jensie
was niet de bedoeling je aan te vallen hoor, maar omdat je het zo stellig schreef wilde ik wel mijn verhaal erover kwijt.
ik ben geen deskundige maar heb met temperaturen wel gemerkt dat ik dus niet altijd stipt 14 dagen na mijn eisprong ongi wordt en volgens mijn gyn klopt dat ook wel. hij was wel van mening dat de periode na de eisprong steeds hetzelfde is bij iedere vrouw, dus bij jou dan bijv. 14 dagen en bij mij bijv altijd 12 dagen.
maar goed nogmaals sorry wanneer je je aangevallen voelde door mijn reactie, was niet mijn intentie. :oops:
wel vervelend dat alle deskundigen ook allemaal nog wat anders zeggen, hoe moeten wij het dan weten?
chelleke
fijn dat je je eindelijk weer wat beter voelt, houe zo! :thumbup:
dominique
vervelend zeg die onzekerheid.
zou anders gewoon volgende week naar de huisarts gaan advies.
je wilt op een gegeven moment ook wel weten waar je aan toe bent lijkt mij.
succes en sterkte
Hee linkie, ik voelde me niet aangevallen hoor…Ik had eerder het idee dat jullie (dus ook o.a. jij) je aangevallen voelde. Anywayz dat was dus ook niet mijn bedoeling…
Het viel me alleen op dat zoveel deskundigen iets anders zeggen, je kan er gewoon niet van op aan. En dat vind ik niet echt een fijn gevoel
:-* Jen
:-* terug!
ook vanaf hier was het niet aanvallend bedoeld!
Wilde alleen aangeven dat het niet zo op 1 dag hoeft te komen om een goede cyclus te hebben…
ook vanaf hier was het niet aanvallend bedoeld!
Wilde alleen aangeven dat het niet zo op 1 dag hoeft te komen om een goede cyclus te hebben...
Zie mijn berichtje hierboven, ook voor jou bedoeld.
Thanx linkie
Zo hier begint het weer spannend te worden…
Als ik mijn normale cyclus aan zou houden zou ik nu 1 dag overtijd zijn. Ik heb nog niet echt kwaaltjes alleen heel gevoelige tepels en het idee dat mijn borsten wat opgezet zijn. We wachten het nog maar even af. Heb mezelf al vaak genoeg voor de gek gehouden.
Mijn man en ik hebben afgesproken pas te testen vlak voordat we naar Mallorca gaan. 23 juli is dat, de dag dat we 2 jaar getrouwd zijn!! Als het dan nog nodig is.
Hoe is het hier verder met iedereen???
Liefs,
Hoop
hoop
toch maar weer 1 banner er van gemaakt omdat je anders toch te veel gaat hopen?
ik hoop voor je dat je op 23 juli een positieve test in handen hebt!
als je dan nog niet ongi bent dan is het vast en zeker zo want dat duurt nog zo’n 2 weken.
hier is alles rustig, heb mn eisprong gehad als het goed is, maar de ovulatie testen hebben wederom deze cyclus niets aangegeven dus daar heb ik ook niets aan. Er was 1 dag dat het streepje iets duidelijker te zien was maar bij lange na nog niet zo sterk als de controlestreep.
ik neem dit dan ook mee naar de gynacoloog want ik wil wel weten of ik nu dan wel echt een eisprong heb.
bij t eerste gesprek ging hij daar wel vanuit, gezien ik regelmatig ongi ben en wel premenstruele klachten heb zoals zere borsten ed.
maar nu met die negatieve ovulatietesten weet ik het nog niet zo zeker.
ik zit er niet heel erg over in, maar wil wel duidelijkheid hebben.
dominique en janine
hoe is t met jullie en je nod?
Helaas, vanmiddag kwam er het eerste beetje rode bloed bij. Ik ga er dus nu echt vanuit dat ik ongi ben (al voelt het heel anders dan anders. Vreemde buikpijn, warmtegolven en misselijk). Banner aangepast en nieuwe NOD 3 augustus.
Liefs Dominique
Ooh dames het is het toch allemaal wel wat he, al die onzekerheid en maar wachten waneer je ongi komt of blijft het toch weg, en al dat vreemde gevoel wat je dan in je lichaam voelt.
En dan al die dingen die door je heen gaan,
Zou ik ongi worden of blijft het weg :?:
Zou ik nu echt zwanger zijn :?:
Voel ik me nou toch anders dan anders of wil ik dat graag voelen :?:
En je krijgt het ook niet uit je hoofd omdat de wens gewoon zo groot is en je mischien al zo lang wacht, en dan elke keer weer die teleurstelling.
nou dames ik wens iedereen veel succes en ik hoop dat we allemaal zwanger mogen worden.
En jensie hoe gaat het met je, heb je al last van zwangerschaps kwaaltjes :?:
Ik vind het echt zo super dat je zwanger bent, en hoop dan ook dat alles goed met je gaat en je echt geniet van je zwangerschap.
