hahaha, ja KOK is onwijs handig als je zwanger wilt worden
meiden, thanks voor jullie antwoorden.
maar meer reacties over ovulatietesten zijn natuurlijk altijd welkom
nette
je hebt van angelbaby al tips gekregen over temperaturen.
wat ik nog kan toevoegen is dat er een engelse site is waar je je temperatuur kunt bij houden en die berekend dan ook voor je wanneer je eisprong geweest is.
als het ook nog in combinatie doet met het registeren van je slijm dan is ie nog nauwkeuriger.
de site is: http://www.fertilityfriend.com
Hey meiden…
Had deze topic nog niet gezien :naughty: :think:
Over het hoofd gezien ofzow :oops:
Maar mag ik met jullie mee doen?
Wij zijn ook voor ons 1e kindje bezig :inlove:
Ben 24 jaartjes jong en mijn vriendje is 28 jaartjes oud :mrgreen:
Ben deze maand (nouja vandaag, moest eigenlijk gister op dag 11, maar was het vergeten) begonnen met ovulatie staafjes, was toch wel eens benieuwd wanneer ik nou mijn ei heb…mijn cyclus is toppie
Dat is 'm van vandaag
Liefs
linkie dank je wel nu moet het vast allemaal gaan lukken.
chelleke welkom en leuk dat je mee komt kletsen, en succes met je ovulatie testjes.
chelleke
welkom, gezellig! hoe meer zielen hoe meer vreugd!
heerlijk zo’n regelmatige cyclus!
wat een duidelijke ovulatietest, van clearbleu of zo?
had je ook speciale aanwijzingen erbij gekregen?
ik was hier nml op KOK wat aan het surfen geweest en las dat je soms maar een korte LH piek kunt hebben en dat je dus soms beter s ochtends en s avonds kunt testen.
en dat je van te voren een tijd niet geplast moet hebben? maar ochtend urine is weer niet betrouwbaar,goed?
wat weet jij hiervan?
nette
succes!!!
Hoi hoi
Dank je wel meiden
De test is inderdaad van clearbleu. En het streepje moet de zelfde kleur of donkerde zijn dan het teststreepje.
Ik weet er verder niet zo heel veel van hoor. In mijn bij sluiter staat dat je smorgens gewoon kan doen. Misschien ook het beste. Anders mag ik van te voren 4 uur niet plassen en mag ik niet veel drinken. Dus ik doe het gewoon smorgens. Dan plas ik eerst een beetje en dan pas in het potje. (Vind zelf makkelijker in het potje en dan het staafje er in dan onder het plas straaltje houden :shifty: )
Vandaag waren de strepen net nog wat meer het zelfde…dus we klussen gewoon even lekker verder :inlove:
Lieve groetjes
Chelleke, welkom hier!!
Hoe is het met de dames hier? Hier gaat alles goed, weinig te melden!
Heb het berhoorlijk druk!
Succes weer allemaal!
Liefs,
Hoop
Hee meiden,
Hoop jammer dat de :evil: zijn doorgezet, volgende x beter :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Verder iemand nog nieuws?
xxx :-* Jen
Hier is het rustig, maar even afwachten wat deze maand ons gaat brengen. Heb even naar de banners gekeken, we zitten allemaal wel dicht op elkaar met NOD’s, grappig
We gaan er gewoon weer voor deze ronde (net als alle andere rondes).
Jensie, nog maar een weekje…spannend hoor !! ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: en voor je!!
Liefs,
Hoop
hebben jullie dat ook wel eens dat je ineens onwijze pijnscheuten onder in je buik hebt, heb ik net gehad kan dan bijna niet meer zitten, maar is met een half uurtje weer weg
Karin wat jij zegt over die pijn scheuten heb ik ook wel eens gehad alleen is dat al weer een tijdje geleden maar wat het nu is heb geen idee, ik dacht mischien is het wel de eisprong :?: :?: maar weet het niet hoor.
Verder is het hier ook erg rustig, en we hopen dat het deze ronde ons allemaal maar mag lukken.
hier eigenlijk ook niet veel nieuws te melden, ik geniet weer van het mooie weer!
heb volgend weekend mijn NOD maar ga er vanuit dat ik gewoon weer ongi wordt hoor, waarom zou het nu dan wel ineens raak zijn?
wacht de onderzoeken nu eerst wel af, misschien dat daar wat uit komt?
ben er verder wel rustig onder hoor, beetje gelaten eigenlijk.
Hey meiden
Hier ook weinig nieuws…mijn eitje is geweest dus word weer wachten…
en dat lijkt altijd wel eeuwen te duren :shifty:
Maarja we wachten (on)geduldig af.
Druk weekendje gehad. Heb het ook helemaal gehad hoor. Veel reumapijntjes nu en erg moe.
We waren zaterdag naar de opendag op vliegbasis Leeuwarden geweest.
En vandaag eerst naar mijn schoonouders om hun hondje uit te laten. Hun stonden op de markt en moesten daar even heen. Daarna naar mijn paps en mams en daarna naar Robs broer, die hield zijn verjaardag. Nu ga ik mijn hondjes uit laten en lekker naar bed.
Hoop dat met iedereen alles goed is…
Lieve groetjes
@nette wrote:
Karin wat jij zegt over die pijn scheuten heb ik ook wel eens gehad alleen is dat al weer een tijdje geleden maar wat het nu is heb geen idee, ik dacht mischien is het wel de eisprong :?: :?: maar weet het niet hoor.
