Ja inderdaad kaela, nog geen :twisted: :twisted: ? En alweer getest??
:-* Jen
de duivels zijn vandaag helaas gekomen… :evil:
nieuwe nod, 4 oktober ? kan er geen peil meer op trekken
Ik had het ook al gelezen op het andere topic, echt mega-baluh
Ik voor je dat je volgende ronde een positieve test in handen mag hebben!
:-* Jen :hug:
Dank je wel ! ik hoop het zelf ook. beetje raadsel wat nu mijn eisprong is. ach ik heb nu in ieder geval wel weer zekerheid en weet dat ik het over 2 weekjes weer kan proberen. toch raar dat je lichaam je zo lang in de maling kan nemen. 2 weken lang misselijk, ongi-kramp en noem het maar op, en dan nog is het niet raak. volgende keer dus geen 30 testen meer kopen en maar minimaal 5 weekjes wachten.
Ja dan houdt je lichaam je goed voor de gek he! Heb ik ook vaker gehad, erg irri…
Als je zeker wil weten wanneer je eisprong is, kan je ovulatietesten gebruiken, heb ik ook gedaan. Wordt vooral gebruikt door vrouwen die na een hele tijd proberen nog niet zwanger zijn, maar iedereen kan ze gebruiken. Wij gebruikten ze al vanaf de 2e maand proberen. Het zijn een soort van zwangerschapstesten, maar dan om (vantevoren) aan te tonen of je ovulatie op komst is, zodat je daar met “klussen” op in kan spelen. Erg handig! Je kan ze op de site van prémom krijgen. Ik zal je de link even pb-en.
He bah, Kaela. Jammer hoor!
Succes voor de volgende ronde!!!
heb een pakje besteld :mrgreen:
Fijn dat het een goede tip van me was :mrgreen: !
Hallo allemaal
ik ben weer thuis van vakantie…heerlijk gehad! even alles achter me kunnen laten en nu weer fris en fruitig thuis.
ik heb ook besloten mijn kinderwens NIET meer mijn leven te laten bepalen want dat gebeurde toch onbewust.
Ik ga lekker genieten van het hier en nu en niet meer piekeren over van alles en nog wat.
oef dit voelt echt als een soort bevrijding.
Ik wilde dit al langer maar tussen je verstand en gevoel zitten soms een groot verschil en nu lijken die het zelfde te willen en te voelen.
jippie weer een zwangere erbij, gefeliciteerd janine!
kaela
leuk een nieuw ‘gezicht’ erbij!
hoop
spannend zeg, binnenkort naar de gyn, hopelijk levert het ook snel iets op!
jensie
veel succes morgen bij de verloskundig!!!
Hee Linkie!
Wat knap van je dat het je gelukt is om de kinderwens niet meer je leven te laten bepalen :thumbup: Ik weet dat dat heel moeilijk kan zijn… Nu heb ik het geluk dat ik behoorlijk snel aangeteld ben, maar ik hield me er voordat ik zwanger raakte eigenlijk ook teveel mee bezig… En het was heeeel moeilijk uit mijn hoofd te zetten, ik bleef erover bezig.
Thanx voor je gelukswens! Ik ben ook wel weer toe aan een teken van leven, het is alweer een paar weken geleden, en zolang ik de kleine nog niet kan voelen ben ik nog onzeker over of er nog leven in zit… Maar na die miskraam ben ik zowieso wat onzekerder geworden. Gelukkig weten we morgen alweer of alles nog goed is…
:-* :-* Jen
jensie, komt goed morgen
Thanx Ellen!! :mrgreen: Ik heb er op zich ook wel vertrouwen in, alleen voel ik me pas echt weer zeker als ik de bevestiging heb gehad dat nog alles okee is. Ik heb een aantal weken geleden ook tegen mezelf gezegd dat, mocht morgen de hartslag te horen zijn, ik dit beschouw als dat ik definitief de kwetsbare periode voorbij ben. Dat is voor mij dé mijlpaal, zoals sommigen de 12 weken als mijlpaal zien… In mijn geval voel ik dat mijn mijlpaal met 14 weken is… Maar ik heb er wel vertrouwen is. Thanx voor je geruststelling in ieder geval :-*
Jensie
Ik zie aan je banner dat het bezoekje aan de verloskundige super was.
