Zwanger worden van de eerste (deel 5)

he meiden waar zijn jullie allemaal???

ik mis het wanneer hier niet gezellig meer gekletst wordt!

zelf was ik een weekje op vakantie dus vandaar even stilte maar ik ben vanaf nu weer van de partij, jullie ook??



ineke

gezellig dat je hier mee komt kletsen al had je liever nu met de zwanger-zijn topics meegekletst.

heftig, 2x miskraam en nu een operatie!

heel veel suc6 en sterkte in ieder geval.

hopelijk is het voor jou snel weer raak en dat het dan wel goed blijft zitten!

tot die tijd ben je hier van harte welkom ( en daarna natuurlijk ook)



sam

goed zo…GIRL POWER!!! ik doe met je mee!

IUI is inseminatie van zaad in de baarmoeder.

Er wordt inderdaad weinig gepost hier!

Leuke vakantie gehad? Je bent dus een weekje weggeweest?



Gr.

Ineke

Hé Ineke,

Welkom meid. Wat naar zeg, een operatie vlak voor de kerst. Nog een paar dagen. Zie je er tegenop?

Sterkte, hoor, hopenlijk is je linker eierstok verder wel helemaal gezond?



Hé Linkie, fijne vakantie gehad?



Hier niet zoveel nieuws te melden. 't gaat allemaal lekker z’n gangetje. Cyclus dag 9, dus niks spannends of bijzonders. 'k Hoop op een mooi nieuwjaarscadeautje…



Liefs, Sam

Hoi,



Het is nogal dubbel, aan de ene kant zie ik er tegenop en aan de andere kant wil ik wel heeeeeel graag weten hoe het er van binnen uitziet! Vooral of mijn linkereileider doorgankelijk is, daarvan moet ik het namelijk wel hebben. Verder moet die cyste natuurlijk verwijderd worden zonder dat er iets beschadigd. En dan nog afwachten hoe het er verder van binnen uit ziet (mogelijk endometriose…).

Dus ik doe lekker rustig aan met de kerst, huisje gezellig, dvd’s en boeken en natuurlijk mijn vriend!

Hou jullie op de hoogte.



Ineke

hey ineke ik kan mee verhuizen hjierheen :mrgreen: mwahah volgens mij volgen we elkaar wel her en der het forum over he ihgihi



sorry ik vindt het wel hilarisch, ook wel triest nu ja wemoeten nog beide een station verder… station zwanger blijven en kindje krijgen



:-*

Hey meiden,



Ik ben hier ook al een poos niet meer geweest, maar ook wij proberen nog steeds zwanger te worden van onze eerste!



Ik heb bijna 3 weken geleden een HSG oderzoek gehad waarna ik nu weer ongi ben…volgende ronde (volgens dat ze zeggen) dus wat meer kans…mijn rechter eileider zat dicht en die zou volgens de Gyn. nu open moeten zijn…



Ben benieuwd dus!



Liefs,

Hoop

Hoi Hoop, dikke :thumbup: voor jou dat het deze ronde raak is.

Liefs, Sam

He Bianca, stalker!!!

hahaha, ja wij zijn wel overal te vinden he? Nu maar eens weer naar het ‘zwanger zijn’ forum en daarna naar het forum over ‘babypraat’ etc… Daar zijn we nog niet geweest! Ons doel voor 2007.

Ook voor de rest van de meiden hier natuurlijk.



Liefs

Ineke

zie mijn ondertekst speciaal voor jou ineke :mrgreen:

Yes, Yes, Yes!!!



Eindelijk heb ik het geschopt tot jouw ondertekst!! Thanks, had het liever in een kleurtje gehad maar goed, je kan niet alles hebben.

Als dank mag je ook even in mijn ondertekst!! :lol: :lol:

zo dan ?



enneeuh je hebt al es eerder in mikjn odertekst gestana hoor

hahaha, zo is het beter. Sorry wist niet meer dat ik er al eens onder had gestaan. Was dat 125.000.000 berichtjes van je geleden? :shifty: :shifty:

euhm nu zeg ,eens na je mk en eens dat je een lieverd bent ihhi dat ben je nog hihi maar ja

ik wil eig wel dat ik veeeeeeeeeeeeel meer onderteks kan hebbe

Ja, dat zou wel bij jou passen! Maar je ben ook nog es creatief dus kun je vaak nieuwe dingetjes eronder zetten, nieuwe plaatjes etc.

