Zwanger worden van de eerste (deel 5)

Dominique duim ook voor jou :thumbup: :pray:

Hoi, even een vraagje aan jullie allemaalā€¦ wat vinden jullie overtijd? Alles wat langer duurt dan 28 dagen of alles wat langer duurt dan 16 dagen na je eisprong?

Ik vind het overtijd als het langer duurt dan 16 dagen na mijn eisprongā€¦

Ben benieuwd voor deze maand. Op zich hebben we niet bijster veel geklusd, want mijn eisprong was eerder dan de meeste maanden. Ik heb echter wel wat dingetjes:

• ben al de hele week moe! Terwijl is dus niet bijster veel doe (heb nog vakantie)
  • heb de hele dag honger
  • Heb een rare smaak in mijn mond
  • heb momenten dat alles stinkt (ook normaal lekker eten)

Weet niet echt wat ik ervan moet denkenā€¦ Je lichaam kan je zo ontzettend voor de gek houden.

Ben trouwens gisteren naar de gyn geweest. Dat was een domperā€¦ Volgens hem zou ik in september terug komen en wij hadden beide augustus onthouden. Hij vond gisteren dan ook dat we volgende maand maar terug moeten komen en dat we meer geduld moeten hebben. Deze maand heb ik al 19 maanden geduld, en volgende maand 20ā€¦ Volgens mij heb ik al heel lang geduldā€¦ Vond hem ook echt kortaf.

Iedereen met een naderende nod of een die zelfs al geweest is succes! Zag dat dat er nu best een aantal zijnā€¦ Spannend!

Angelbaby, om even op jou te reageren over wat je over tijd vind.

Ik vind dat je over tijd bent als de dag is aangebroken dat je ongi moet worden en je word het niet (dus als mijn banner op je bent 1 dag overtijd aan geeft), ik ben dus vandaag 4 dagen overtijd.

Ik heb namelijk altijd een zeer regelmatige cyclus gehad, kon de klok er op gelijk zetten, dit is nu de 2de keer dat ik overtijd ben, de eerste keer werd ik na 4 dagen overtijd ongi.

Voor mij is dit dus echt wel vreemd en deze overtijd voelt dan ook anders aan dan de vorige overtijd, al moet ik zeggen dat ik er nu wel rustiger over ben, maar heb wel last van bepaalde symtomen.

Dit wou ik er even over zeggen, en ga nu echt weer verder met vakantie vieren, maar hou jullie natuurlijk wel op de hoogte.

Angelbaby, spannend even hoor. Ik duim voor je dat het eindelijk raak mag zijn!!!

Overtijd vind ik hetzelfde dan jij, wanneer je over de 16 dagen na je eisprong zit!

Hier ook weer spannend!! Geen idee, maar iedere ronde weer hoop!!

Iemand al wat van Dominique gehoord?

Liefs,

Hoop

Hey allemaal,

Nou ik weet het hier niet meer hoor! Sinds zaterdag gedurende de dag een heel klein beetje oud bloed (niet bij afvegen, maar gedurende de dag t/m maximaal halve normale tampon, als het dat al haalt. 's Nachts en 's ochtends vroeg geen oud bloed verlies). Ik ben ontzettend beroerd (misselijk, warm gezicht, volle/opgezette buik). Snap er echt helemaal niets meer van !! :? :? Geen ongi-pijnen e.d. te bekennenā€¦

Ik zal het af moeten wachten vrees ikā€¦, maar ik vrees ook dat het of niets is (en gewoon een ongi die niet op wil starten) of dat het net zoals eerst een vruchtafstoting is (die begon ook met een aantal dagen beetje oud bloed).

Excuses voor de detailsā€¦

Liefs, een frustie en beroerde Dominique :sick: :sick: :sick:

Hee Dominique,

kun je niet voor je eigen zekerheid alvast een zw-test doen dan? Dan weet je iig zeker of het zo is of niet. Je bent 4 dagen overtijd, dus het moet kunnenā€¦

:-* Jen

Hey Jen,

Morgenochtend lukt dat niet, misschien woensdag. Als dan de ongi nog niet daar is, dan test ik wel (inmiddels dan 6 dagen overtijd). Als dan zwangerschapstest negatief is, kan ik gelijk de huisarts bellen wat te doen.