Goed zo!
Geniet ervan meid!!!
Hoe is het verder met iedereen?
Hier loopt alles eigenlijk heel erg lekker.
Ik geniet heel erg van het hier en nu en heb veel meer energie!
Hier gaat ook alles goed, zometeen naar de gynaecoloog.
Ben inmiddels twee dagen overtijd en nog steeds niets te bekennen!
Wie weet kunnen we sstraks goed nieuws vertellen!!!
Liefs,
Hoop
Hoop, en en en en ?? al nieuws??? Ben echt benieuwd!!!
Linkie, ja alles is idd goed gegaan, de uitslagen waren prima en de baarmoeder zat precies op de goede hoogte. Het hartje was heel duidelijk en mooi regelmatig, dus gelukkig lijkt het er nu op dat alles goed blijft gaan. Thanx voor je berichtje :-
:- Jen
Vanmiddag dus naar de gynaecoloog geweest.
Een half uurtje voordat ik moest gaan ben ik toch nog ongesteld geworden.
Jammer, maar opzich voor de onderzoeken komt het goed uit.
Vandaag hebben we een orienterend gesprek gehad, overmorgen moet ik bloed laten prikken en volgende week vrijdag (22 september) moet ik weer terug voor een inwendig onderzoek, echo en een uitstrijkje!
Het zaad van hubbie was goed! Dat is dus al een hele opluchting!!!
Hai hai
Bedankt voor jullie geweldige reacties!!
Hopelijk volgen er snel meer!!
Kaela, balen zeg dat je niet echt duidelijkheid heb over je cyclus.
Jensie, wat gaat het hard ook! Alweer bijna 15 weken!! Fijn dat alles goed gaat met de beeb!!
Hoop, balen voor je dat je weer ongi bent geworden, en dan precies voor een onderzoek. Gelukkig krijg je nu meer schot er in, ik bedoel met onderzoeken. Succes meid!
Ik :oops: me weer rot dat ik weer een poosje niet geweest bent. Ik heb het zo druk! Maar nu heb ik vakantie!! Kom net terug van een weekend Zeeland, wat erg vermoeiend was (6 volwassenen en 2 kinderen van 3 en 5) maar we hebben het weer overleefd. Donderdag op vakantie dus ben ik er weer 11 dagen niet! Nog 2 nachtjes en dan de eerste echo. Ik ben zo zenuwachtig. Straks is het niet goed ofzo…
Nou, jullie horen het nog wel!
Groetjes!!
Jammer Hoop Wel fijn dat de onderzoeken nu opgestart zijn en super dat de zwemmertjes van je hubbie iig goed zijn :thumbup: !
Janine, maakt toch niet uit als je het effe te druk hebt, we hebben allemaal wel eens een periode dat we effe niet kunnen reageren. Woensdag echo, spannend!! Probeer er zo ontspannen mogelijk naartoe te leven, ookal is dat moeilijk. Suc6 en laat wel effe weten hoe het gegaan is. Ennuh… als je een fotootje meekrijgt wel showen he!
:mrgreen:
Balen hoop
ik ben vandaag begonnen met de ovu-testen en wat een ondingen zeg. ze slaan helemaal paars uit, (en dan ook echt het hele schermpje) in plaats van 1 of 2 streepjes… :roll: en dat ene streepje van dat de test goed gegaan is verscheen maar half, een puntje boven, een puntje beneden en het midden was weer wit… :x en heb ze toch echt goed gedaan volgens mij hoor, netjes een paar druppels erop met de pipet…