Wat een k*t avonde
Vorige week zondag is 1 van mijn cavia’s overleden. We hadden vrijdag een Konijntje gehaald voor de alleen achter gebleven cavia.
Maar hier zit ik dan weer…tranen met tuiten, intens verdrietig
Nijntje is niet meer.
Gister was alles nog goed, niks aan de hand. Vanaaf deed ik zijn hokje open om te knuffen en hij liep niet weg…vreemd dus. Ik pakte 'm op en hij was zo slapjes.
Zat onder de diaree. Heb hem gelijk gewassen anders komen er maden.
Gelijk naar de dierenarts en daar was hij al in coma geraakt en aan het sterven
We hebben hem snel een prikje gegeven. En toen was het snakken naar adem stil.
Nog maar 10 weekjes oud en nu alweer weg. Kreeg weer alles boven van 2 jaar geleden.
Mijn Nijnemans ging dood naar 4 jaar. 2 nieuwe baby nijntjes genomen en 4 weken later had ik er 5 begraven.
Nu heb ik Peukie naar een jaar genomen en die staat nog bij mijn ouders. Hij is te groot voor hier zeg maar.
Maar weer moest ik zo’n lief klein mupske begraven
Voor mij geen diertjes meer…in ieder geval geen kleineren. Zonder honden kan ik niet leven.
Heb de overgebleven cavia nu bij de andere 2 gedaan en maak van de week een gat naar de onderste kooi (ze hebben een soort van flatje zeg maar) met een trap naar beneden.
Ik voel me zo schuldig…wat doe ik toch verkeerd???
Volgens de dierenarts kon het van alles zijn (tja ik heb ook wel voor assistente geleerd, maar toch leg je de schuld bij je zelf, ten minste ikke dan)
Voel me echt belabberd, ga zo lekker met mijn hondjes knuffen en dan naar bed.
Morgen spannende dag…mijn 3e hondje die bij mijn ouders leeft omdat hij de verhuizing niet aan zou kunnen…in ieder geval wij vonden hem er te oud voor moet morgen onder narcose en is al bijna 15 dus beetje risico.
Hoop dat het goed gaat komen
Alvast trusten meiden en sorry van mijn lange verhaal :oops:
Wow wat een mooi verhaal en wat uniek, lijkt me ook heel vreemd om mee te maken, en ik hoop dan ook voor jullie dat het het laatse vlindertje echt zo is zoals jullie hopen.
En ik geloof ook wel in dit soort dingen, heb het alleen nog nooit meegemaakt.
Och chelleke toch wat verdrietig allemaal, maar hier kan jij ook helemaal niets aan doen, mischien was hij/zij wel ziek.
En sterkte morgen met jullie hondje, mag ik vragen waarom hij onder narcose moet :?: :?:
Wat rot voor je chelleke. Als het om je dieren gaat, kan je je zo machteloos voelen. Hoop dat alles met je hondje goed komt.
Groet,
Karin
Dat is echt kt voor je chelleke, ik weet hoe het is om huisdiertjes kwijt te raken waar je heel veel om geeft. Maar zoals nette ook al zegt; voel je er niet schuldig onder, waarschijnlijk kon jij er helemaal niks aan doen. Zoals ik hier lees, ben jij, net als ik, een hele grote dierenliefhebber. Dus ik kan me niet voorstellen dat je ze niet goed genoeg verzorgd hebt. Ook voor elk dier is er een komen en een gaan, en ik geloof erin dat het zo moest zijn. Alle dieren en mensen komen en gaan met een doel. Probeer te denken aan de fijne dingen die je met nijn gehad hebt.
Ik voor je dat de operatie van je hondje morgen goed gaat. Laat je nog effe weten hoe het gegaan is?
Nette en chelleke, bedankt voor jullie reactie. Wij vinden het ook heel mooi dat Bas zoiets kan zien. Sinds die avond, eergisteren, heeft hij de vlinder ook niet meer gezien…Ooo ik hoop er zoooo op :thumbup: :thumbup:
xxxxx :- xxx Jen
Ik hoop voor je dat het inderdaad zo is…Zou wel een heel mooi begin van je zwangerschap zijn!
Dank je wel lieve meiden!!
Met Boomer is alles goed gekomen. Hij moest voor gebits sarnering, het was heel hard nodig. Niets bijzonders eigenlijk, maar toch beetje risico.
Hij is nog een beetje van zijn patje af, maar dat komt wel goed
Dat word flink duimen Jen!! :thumbup: :thumbup:
Ja, echt wel. Lichamelijk heb ik nog geen symptoompjes en heb echt het gevoel dat het weer niet raak is deze keer, maar dat had ik bij mijn zwangerschap afgelopen jaar ook niet na een week, dus ik kan er geen peil op trekken… :?
Vorige cyclus was nog langer dan normaal. Ik ben toen 16 dagen ná de ovulatie (kheb getest met ovu-testjes) ongi geworden, in totaal was dat een cyclus van 35 dagen! :shock: Dus deze keer wacht ik met testen tot dag 36 van mijn cyclus. Komende zondag is mijn nod. Als ik volgende week woensdag nog niet ongi ben, ga ik pas testen. Dan weet ik heel zeker dat ik niet te vroeg ben.
