Spannend Janine, al die testen, zal duimen voor een positieve uitslag.
karin
spannend zeg, deze laatste dagen weer wachten…nog steeds erg gevoelige borsten???
janine
wel goed dat ze die samenlevingstest echt goed plannen, dan heb je ook echt wat aan de uitslag maar aan de andere kant betekent dat wel vaak naar het ziekenhuis.
ik hoop dat er positieve uitslagen uit komen!
he chelleke
ik zie dat je een dag overtijd bent…en???
ik zal voor je
en dominique ook nog maar 3 dagen voor de nod, meiden jullie maken het met z’n drieen hier wel spannend.
hopelijk drie zwangeren achter elkaar daar gaan we voor!!! :dance:
Iedereen met een naderende NOD succes!
Ik kan er gelukkig niet teveel aan denken, ik heb de komende dagen gasten. Wie weet is dat ook wel goed (er niet teveel aan denken)…
Jeetje meiden, echt spannend allemaal!! Kben zoooo benieuwd of er nog nieuwe zwangeren bij komen van jullie, ik voor jullie allemaal!!
Hou me op de hoogte!
:-* Jen
PS Karin wanneer ben je van plan te gaan testen als je ongi nu wegblijft?
Helaas is hier maandag de ongi aangekondigd. Ditmaal heel erg teleurgesteld en ik heb besloten om eventjes afstand van het hele gebeuren te nemen. Was dit al eerder van plan, maar ga het nu toch doen. Ik ben gestopt met tempen en ga me nu voledig op de verbouwing van mijn huis storten en kijken hoe ik mijn carriere beter kan gaan uitstippelen door studie, andere functie dat weet ik nog niet, ook ga ik weer volleyballen. Heb nog overwogen om er helemaal mee te stoppen maar daar is mijn man het absoluut niet mee eens ( is dan wel weer heel erg lief). Dus misschien tot over een paar maanden…
Heel veel succes met zwanger worden!
Groetjes
Karin
Hee Karin, echt mega-baluh zeg!
Misschien is het idd wel beter om effe afstand te doen en je te richten op andere dingen, wie weet bevordert het alles wel…
Ik hoop je over een (paar) maand(en) terug te zien, veel succes met alles en probeer evengoed te genieten van de dingen die je doet!
:-* :-* liefs Jen
Hey lieve meiden,
2 dgn overtijd geweest, maar helaas pindakaas
Volgende ronde nieuwe kansen :inlove:
Ik blijf aan jullie denken en :thumbup:
:-* :-* :-*
Balen Chelleke :x
Janine ik hhop nu dat het gauw raak is bij jullie :!:
Ooit komt de dag dat wij ook goed nieuws hebben :!: :-*
@lieke1 wrote:
Balen Chelleke :x
Janine ik hhop nu dat het gauw raak is bij jullie :!:
Ooit komt de dag dat wij ook goed nieuws hebben :!: :-*
Vast en zeker
Hee Chelleke, baluh twee dagen overtijd, en dan toch nog ongi… Ik :thumbup: :thumbup: voor je dat het volgende x dan wel echt raak is…
Dank je wel meis :-*
Hey meiden,
Wat was het allemaal spannend, heb wel mee gelezen en wat balen als je dan toch weer ongi word en helemaal als je overtijd bent.
Zelf loop ik vandaag 3 dagen over tijd, dus weer afwachten altijd spannend.
Karin, jammer dat je even stopt, maar mischien wel goed om er even afstand van te nemen en je te richten op andere dingen, succes meid.
Dit was even een kort berichtje van mij, en ga nu weer verder met vakantie vieren, en na de vakantie ben ik er weer helemaal.
Succes iedereen.
Hee nette,
Wanneer ga je testen als je ongi uitblijft?? Hou je ons wel op de hoogte? Kben echt heel benieuwd!! :thumbup:
Nette ik duim voor je :thumbup:
hai meiden, was ik ook weer een keertje. Ik heb net als karin besloten iets meer afstand te nemen door wat minder vaak op kok te komen maar ik blijf wel komen hoor!
nette en dominique
spannend meiden!
nog klachten/signalen of durven jullie daar niet meer op af te gaan.
het is hoog tijd dat er weer een (of meerdere!) zwangere(n) bij komt, dus zet em op :dance:
chelleke
balen meid, steeds heel regelmatig ongi en dan nu in eens weer een langere cyclus!
kan je lichaam je mooi voor de gek houden he?
karin
ik weet niet of je dit nog leest maar ik snap best dat je even afstand wilt nemen, het is leuk om hier te komen maar het houdt je daardoor ook allemaal weer meer bezig. Ik herken dat wel.
toi toi toi meid en kom over een tijdje gewoon maar hier melden dat je zwanger bent
Hey allemaal,
Ik heb wel wat klachten/symptomen, maar ik durf daar echt niet meer op af te gaan. Ik ga nu ook nog niet testen (heb gasten).
Ik denk dat ik woensdag pas ga testen, als de :evil: :evil: :evil: er dan nog niet zijn.
Op woensdag hoop ik 6 dagen overtijd te zijn, dat is evenlang als de keren dat ik een vrucht verloor en langer overtijd dan de afgelopen 2 rondes (3 dagen uit mijn hoofd gezegd).
Keep you posted!
Dominique
Spannend Dominique, ik hoop het voor je!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs,
Hoop
Dominique, ik :thumbup: :thumbup: en heel hard voor je!!
Hey meiden,
Ik heb ook last van sommige klachten/symptomen maar ik weet niet of ik er op af moet gaan, dit is de 2de keer dat ik over tijd ben de vorige keer was ik 4 dagen overtijd en toen kwamen als nog de :evil: :twisted: dus dat wacht ik eerst af, maar toch voelt dit wel anders dan de vorige keer.
Dominique spannend hoor ik :thumbup: en voor je.
Ik hou jullie wel op de hoogte ok.
Nette, spannend… Ik :thumbup: :thumbup: en ook voor jou! Hou ons op de hoogte!