Hee nette,
Thanx voor de interesse. :-* Het gaat goed, wat kwaaltjes betreft; ik heb blauwe tepels (zo goed zijn ze doorbloed) gevoelige en groeiende borsten en buikpijn en buiksteken. Ik schrok me vanavond wel effe wezenloos:
Toenstraks kreeg ik weer van die typische ongi-buikpijn, maar deze keer precies zo heftig als bij de miskraam, dus nu begon ik me echt behoorlijke zorgen te maken. We hebben toen de vk opgebeld, en zij zei dat we naar het ziekenhuis moesten bellen. Hebben we gedaan, en goddank konden we (na wat doorgedram)effe voor een echo terecht. Nog 3 kwartier moeten wachten, maar toen kreeg ik dan mijn echo. En deze zag er gelukkig heel anders uit dan de vorige keer; er was zelfs nu al een hartje te zien :inlove: Het kleine puntje zag je echt op en neer gaan. Ooo ik ben zoooo gelukkig. Ik weet dat er altijd nog iets kan gebeuren, maar volgende x ga ik me pas zorgen maken als ik bloedingen krijg, en niet eerder! De afspraak voor a.s. donderdag blijft gewoon staan, en dan kan ik ook de echo mee naar huis krijgen :mrgreen:
Maar bij deze; tot nu toe is alles nog okee. Thanx voor je steun, en de rest van de meiden ook!
:-* een ende en :thumbup: ende Jen
Goedemorgen dames,
Hier is de spanning alweer voorbij. Vannacht kreeg ik een ontzettende buikpijn en toen ik naar het toilet ging waren de :evil: :evil: :evil: er al.
Op naar de voglende ronde maar weer!
Jensie, speciaal voor jou een :-*, ik hoop dat alles goed blijft gaan!!
Liefs,
Hoop
ahh nee hè Hoop, jij ook al weer ongi? Na ja, ik blijf ook voor jou onverstoord door :thumbup: en voor de volgende ronde…
Thanx voor je :-* meid, lief! Hierbij eentje terug voor jou :-
Suc6 volgende ronde en hou ons op de hoogte!
:- :-* Jen
dominique en hoop
balen…balen…balen weer!
het is toch iedere keer weer incasseren en doorgaan.
Ik heb daar de ene keer meer moeite mee dan de andere keer.
jullie ook?
ik herken mezelf ook wel in t verhaal van nette, maar merk dat ik minder op dingen van mijn lichaam uitga.
ik zeg steeds tegen mezelf pas wanneer ik echt kostmisselijk ben, ga ik er vanuit dat ik misschien wel zwanger ben.
maar goed, iedere keer hoop je er desondanks toch weer op.
jensie
fijn dat het zo goed met je gaat maar het was wel even schrikken begrijp ik, helemaal gezien eerdere ervaring.
gelukkig kreeg je de bevestiging waar je op zat te wachten en ook nog een kloppend hartje en een bewegelijke ‘rijstkorreltje’
Ja linkie, daar waren we ook heel blij om! En nu maar hopen dat alles goed blijft gaan
Heey meiden!
Hier ben ik weer eens!
Afgelopen dinsdag ging ik een vriend van schiphol halen, die was bij hubbie langsgeweest. Hubbi3e zou donderdag terug komen. Dus wij wilden nog wat drinken op een terras buiten, maar deze ging dicht. Wij weer naar binnen, staat hubbie voor mijn neus. Schrok me natuurlijk helemaal de rambam.
Chelleke, die foto met die dolfijn. waar was dat ook alweer? Kon je ook met de beesten zwemmen?? Ik wil namelijk op vakantie met dolfijnen gaan zwemmen!
Linkie, wat onduidelijk dan nog zeg, met die ovutesten. Hopelijk weet de gyn meer!!
Jensie, pff dat was schrikken zeg!! Gelukkig was alles goed!
Zelf ben ik nu 7 dagen overtijd. Afgelopen vrijdag getest, deze was negatief. Aanstaande woensdag denk nog maar een keer testen, is deze weer negatief, bel ik het ziekenhuis. Dus ik vraag me natuurlijk op dit moment af wat er nu weer aan de hand is.
Fijne zondag nog!
Hee Janine!
Ik heb dat ook eens gehad, dat ik zelfs 2 weken overtijd was en toen nog ongi werd. Is je weerstand deze periode wat minder geweest misschien? Heb je antibiotica of andere medicijnen gehad? Dat kan namelijk de cyclus ook behoorlijk verlengen, dat was toen bij mij het geval. Natuurlijk is er nog een kansje dat je wel zwanger bent en dat je pas laat een posi-test krijgt, ik hoop het echt voor je! Maar vooralsnog is het misschien het beste om daar niet vanuit te gaan…
Maar ik weet dus precies hoe vervelend het is om niet te weten waar je aan toe bent en je af te vragen waarom je lijf zo met je aan het aankloten is. En alleen maar te kunnen afwachten :x Gek werd ik er af en toe van. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt !!
:-* :-* Jen
janine
fijn dat je hubbie weer thuis is!
blijft ie nu ook of moet ie weer weg?
vervelend zeg die onzekerheid, ik blijf voor je
ik meen me te herinneren dat je clomid slikt om je cyclus op gang te helpen toch?
hopelijk heb je gewoon nog niet voldoende hormonen in je lijf voor een positieve test, maar komt ie snel.
heb je ook kwaaltjes oid?
succes meid!!! :-*
@JanineB wrote:
Heey meiden!
Chelleke, die foto met die dolfijn. waar was dat ook alweer? Kon je ook met de beesten zwemmen?? Ik wil namelijk op vakantie met dolfijnen gaan zwemmen!
Dat was in Benidorm (Costa Blanca, Spanje) Bij een soort van dolfenarium…Mundomar.
Of je er mee kon zwemmen weet ik niet zeker meer :oops: . Volgens mijn vriend niet.
Op de plaatjes staat 1 plaatje tussen met iemand met een duikpak onderwater bij dolfijnen en staat onderwater bij. Dus zou best kunnen dat het wel is hoor.