Als we met z’n allen blijven :thumbup: :thumbup: voor elkaar, komt het allemaal goed!!
xx :-* :-* xx Jen
Hoi hoi,
Chelleke, wat een vervelend nieuws!
Hier gaat alles zijn gangetje…erg druk maar het zijn vooral leuke dingen.
Morgen ga ik naar Robbie Williams!! Heb er echt zin in!!!
Verder ben ik de laatste tijd weinig hier geweest en ik heb helemaal mijn temperatuur niet meer bijgehouden en we zijn op het moment (eindelijk) wat minder bezig met zwanger worden. Maar we hopen natuurlijk wel dat we heel snel in verwachting mogen zijn.
Ons huisje schiet inmiddels ook erg op, vandaag zag ik dat de tuindeuren geplaatst zijn en de stucadoor is begonnen! Aftellen dus nu naar de volgende fase!
Nou dat was het weer even voor nu. Tot snel allemaal!
Liefs,
Hoop
jensie
wat een mooi verhaal om kippevel van te krijgen, ik hoop echt voor je dat het een goed teken is!!
chelleke
wat vervelend allemaal, dieren veroveren ook altijd een bijzonder plekje in je hart!
hoop
wat goed van je dat jullie er nu even niet zo mee bezig zijn, wie weet wat het oplevert?
helaas ben ik vandaag weer ongi geworden, nu zelf eerder dan ik verwacht had.
Ga morgen dus een afspraak maken voor de baarmoederfoto, zal dan volgende week wel plaatsvinden.
ben blij dat dat voorlopig dan even het laatste is, dan weer even rust.
Nou hier ben ik ook even weer,chelleke gelukkig is alles weer goed gekomen met je hondje.
He wat jammer linkie dat je ongi bent geworden, elke keer hoop je toch dat het mischien weg blijft he, en succes met je baarmoederfoto.
Hier is verder alles goed, alleen wel druk gehad met werken, en mijn moeder is dinsdag geopereerd aan haar neus waar huidkanker zat, dat hebben ze weg gehaald en nu maar hopen dat alles weg is, verder gaat het al weer wat beter met mijn moeder, en dinsdag moet ze weer naar het ziekenhuis om het verband er af te halen.
Meiden, kheb nieuws: ik ben zwanger!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Het was heel onverwacht, want ik dacht dat het echt niet raak was deze keer. Een vriendin van me, die ook aan het proberen was, heeft vandaag ook al positief getest, en ik werd er wel erg nieuwsgierig door of het bij mij ook positief was. Ik had het niet verwacht, en nu al helemaal niet want ik moet eigenlijk zondag pas ongi worden. Dus ik was eigenlijk te vroeg, maar ik kon het niet laten om te testen. Eerst een digitale clearblue test gedaan, na een minuut stond er al onmiskenbaar “zwanger”, wat een verrassing. Maar omdat ik nog met ongeloof zat, heb ik nog een “normale” test gedaan van Kruidvat, en die gaf ook al een vaag streepje. Niet te missen dus! Maar ik ben nog wel een beetje bang, want ik heb al een keer een miskraam gehad, ik hoop zoooo dat het deze keer allemaal goed blijft gaan. En het vlindertje, dat was er dus niet voor niks!! :mrgreen: En wat ik ook geweldig vind, is dat ik tegelijk met mijn vriendin zwanger ben. Zo tegelijk zelfs, dat we één dag na elkaar uitgerekend zijn! Ik hoop echt dat het bij ons allebei goed blijft gaan.
Nou, bij deze ga ik effe een nieuwe banner aanmaken en een nieuw gedichtje schrijven voor het onderschrift.
Meiden, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: ook voor jullie, dat het snel zo mag zijn!!
:-* :-* :-* :-* Jen
Oohh jensie geweldig, echt super, en geniet er van.
en inderdaad het vlindertje was er niet voor niets.
Jenssie,
GEFELICITEERD!!!
En nu lekker genieten van je zwangerschap, het is je gegund!
:-*
@jensie wrote:
Meiden, kheb nieuws: ik ben zwanger!!! :inlove: :inlove: :inlove:
:dance: GEFELICITEERD :dance:
oooh wat een mooi kaartje Chelleke, thanx!!!
De andere meiden ook heel erg bedankt voor jullie lieve felicitaties! Jullie zijn schatjes!! :inlove:
Houden jullie me op de hoogte?
voor jullie allemaal!
Jensie: gefeliciteerd!!!
Jensie
super meid, GEFELICITEERD!!!
:dance: :dance: :dance:
Heey meiden,
Ondanks alle leuke dingen die ik doe, zit ik op het moment in een giga dip. Ik heb vanavond 3 kwartier lopen janken ineens. Ik denk ook dat ik zoveel doet om bepaalde gevoelens te verdoezelen. Manlief weg, die ene speciale wens die nog niet vervult is, het werd me even te veel. Gelukkig is een vriendin aangesneld, maar toen begon ik weer een potje te grienen. Gelukkig ben ik het op dit moment wel even kwijt.
Dus meiden, sorry dat ik ook wat minder schrijf…
Maakt niet uit JanineB, soms zit het allemaal effe niet mee, dat hebben we allemaal wel eens. Ik hoop echt dat het snel wat beter met je gaat, en wie weet is het deze keer wel raak… Ik zal zowieso onwijs voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
Veel sterkte!!!
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* Jen