Houd je lekker bezig.

maar eh…hoe staat het eigenlijk met jouw cyclus? Ben je er mee bezig om zwanger te worden, pfff. stomme vraag!! Maar ik bedoel actief mee bezig? Of lukt het je echt om er afstand van te nemen?

Ow ja je hebt gelijk effe weer on topic of zo zo noemen ze het toch ?



mwahha muts



euhm ja ach neeikben er weinig meer mee bezig schrijf geen datums meer op de kalender wanneer ik natben ongi ben we hetgedaan hebben, ik temp al tijdenniet meer, ik wil absoluut no wee nevernooit niet aan de testen voor ovulatiemeting,

eigenlijk verneem ik alleen aan de pijn inmiideels welke periode ik ongeveer zit.



Andrés en mijn relatie is een stuk fijner en ook de sexuele relatie prettiger,



we zien wel we mogen dus in mei in iui en aan de ene kant kan ikniet wachten tot het zover is, terwijl ik heel duidelijk heel sterk het gevoe look bezit dat zegt IUI noway met hormonen.



Dus tja geen idee hoe of wat eig,

Zo, daar ben ik ook weer eens, druk aan het klussen geweest (met verf etc in huis) en het resultaat mag er zijn ( het andere klussen ook alleen dat resultaat laat nog even op zich wachten…:mrgreen: ) Ik ben nu druk met de deuren in de verf te zetten maar voordat dat eindelijk klaar is zijn we wel in het nieuwe jaar. Ook heb ik mijn baan opgezegd en ga ik per 1 januari elder beginnen. HEEEEEERLIJK, heb er zo’n zin in. Ik heb vanaf vorige week vakantie en ben echt helemaal bij aan het komen van de stress en spanningen van afgelopen jaar, dat ik niet volledig overspannen geworden ben is mij een raadsel achteraf bekeken.



@ Sam: Mijn buikhuis is volgens mij al een tijd klaar, alleen weet de toekomstige bewoner het geloof ik nog niet :think: :mrgreen:

en mijn NOD is bij mij heel moeilijk te bepalen omdat ik heel wisselende cyclussen hebben maar op zijn laatst zou het 8 januari moeten zijn.

hey ik zou ook rond de 8e moeten zijn en dan uitgaande van mijn lnagste cycles,

hopelijk mag het raak zijn deze maand , dan kan ik de 8 e testen op mijn verjaardag, stiekum hoop ikhet, anderszijds is het een moeilijke hoop



succes karin

Lekker is dat he, klussen in huis en dat het dan steeds mooier wordt!! Wij zijn nu toch maar aan de kamer begonnen die we als ‘babykamer’, bedoeld hebben. Wel moeilijk hoor om daar bezig te zijn. We kiezen al wel kleuren uit die dan ook gewoon kunnen. In gedachten weet ik al waar het wiegje moet komen…

Hoop ook snel weer mee te mogen doen met de cyslusstress. Mis het gewoon!

Heb de laatste maand therapeutisch gewerkt en heb nu het gevoel alsof ik vakantie heb gehad ofzo. Relaxd. Had ik even nodig en heb me er niet eens schuldig over gevoeld. Nu nog de operatie en weer herstellen en dan ben ik er weer voor 100% hoop ik!

Vol goede hoop voor 2007. Ben in 2005 en in 2006 zwanger geweest. Dus moet het ook in 2007 gaan lukken en dan goed!!



Liefs

Ineke

ik heb nieuwe gedichtje ineke ms vindt je mooi om te lezen staat in vlinderforum

bij gedichten



jij een dikke knuf van mij lieverd, en therapeurisch werken kan heel goed voor je zijn hoor

knap maar lekker op in de komende tijd zeker na het operatie wat je te wachten staat :-*

he gezellig een paar nieuwe meiden erbij en er wordt meteen ook weer meer gekletst, houe zo!!!



@hoop

ik heb ook HSG gehad en helaas geen positief resultaat erna, maar de kans is iets groter erna zeggen ze dus hopelijk benut jij em wel :wink:



@ineke

suc6 met je operatie en dan moet 2007 toch het jaar worden voor jou en ons allemaal!!!