Diana hoe is deze afgelopen nacht gegaan , nog krampen gehad of meer bloeden ?
:-*
Hier net helaas weer ongesteld geworden, :?
maar dat betekend ook nieuwe cycles en nieuwe kansen :dance: :thumbup:
Bianca, balen meid, maar komende cyclus natuurlijk zelfinseminatie, dus nieuwe ronde nieuwe kansen.
Het gekke is ik zat eig al te wachten op mijn ongi, vondt het niet moeilijk heel vreemd, tuurlijk wel even de teleurstelling maar toch
nee idd nieuwe start, ook al zeggen we dat elke maand, toch is dit anders, we mogen zelfinseminatie doen. Het jammerlijke is dat andré er niet achter staat en ms gaat het dan niet door.
Maar áls dat zo is heb ik er ook rust mee.
Toen we begonnen met het zkh gebeuren hebben we samen elkaar beloofd aan te geven hoe ver we wouden en juistniet wouden. Als iemand van ons zei nee was het nee zonder enig uitleg of verwijten.
En ja tuurlijk is het dan evt jammermochtandré geen zelf ki willen, maar ik kan het enogszins begrijpen.
Ik persoonlijk zou het wel willen , en heb er goede hoop op, ik ga maandag met andre in overleg om ev wel de ovulatie testen te kopen ms neemt dat ook voor hem wat strees weg. Hij is maadag vrij en dat geeft ons de kans even bij te kletsen denk ik.
En dan nog nog 2 menstraties en dan IUI ** zucht** zou ik het kunnen durven, hoe reageer ik op hormonen , owwwwwwww eng en spannend, leuk interessant en hoopvol…
Hoi hoi,
Even kort…
Wawa, je bent toch nog niet ongi? Ik dacht dat een aantal meiden schreven dat ze het jammer vonden dat je weer ongi was geworden…
En zolang je nog niet ongi bent, blijf ik voor je hopen meid!
Bianca, jammer meid, maar…nieuwe ronde nieuwe kansen. Je mag dus nu met zelfinseminatie beginnen? Spannend hoor! Denk niet dat ik mijn hub ooit zover zou krijgen…
Diana30, ik hoefde het chromosomenonderzoek niet zelf te betalen. Maar ik kreeg een overzicht van de verzekering met een specificatie waarom ik de no-claim niet kreeg… En daar stond dat bedrag op! Poeh…gelukkig, weet ook niet of ik het dan wel had gedaan. De kans dat ze iets vinden met dit onderzoek is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein!
Jeanette, :-* ,ik kom zeker een keer een bakkie doen!
Diana73, meid, je hoeft ook niet op iedereen te reageren hoor. Ik heb hier ook een hele tijd niet geschreven, omdat ik niet iedereen goede moed kon blijven inpraten… Dus dan even niet hoor. Jijzelf bent het belangrijktste… Ben er wel achter gekomen dat ik na langere tijd dit forum toch wel nodig had!
Voor de rest van de meiden. Sorry dat ik niet reageer, maar ik zit in het weekend bijna nooit op het forum, dus…
Fijn weekend en maandag lees ik weer helemaal bij!
Liefs,
Noortje
jeanette dank voor je lieve woorden. gelukkig zeggen de meeste mensen niet dat ik blij moet zijn dat ik er al 2 heb. las dat je nu zwanger bent? gefeliciteerd!! en goed dat je blijft meeschrijven, juist fijn om te lezen dat het ook weer kan lukken. nu hopen dat alles goed gaat!
diana, ik kan me helemaal voorstellen dat je al aan het testen bent, die neiging heb ik ook steeds. je hebt gewoon het gevoel dat je zo snel mogelijk weer zwanger moet zijn om het verdriet te boven te komen.
@NoortjeP wrote:
Wawa, je bent toch nog niet ongi? Ik dacht dat een aantal meiden schreven dat ze het jammer vonden dat je weer ongi was geworden…
En zolang je nog niet ongi bent, blijf ik voor je hopen meid!
Je bent een schat. Overigens nog niet ongesteld, maar ja als ik deze maand een cyclus van 34 dagen heb, dan kan het ook nog wel even duren. :think:
Bianca, tja ik kan me manlief wel voorstellen, maar misschien moet hjij gewoon nog even aan het idee wennen. :hug:
hey wawa , :-* ik kan het me van hem ook voorstellen hoor zeker weten en vaak is het ook zo als het er zo ver is dan fgeeft ie toe , dan heeft ie er over gelezen of hij vraagt tussentijds dingen. Is voor een man ook heel anders,
Liesje, jij hebt ook al 2 kindertjes? Heerlijk he vreugdevolle koppies die je soms tot wanhoop kunne drijven ,
maar weet je ook al heb je 2 kindjes het verdiet op een mk of ma is dan niet ineens mindererg, net als op het moment je voor een derde kindje gaat is die wens en hoop net zo vurig als bij je 1e neem ik aan.
En als het dan lukt en er is een volgende kindje op komst en je verliest het door een mk dan valt het in duigen. Dat doet je pijn en het raakt je ziel, en ook boven al nog es je moederhart.
