Ik weet hoe het voelt nette :inlove: geniet ervan!
En voor de rest; ook jullie zullen ooit weten hoe het voelt! Ik blijf voor jullie dat het snel zo mag zijn!!
:-* Jen
Nette
SUPER MEID, GEFELICITEERD!!!
geniet ervan, maar dat zal ongetwijfeld lukken!
welk blijven komen hier hoor!
vandaag zijn wij voor de uitslagen naar de gyn geweest, blijkt toch een mogelijke reden te zijn waarom we nog niet zwanger zijn, bubbie heeft antistoffen in zijn zaad.
Dit kan mogelijk van tijdelijke aard zijn, daarom in okt. opnieuw zaad inleveren.
de kans voor ons is dus per maand/cyclus kleiner dan 20 % maar er is nog steeds wel een kans dat het lukt.
volgende stap is mogelijk inseminatie…slik!
hopelijk is dat toch echt niet nodig.
Dank je linkie,
Ik hoop echt voor jullie dat het in oktober beter is, en dat er geen antistoffen meer zijn.
Een kans van minder dan 20% dat is inderdaad een kleine kans maar ik hoop zo dat jullie die kans krijgen en dat inderdaad insiminatie niet hoeft.
meid ik wens jou en je hubbie natuurlijk heel veel succes en speciaal voor jullie geluks sterretjes :: :: :: :: :**:
Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest, en hij heeft ook even uitgerekend wanneer ik uitgeteld ben en hij kwam op 9 april uit, en wij zelf kwamen op 11 april uit.
Ook heeft hij me doorverwezen naar de verloskundige ik ben even bij haar langs geweest en ze heeft mij haar kaartje gegeven en gevraagd of ik vanavond tussen 5 en 6 wil bellen voor een afspraak.
Het is allemaal erg nieuw en spannend hoor, maar super leuk om mee te maken.
En alle andere meiden natuurlijk ook succes, dat jullie dit ook eens mee mogen maken.
Hee linkie,
Jasses zeg, wat een rotnieuws! Ik echt voor jullie dat het in oktober weer “over” is en dat je hub dan een potje mega-vruchtbaar zaad komt inleveren! iig heeeeeel veel sterkte!! :: ::
:-* :-* Jen
Linkie, wat minder goed nieuws van jullie…hoop dat oktober een wat betere uitslag heeft.
Wij willen na onze verhuizing (september/oktober) ook naar de gyn. gaan. In maart zijn we alweer 2 jaar bezig om zwanger te worden. Duurt me toch wel te lang!
Nette en hubbie, jullie van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!!
Liefs,
Hoop
Bedankt voor jullie lieve woorden!!!
Ik ga nu lekker van mijn vakantie genieten en tot over een paar weken!!
Ik ben sinds gisteren ziek, voelde me erg slap, was misselijk en had last van hoofdpijn. Vanmorgen ging het wat beter en toen toch maar weer gaan werken, maar om half 1 hebben ze me toch maar naar huis gestuurd. Ik heb net een afspraak gemaakt bij de ha waar ik morgen om 08.30 uur terecht kan. Ik heb deze keer ook weer een vreemde menstruatie. Gewoon op mijn NOD begonnen, 5 dagen geduurd, toen niets meer en sinds gisterenavond verlies ik ineens weer oud bloed. Dus verschillende redenen om een bezoekje te brengen aan mijn ha. Ik hou jullie op de hoogte!!!
Hallo dames,
Ik ben nu net pas terug van de ha. Heb er zo’n 3 kwartier gezeten. Ze hebben bloedafgenomen voor het HB, was 6,8 en dat is wat aan de lage kant. Ook hebben ze een zw.test gedaan, maar die was negatief. Ik heb waarschijnlijk een virusje onder de leden en moet het even rustig aan doen. Als het volgende week nog niet over is moet ik weer even terugkomen. Op het moment voel ik me wel al wat beter maar ben nog erg vlug moe wanneer ik iets gedaan heb.
Verder heeft ze me eindelijk doorverwezen naar de gyn. Binnenkort neemt het zkh contact op om een afspraak te maken!!!
Liefs,
Hoop
Hoi Hoop!
Wat vervelend zeg dat je ziekjes bent. Doe maar lekker rustig aan!!
Wel fijn dat je eindelijk naar de gyn mag, ik hoop voor je dat er nu wat meer schot in de zaak komt!
Veel beterschap !!
De huisartsenpraktijk heeft net gebeld. Ik kan straks de verwijsbrief ophalen. De polikliniek belt ons om een afspraak te maken. Voordat we de afspraak hebben moet er eerst bloed worden afgenomen en er moet een spermaonderzoek komen.
Spannende tijden dus in aantocht…
ik voor je dat de uitslagen positief zijn!
:-* :-* Jen
Oohh hoop een spannende tijd dus, ik hoop voor je dat het allemaal goed komt ik :thumbup: en voor je.
:: :: :: :: :**: Nette
Zo ik heb een aantal afspraken staan.
Vanmorgen hebben ze bij mij bloed afgenomen.
Dinsdag a.s. (29 augustus) gaan we het zaad naar het lab brengen. (klinkt vreemd wel)!
Maandag 11 september hebben we een afspraak bij de gynaecoloog.
Er zit dus vaart in…
En ik moet zeggen dat we naar mijn idee erg snel al kunnen komen!!!
Wat is het stil hier!!!
komt binnen vallen
wij zijn ook bezig met onze eerste, en kan vanaf morgen testen. hoop het echt zo :mrgreen: heb al hele week ongi-gevoel (normaal krijg ik dat uiterlijk 3 dagen voordat ik ongesteld word maar nu dus nog geen bloed te bekennen), misselijk, beetje benauwd en beetje weeig gevoel…
Hoi Kaela, laat je ef weten als je getest hebt?? Ben wel heel benieuwd of het raak is… :mrgreen:
Hoop, wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen bij de gyn. Wanneer krijg je de uitslag van het zaad?
Spannend Kaela!
Succes :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@kaela wrote:
heb al hele week ongi-gevoel (normaal krijg ik dat uiterlijk 3 dagen voordat ik ongesteld word maar nu dus nog geen bloed te bekennen), misselijk, beetje benauwd en beetje weeig gevoel…
kunnen dit symptomen van zwangerschap zijn dan ? Want ben verder niet moe ofzo, en ook geen metaal-smaak of iets dergelijks. Als ik het weet lezen jullie het pas waarschijnlijk na zessen, met namelijk van 8 tot 6 werken.
Hoi Kaela, ik merkte de eerste paar weken (buiten het ongi-gevoel, dat had ik ook veel vroeger dan normaal) zelfs helemaal niks, de eerste symptoompjes begonnen pas na de 5e week… Maar het ongi-gevoel herken ik dus wel. Dus wie weet…
We horen het wel?
Het zouden idd heel goed zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn…
Zie hier: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=3439