Nu ik zo dat topic zit te lezen realiseer ik me dat ik ook geen zin heb in eten, wel vaker boer :oops: en ook een opgeblazen buik heb. Wist niet dat dat er ook bij hoorde.
Met geen trek in eten, een opgeblazen buik, boeren, ongi gevoel, misselijk, benauwd en weeig gevoel zou ik bijna zeggen dat het zo was. jammer dat de test nu niet kan, kan echt niet wachten… :mrgreen:
Ik hoop voor je dat het raak is!!!
helaas… negatieve test :x
de eerste deed het helemaal niet, de tweede maar (wel gauw) 1 streepje te zien…(etos test)…
echt balen, overigens nog niet ongesteld, weer flink misselijk (lijkt wel of mijn maag in brand staat) maar géén opgeblazen buik meer (kan hem ook gewoon weer intrekken) en echt ongi gevoel …kon vanaf vandaag testen en getest om 7 uur 'smorgens, misschien te vroeg ? maar negatief is negatief denk ik…
het liefst wil nu weer ongesteld worden, dat we het over 2 weekies weer kunnen proberen, maar natuurlijk kan ik nooit op mijn cyclus vertrouwen en ziet het er naar uit dat we nog lang moeten wachten…(ligt misschien aan dat ik sinds 4 dagen teunisbloemoliecapsules slik?)
Nee hoor, dat werkt alleen andersom… positief is positief. Negatief kan over een paar dagen positief zijn. Als je zwanger bent, maakt je lijf steeds meer van die hormonen aan. Test je te vroeg, dan heb je nog te weinig hormonen om zichtbaar te zijn in de test.
Echt zeker ben je of bij een positieve test, of als je ongesteld wordt.
Ik duim voor je :thumbup:
Ik had vanmorgen een dubbele streep op mijn ovulatietest. We hebben alleen bijna niet geklust. Misschien dadelijk nog even. Ben het deze maand even beu om zo te timen in je klussen…
@angelbaby wrote:
Nee hoor, dat werkt alleen andersom… positief is positief. Negatief kan over een paar dagen positief zijn. Als je zwanger bent, maakt je lijf steeds meer van die hormonen aan. Test je te vroeg, dan heb je nog te weinig hormonen om zichtbaar te zijn in de test.
Echt zeker ben je of bij een positieve test, of als je ongesteld wordt.
Ik duim voor je :thumbup:
Ik had vanmorgen een dubbele streep op mijn ovulatietest. We hebben alleen bijna niet geklust. Misschien dadelijk nog even. Ben het deze maand even beu om zo te timen in je klussen…
ergens weet ik ook wel (ergens gelezen) dat het mogelijk te vroeg kan zijn en daardoor negatief, maar het feit dat de kans al miniscuul klein was (vriendlief kreeg hem niet goed omhoog en daardoor naar mijn weten geen sperma, mogelijk wel voorvocht?), is ergens voor mij al een bevestiging dat het niet is gelukt. nu kan het misschien er wel aan liggen dat ik me in 3 kwartier tijd (eerste test om 7 uur deed het niet) behoorlijk heb volgedronken aan water om een test te doen omdat ik om kwart voor 8 weg moest, en hierdoor de concentratie HCG te laag is… maar mijn gevoel zegt nu toch ineens voor 99 % zeker dat ik niet zwanger ben en dat terwijl ik ergens al wel een sterk voorgevoel had het wel te zijn
edit : ik zit eigenlijk nu al een tijdje na te denken over of ik echt wel vanaf vandaag kon testen. het is zo dat mijn gemiddelde cyclus 30 dagen duurt en ik 29 juli voor het laatst ongesteld was (dag 28 dit dus). volgens babybrabbel zou ik vandaag kunnen testen, maar nu ik erover nadenk, dit is dag 28 terwijl mijn cyclus gemiddeld 30 dagen is. ik had maar blind babybrabbel gevolgd (zonder na te denken) maar is het nu zo dat ik 2 dagen te vroeg heb getest ? :think: ik had getest omdat ik al een week ongesteldheids krampen had, misselijk was en geen eetlust… zonder ongesteld te worden (heb dit nog nooit gehad, laat staan al 8 dagen)… het ziet er ook totaal niet naar uit dat ik het dan overmorgen word maar goed, ik ben nu toch aan het twijfelen geslagen…
Ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt!
Succes nog even ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!
Ik ben vandaag ongi geworden
Helaas, ook al verwacht ik er niks van elke maand toch ben ik altijd wel wat teleurgesteld. :shifty:
Ik baal er in ieder geval goed van dat mijn mooie cyclus nu begint te klooien :roll:
Eerst altijd netjes 28 dgn en nu ineens niet meer, 30 en nu 27 :eh: :evil:
Maarja we klussen gewoon even door
:inlove:
@Hoop wrote:
Ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt!
Succes nog even ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!
Ik duim met je mee :thumbup:
Balen Chelleke!!!
Kop op naar de volgende ronde!
Jep, we klussen gewoon maar verder :inlove:
Heey meiden!
Af en toe kom ik hier binnen wippen, maar ik wil toch het volgende mededelen:
Ik heb vanmorgen positief getest!
Heb aardig wat afgeshaked en gehuild al vanmorgen!
Janine: geweldig nieuws, GEFELICITEERD
Liefs,
Hoop
hey lieve janine ik had je al gefeliciteerd, nogmaals vanharte meid,
alle goeds gewenst :thumbup:
van harte gefeliciteerd. ik kan me eigen goed voorstellen dat er al heel wat emoties door je heen hebben geraasd vandaag.
Hee Janine!!!
GEFELICITEERD!!! :: :dance: :dance: ::
super zeg! Ga er maar lekker van genieten met je mannie!! En word je dan een april- of meimama?
:-* Jen :vlinder:
Waarschijnlijk een mei mama.
13 september moet ik naar de gyn, dus dan zal ik meer weten!
Net op de valreep want 14 september vliegen we voor 11 dagen naar Kos!
Mei? Dan zou het dus een stiertje worden, hihi :inlove:
Kos?? Waaauuuww, lekker!! Daar wil ik ook heen!!
:-* Jen
@JanineB wrote:
Heey meiden!
Af en toe kom ik hier binnen wippen, maar ik wil toch het volgende mededelen:
Ik heb vanmorgen positief getest!
Heb aardig wat afgeshaked en gehuild al vanmorgen!
Whaaaat gaaaaaaf, gefeliciteerd meis :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
wat leuk, gefeliciteerd !
Kaela, hoe is het nu met jou??? Al vier dagen overtijd zie ik!!!