Thanks Dominique.

dominique

zie aan je banner dat je toch ongi bent gewordenā€¦balen meid!

hier een paar :-* :-* :-* om het leed een beetje te verzachten.

hoe ben je er nu onder?

nette

aan jouw banner te zien blijft het spannend want hij geeft inmiddels al 9 dagen over tijd aan.

durf je nog niet te testen?

hoop

hoe staat het bij jou ervoor?

en alle andere dames hoe is het daar mee?

ik merk zelf dat het mij wel wat rust geeft nu ik minder op kok kom.

daarnaast probeer ik ook zoveel mogelijk alle gedachtes die met zwanger worden ed te maken hebben, zoveel mogelijk stop te zetten.

ik merk dat ik hierdoor weer een stuk beter in mijn vel zit en weer meer energie heb.

Helaas, de :evil: :evil: zijn gisteren gekomen. Nieuwe NOD geef ik later door en mijn banner pas ik ook later aan!

Te druk op het moment!

Liefs,

Hoop

Sht, jammer Hoop!! Volgende x beter :pray: :pray: :pray: :pray:

:-
Jen

@Hoop wrote:

Helaas, de :evil: :evil: zijn gisteren gekomen. Nieuwe NOD geef ik later door en mijn banner pas ik ook later aan!

Te druk op het moment!

Liefs,

Hoop

Balen zeg :frowning:

Hey meiden,

Heb even vlugtig door gelezen en even een vluchtig berichtje.

en wat balen hoop dat je ongi bent geworden.

Vandaag 10 dagen over tijd, en als het zo blijft dan doen we maandag ochtend een testje.

De volgende keer meer, groetjes nette

Hee nette, nog steeds overtijd? Spannendā€¦ Maandag pas een testje?? :shock: Pffff zoveel geduld zou ik echt niet hebben! Vooral als ik al 11 dagen overtijd zou zijn, dan zou ik het ook willen weten ook! :lol: Laat je het weten zodra je getest hebt?? Ik ben zooooo benieuwd!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

:-* Jen

nette

oooh wat spannend meid!

dat je zo lang kunt wachten met testen, knap hoor!

tekens/signalen die erop wijzen datā€¦?

laat je het ons snel weten, want wij zijn natuurlijk ook zoooooo nieuwsgierig. :oops:

hoop

ooo, meis wat balen weer zeg!

het is weer slikken en doorgaan helaas.

boehoeh :frowning:

Hier even een berichtje van de vriend van Nette:

Hieronder een fotootje van de test die Nette en ik net hebben gedaan(Nette had teveel moeite met wachten, ik ook een beetje), ik denk dat jullie het resultaat zo wel zien.

Wij zijn beiden heel erg blij.

gefeliciteerd!!!

Leuk joh! Ik wens je een fijne en voorspoedige zwangerschap!

Hee nette!

:dance: :dance: :: :dance: :dance: :dance: :inlove: :dance: :dance: :: :dance: :dance: :inlove: Zie je wel!!! Ik dacht het al: 9 dagen overtijd zeg! Helemaal super, proficiat!!! :mrgreen: :mrgreen: Ik ben zoooo blij voor je!! Dan ben je dus een april-mama :inlove: Jammer dat je net niet meer bij onze club maart-mamaā€™s hoort :frowning:

Heel veel succes en plezier van je zwangerschap!!

:-* :-* Jen

Yeah!!!

Nette gefeliciteerd :dance:

Dank je wel meiden voor de felicitatieā€™s, we zijn ook zo super de super blij en we lopen dan ook alleen nog maar met een big smile op ons gezicht.

Iedereen verder veel succes, en het gaat echt een keer lukken.

@nette wrote:

Dank je wel meiden voor de felicitatieā€™s, we zijn ook zo super de super blij en we lopen dan ook alleen nog maar met een big smile op ons gezicht.

Iedereen verder veel succes, en het gaat echt een keer lukken.

Je hebt er alle recht toe :-*