Daar is bij nooit iets over te zeggen, ik heb zo'n onregelmatig cyclus, zou kunnen dat ik mij eisprong gehad heb, maar kan ook best dat dat een week geleden gebeurt is
Mijn cyclus was altijd heel erg regelmatig kon er de klok gelijk op zetten, maar de laatste 2 cylussen was dat dus niet zo, toen ging het echt heel erg vreemd, en daar werd ik behoorlijk onzeker van, dus ik hoop nu dat het of helemaal weg blijf (hopende zwanger te zijn) of dat het gewoon op tijd komt zonder al die vreemde “dingen” vooraf.
Hai hai
Allereerst, Sherreke, van harte welkom! Ik hoop voor je dat je cyclus snel weer op gang komt! Uiteraard vind ik het vreselijk voor je wat je al heb meegemaakt!!
Angelbaby, ook jij van harte welkom!!
Chelleke, jou ken ik al maar toch ook van harte welkom op dit forum.
Linkie, fijn dat het zaadonderzoek goed was!! Echt toppie! Nou door blijven klussen!!
Alle andere meiden, hoe gaat het?
Hier een onwijs drukke week achter de rug. Op bewonersvakantie geweest wat wel ontzettend leuk was met mijn collega maar met de bewoners niet.
Vrijdags heb ik mijn hubbie opgehaald, zaterdags een buurtbbq gehad en vanmorgen is mijn hubbie weer vertrokken! Hij kwam precies in de goede periode terug, dus misschien is het deze keer raak??? We wachten af!
Vanmorgen een ligstoel gekocht voor in de tuin waar ik vandaag alweer wat uurtjes op gelegen heb! Heerlijk!!
Hee meiden,
Ik wil nog effe iets met jullie delen dat voor ons heel speciaal was / is.
Mijn hubbie (Bas) en ik hebben altijd wel open gestaan voor spiritualiteit, maar nooit eerder had een van ons “verschijningen gezien” en we hielden ons er ook niet mee bezig. Maar vanaf de dag van mijn miskraam (27 december afgelopen jaar) heeft mijn hubbie bijna elke dag een zwart vlindertje gezien, elke keer als hij het zag een paar seconden. Ruim een maand na de miskraam (6 februari), toen we besloten toch “officieel” afscheid te nemen, hebben we een knuffeltje op een mooie plek begraven en een ballon opgelaten. Op die dag heeft Bas het vlindertje nog één keer gezien (deze keer in het wit) en daarna niet meer. Dit vonden we allebei wel heel typisch. Daarna heeft hij het vlindertje een paar maanden niet meer gezien, tot op een paar weken geleden. Toen zag hij de vlinder weer bijna iedere dag (weer in het zwart). Elke keer fladderde hij weer een paar seconden en dan was ie ineens weer weg. Echter gisterenavond zag hij de vlinder weer, maar deze keer zag hij 'm letterlijk naar mijn buik toe vliegen, en toen ie mijn buik bereikte verdween ie. Raar hè! Een ding weten wij voor onszelf zeker; als ik deze maand aangeteld ben, heeft hij het zieltje van de kleine naar binnen zien gaan. Maar het is natuurlijk nog allemaal afwachten of die mooit theorieën van ons wel kloppen. We zullen het over een weekje weten…
Heeft iemand van jullie ook eens zo’n dergelijke ervaring gehad? Ik ben wel echt benieuwd…
:-* Jen
@jensie wrote:
Hee meiden,
Ik wil nog effe iets met jullie delen dat voor ons heel speciaal was / is.
Mijn hubbie (Bas) en ik hebben altijd wel open gestaan voor spiritualiteit, maar nooit eerder had een van ons “verschijningen gezien” en we hielden ons er ook niet mee bezig. Maar vanaf de dag van mijn miskraam (27 december afgelopen jaar) heeft mijn hubbie bijna elke dag een zwart vlindertje gezien, elke keer als hij het zag een paar seconden. Ruim een maand na de miskraam (6 februari), toen we besloten toch “officieel” afscheid te nemen, hebben we een knuffeltje op een mooie plek begraven en een ballon opgelaten. Op die dag heeft Bas het vlindertje nog één keer gezien (deze keer in het wit) en daarna niet meer. Dit vonden we allebei wel heel typisch. Daarna heeft hij het vlindertje een paar maanden niet meer gezien, tot op een paar weken geleden. Toen zag hij de vlinder weer bijna iedere dag (weer in het zwart). Elke keer fladderde hij weer een paar seconden en dan was ie ineens weer weg. Echter gisterenavond zag hij de vlinder weer, maar deze keer zag hij 'm letterlijk naar mijn buik toe vliegen, en toen ie mijn buik bereikte verdween ie. Raar hè! Een ding weten wij voor onszelf zeker; als ik deze maand aangeteld ben, heeft hij het zieltje van de kleine naar binnen zien gaan. Maar het is natuurlijk nog allemaal afwachten of die mooit theorieën van ons wel kloppen. We zullen het over een weekje weten…
Heeft iemand van jullie ook eens zo’n dergelijke ervaring gehad? Ik ben wel echt benieuwd…
:-* Jen
Wat mooi Jen
@JanineB wrote:
Hai hai
Chelleke, jou ken ik al maar toch ook van harte welkom op dit forum.
Dank je wel