Meis sterkte :-*
Bianca, wat een engelengeduld heb jij, als je snapt wat ik bedoel :mrgreen: Ik kan er niet eens serieus op ingaan en erger me alleen maar :oops:
waar erger je je aan joh vertel vertel ,
ik geduld? soms hoor, soms ook niet
@bianca81 wrote:
waar erger je je aan joh vertel vertel ,
ik geduld? soms hoor, soms ook niet
Je gaat Merel 1978 netjes uitleggen over zwangerschap, hormonen e.d., terwijl ze in julie wil gaan voor een derde kindje. Volgens mij weet je dan wel hoe het werkt, maar jij blijft lief, kalm en geduldig zoals altijd :-* :-* :-*
ow nu snap ik het andere topic, ja even kleine uitleg ms helpt het haar ms ook niet. Ik kan alleen zeggen wat ik weet…
Maar met zoiets blijf ik vaak wel rustig, soms heb ik er ookgeen zin in hoor daar ben ik eerlijk in,
he meis thnx
ik ga er van door we moeten eten koken voor 17 mensen , hutspot en macaroni lekker makelijk dus we gaan vanavond volleyballen alle 2 teams eten bi mijn zus, en aanhang en kids mee voor supprt hihi
Veel plezier Bianca en tot later :-*
ihhi en wb het ergerne begrij p iik wle maar dat is eigen lijk iets wat ik zelden doe me ergeren in de zin van elk zijn eigen verdriet sores zijn vragen zijn fases in het leven, ieder zijn eigen ding.
:-* vooor jou en een mega :hug:
@bianca81 wrote:
ihhi en wb het ergerne begrij p iik wle maar dat is eigen lijk iets wat ik zelden doe me ergeren in de zin van elk zijn eigen verdriet sores zijn vragen zijn fases in het leven, ieder zijn eigen ding.
:-* vooor jou en een mega :hug:
O ja, maar bij mij is het ergeren meer van doe je nu zo dom of ben je nu zo dom :oops: :oops: Maar ach, gelukkig zijn er mensen die rustig de tijd nemen :mrgreen: Compliment voor jou meid :-*
hai meiden…
nou de kraan is hier goed open gegaan vanmorgen hoor.pfff
ik bloed dus best wel heftig(geen krampen tot nu toe) beetje rotgevoel onder in de rug en beetje ongesteldheids gevoel in de buik meer eigelijk niet…ik heb ook geen idee of ik nog krampen ga krijgen? ik verlies eigelijk geen stolseltjes ja hele kleintjes net zoals je normaal ongesteld bent…ik snap het ook niet
@diana30 wrote:
hai meiden…
nou de kraan is hier goed open gegaan vanmorgen hoor.pfff
ik bloed dus best wel heftig(geen krampen tot nu toe) beetje rotgevoel onder in de rug en beetje ongesteldheids gevoel in de buik meer eigelijk niet…ik heb ook geen idee of ik nog krampen ga krijgen? ik verlies eigelijk geen stolseltjes ja hele kleintjes net zoals je normaal ongesteld bent…ik snap het ook niet
Diana, bij mij begon het bloeden op zondag en pas op maandag verloor ik het vruchtje. Bij mij was dit echt anders dan de stolsels. Hoe is het nu emotioneel gezien?
diana je hoeft geen krampen te krijgen.
bij mij gingen die krampen niet verder als ongesteldheidskrampjes.
eigenlijk heb je tot nu toe een goede miskraam, (ooh wat klinkt dat toch lullig een goede miskraam)
meid ik hoop dat het net zo ‘goed’ blijft gaat als nu… :hug:
Diana 30;Ik hoop dat je alsnog het vruchtje op deze manier verliest.De ingreep viel absoluut mee, maar ik denk dat je sneller/beter herstelt na een miskraam.
Sterkte :hug:
Linda; ik heb/had testen van matcare, drie van die testjes die je met een pipetje doet (zit in de verpakking) zijn ongeveer 6.50 incl verzendkosten, moet je wel eerst urine opvangen.
Maar ook de testen die je a la predictor doet zijn daar veeeeel goedkoper.
Ze hebben ook goedkope ovulatietesten.
Je moet dan alleen je plas 4 uur ophouden (mag niet met ochtendurine), dat vind ik lastig.
Liesje; Dankjewel! Had me net tijdens mijn grootste dip hier aangesloten, dacht dat het nooit meer zou gebeuren. En prompt tja…Wie weet heeft het wel geholpen. Je had het erover dat je eileider gescheurd is door de bbz, heeft dit nog gevolgen of is deze genezen en weer intact?? Weet geen idee hoe dat werkt.Flink balen anders.
Bianca; Wat ben je toch een kanjer, dat je alles zo nuchter bekijkt. Verklaart trouwens wel je verdrietige bui van de week (niet dat je die niet mocht hebben hoor!! Ga vooral je gang).
Noorjte; Een dikke :-*
Ineke; Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis om te meten???
Spannend weer. Wij duimen wederom voor links
het is nu 5.55 en zit vanaf 04.30 in de huiskamer…peter is ook bij me maar heb ik net even op de bank gelegt…om 04.30 werd ik wakker van een akelige rotpijn en moest naar de toilet toe…ik stapte uit bed en zag dat alles er onder het bloed zat. de handdoek die ik uit voorzorg onder me had gelegd hielp dus niks…tegelijk begonnen heftige weeen en heb peter wakker gemaakt.we zijn in de huiskamer gaan zitten want i durfde niet meer te gaan liggen uit angst dat het hele bed er weer onder zou te komen zitten.in anderhalf uur tijd heb ik al 5x nieuw maandverband moeten pakken…om de haverklap als ik maar iets bewoog kwamen er hele ladingen uit (sorry voor de gore praat) peter heeft me 2 parramolletjes gegeven en die werken goed gelukkig.nu voel ik niet veel meer of het is achter de rug ik weet het niet…heb in totaal 2 uurtjes geslapen want ik ging ook al naar bed met buikpijn en kon daardoor dus niet slapen.wat een ellende is dit zeg…niet voor herhaling vatbaar hoor