Zwanger worden van de eerste (deel 5)

Zo weer een nieuw deeltje!!!



Kunnen we weer even vooruit!



Liefs,

Hoop

Jaaa, nieuw deel, nieuwe kansen :lol:

Nogmaals suc6 iedereen! :: ::



xxx Jen

Goedemorgen,



Nog geen :evil: :evil: :evil: te bekennen. Mijn temp. was vanmorgen nog steeds hoog 37°C (al een paar dagen deze waarden) zou het een teken zijn???



Ik wacht nog even af. Morgen wil ik gaan testen mochten de :evil: :evil: :evil: er dan nog niet zijn!



Ik hou jullie op de hoogte!



Liefs,

Hoop

Hey Hoop,



Ik zal voor je duimen dat je een positieve test hebt! Die van mij was dat helaas niet, maar ook nog geen :evil: :evil: :evil:



We lopen wel gelijk op, spannend!



Succes, Dominique

oeoeoe spannend Hoop en Dominique! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Temp nog steeds hoog Hoop? Kan zeker een teken zijn, ik hoop het voor je!!

xx :-* Jen

Nog steeds niets!



Ben zo benieuwd!



Liefs,

Hoop

Hoop

OOOH wat spannend!

ik hoop voor het dat het (weer) raak is!

doordat je een vroege miskraam hebt gehad weet je wel wat je moet voelen dus dat kan een voordeel zijn!

ik ga voor je :pray: :pray: :pray:



vraagje:

van welk merk gebruiken jullie ovu-testen?

ik heb nu via de site van babybrabbel besteld maar heb geen idee of die goed zijn of zou het niet veel uitmaken?

Helaas het was negatief, maar ook nog geen duivels!



Nog even geduld dus!



Liefs,

Hoop

hey ik typte hier ook ooit mee zeg, was allang vergeten hih zoveel topics waar ik mee typ.

Maar deze is er ook nog,

Nog steeds geen spoor van de :evil: :evil: :evil: …ben benieuwd of ze nu 8 maanden wegblijven!



Liefs,

Hoop

Hoop

Je hebt dus nog HOOP maar je was vast ook erg teleurgesteld dat de test negatief was!

heb je wel een soort voorgevoel?

ik blijf voor je :thumbup:

Hai hai



Hoop, misschien te vroeg getest??

Ik hoop het!!



Dominique, balen weer heh? Elke keer is het toch een teleurstelling!



Nou, wij hebben weer een druk weekend achter de rug.

Afgelopen zaterdag een feest gehad (heel de dag) en ik heb weer iets gedaan waarvan ik dacht het nooit te doen. Abseilen! Echt kicke!



Linkie, met mij gaat het prima (buiten het feit nog steeds niet zwanger te zijn). Hoe issie met jou??

Dag dames,



We hebben er weer een heel gedeelte van de dag opzitten!

En nog steeds geen :evil: :evil: :evil: wel heb ik het gevoel dat mijn borsten steeds gevoeliger en gespannen worden en heb soms een zeurend gevoel in mijn buik. Ik wil eigenlijk morgenvroeg wel weer testen maar durf niet zo goed. Ben bang dat het toch weer negatief is. Mijn moeder is morgen jarig dus het zou wel een prachtig cadeau voor d’r zijn.



Liefs,

Hoop

@JanineB wrote:

Dominique, balen weer heh? Elke keer is het toch een teleurstelling!




Hey Janine,



Het is inderdaad balen, maar ik hou nog even een slag om de arm, omdat het een kleine bloeding betrof met bruin/oud bloed. Sinds 11.30 geen afscheiding meer.



In niets voelt dit als ongi, dus ik weet het op dit moment niet meer…



Greetz Dominique

Goedemorgen,



Nou nog steeds geen :evil: :evil: :evil: hier. Vanmorgen ook weer een test gedaan, maar helaas weer negatief. We kunnen alleen maar afwachten!



Liefs,

Hoop

Hoop

wat een zenuwslopende situatie voor je!!

ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dan vooral in positieve zin :wink:



dominique

hoe is het nu met jouw ongi, zet het door of niet?



janine

met mij ook alles goed hoor, hoop natuurlijk snel toch nog zwanger te zijn!

Even een kopietje hier vanuit een andere topic:



Hier wordt ik steeds gekker! :wall:



Ik had dus gisterochtend oud bloed 's ochtends, maar de rest van de dag helemaal niets meer. Vandaag weer dezelfde hoeveelheid oud bruin bloed 's ochtends.



Nu is er ietsjes roodbruin bloed met kleine stolseltjes. Maar het lijkt nog in het niets op een normaal ongi! Niet qua gevoel (normaal krampen en erge rugpijn) en ook niet qua bloed (normaal bloed ik zowat leeg, sorry voor de details wederom). :silenced:



Als het echt niet doorzet zal ik maar naar de dokter gaan, om te vragen wat er aan de hand is/kan zijn. Is dat verstandig omdat voor het weekend nog te doen of maakt dat niet uit? :eh:



Ik ga zo lekker in bad, kijken of dat wat helpt. Of de ene kant op van de weegschaal, of de andere kant op… :eh:



Thankx Dominique



Edit: de :evil: :evil: :evil: is er nu echt, dus eindelijk duidelijkheid! Wel vaag hoe je lichaam je om de tuin kan leiden! Normaal gesproken is mijn ongi recht toe recht aan en nu compleet in de war!

Helaas, de :evil: :evil: :evil: zijn er!



Straks meer heb weinig tijd nu maar ik wilde het even melden hier!



Liefs,

Hoop

Hey dames,



Mag ik hier ook met jullie mee kletsen, wij zijn namelijk ook bezig om zwanger van de eerste te worden, maar het lukt tot nu toe helaas nog niet.



Wij zijn straks in september 2 jaar bezig om zwanger te raken, en hebben besloten als het na de zomer nog niet gelukt is om dan naar de huisarts te gaan.

Hoi Nette,



Natuurlijk mag je hier mee kletsen!!!



Welkom en heel veel succes!!



Liefs,

Hoop