teveel…maar dit is wat ze er in het ZH tegen zeggen…vandaar dat ik het zo noem…
Sorry als ik je daardoor gekwetst heb…niet mijn bedoeling…
En welke week het ook mis gaat…het is allemaal net zo erg…
Ik had niet gedacht dat ik met mijn verhaal iemand zou kunnen kwetsen…Ik ben wel de laatste die een ander hiermee wil kwetsen…Ik heb teveel meegemaakt daarmee…weet hoe het is en voelt…ook hoe het voelt om gekwetst te worden…
Elke Mk is weer een steek in mijn hart…in welke week dan ook…
Kan er echt niet tegen als ik verkeerd begrepen wordt…en zeker niet in dit onderwerp…
Meiden ik reageer later wel weer uitgebreid…ga even wat anders doen nu…
Je hebt mij niet gekwets hoor, echt niet! Ik vroeg me alleen af wat je er mee bedoelde en ik vertelde hoe het voor mij voelde… Ik voelde het ook niet als aanvallen ofzo. Maar de 1 noemt het anders dan de ander, snap je? Ik was nieuwsgierig, sorry…
:hug: :hug: :hug:
Ok Danja, gelukkig…ik dacht echt dat ik je gekwetst had…was er een beetje naar van…ik zit namelijk totaal niet zo in elkaar…
:-*
Kim, spannend! ik hoop dat ht raak is!
Ik ook!!
Zondag zijn de jongens gedoopt, het was een hartstikke gezellige dag. De foto’s staan in het showforum.
Leuk Claudje! Zal even kijken op het SF!
Fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad!
oh ik ga ook ff kijken, in het sf,
Goedemorgen!
Claudje, leuke foto’s op het SF! Leuk gezinnetje zijn jullie!
Prachtige kindertjes! :inlove:
:inlove: :-* :oops:
kimmetje weet je al meer?
hee hallo, claudje ik heb ook ff gekeken en waren idd mooie foto’s het zag er wel heel gezelliguit, zo met al die kids
karin!!! ik ben nog niet ongie :dance: laat het maar lekker wegblijven hahahahahaha :mrgreen: :mrgreen:
Oooh spannend.
@kimmetje23 wrote:
hee hallo, claudje ik heb ook ff gekeken en waren idd mooie foto’s het zag er wel heel gezelliguit, zo met al die kids
karin!!! ik ben nog niet ongie :dance: laat het maar lekker wegblijven hahahahahaha :mrgreen: :mrgreen:
spannend!!
ja echt wel spannend
De pukkels zijn er al, dus of dat nou wel of niet een graadmeter is… :think: Ik weet het niet…
Het kan alsnog… Maar ms zijn we ook wel te vroeg gestopt(te vroeg in de maand bedoel ik), maar ja, er kwam iets anders tussen…
ben benieuwd danja :-*
hier nog steeds niks te bekennen :shifty: op naar 1 dag overtijd :mrgreen:
Oeh… spannend… heb je al een idee wanneer je gaat testen? Omdat ik onregelmatig ben, test ik pas bij 31 dagen denk ik, maar ja… ik moet nog een week, hier voorlopig geen last van “overtijd”-verschijnselen
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik wacht zowiezo een week
ook omdat dit eigenlijk nog maar de 2e menstruatie is na de bevalling :oops: misschien dat ie wat later komt, je weet het niet he hihihi
en die week is vast en zeker zo voorbij