Zwanger worden na mk of ma..deel 3. Alle goeds!!!!

Meiden een nieuwe deeltje aangemaakt.



Alle goeds gewenst met het opnieuw zwanger raken, het verwerken van het hebben gehad van een miskraam of missed abortion.



Hier kun je alles vragen, lekker kletsen, emoties kwijt…



Liefs Bianca.

Nog een keertje:



Ik heb nu al een aantal dagen last van ongesteldheidsbuikpijn. Vorige keer werd ik op dag 19 ongesteld, Vandaag is het dag 20, dus ik vrees dat ik weer zo’n rotcyclus heb . Grrrrrrrrrrrrrrrrr

Hai, dan ben ik er ook weer natuurlijk!

Ik zorg wel goed voor mijzelf hoor Bianca, voel me er juist erg goed onder. Geeft me een goed gevoel lekker af te vallen zo op weg naar de zomer, zit daardoor beter in mijn vel en natuurlijk het feit dat ik hier wel controle over heb. Dus wel controle over mijn lichaam…tja, psychisch he. Maar goed. Heb nu een bord kwark met meloen naast me staan maar krijg het niet eens op! En vanavond mag ik weer een wijntje!!! komt goed uit zo met die ongi op komst.

He, veel plezier met de meeting! Wanneer je bekenden ziet doe ze de groetjes maar even hoor! Ben best nieuwsschierig naar de gezichten achter al die namen!

Spirella, hoe is het gegaan?

Noortje je kunt ook niet om alles denken natuurlijk he.

Tot later maar weer.



Liefs

Ineke

Begin ik er net een beetje “in” te raken, openen jullie een ander deeltje??? :think: :think:

Ff zoeken voor een “Kok-beet” :wink:



Ineke; Erg knap hoor zo afvallen, super! Ik val te vaak voor de verleidingen van allerlei lekkers. Staat op mijn werk op zo’n automaat, kan ik niet voorbij lopen. Klasse hoor!



Hé Noortje; Ben jij nou nog aan het gebak gegaan? :dance:

Ik kan trouwens maandag al beginnen met BE! Wordt wel weer even pittig, maar dan weet ik dat ik er alles aan gedaan heb.

Was gisteren druk met het geregel.

Ben benieuwd of je vandaag al de uitslag krijgt van je avondexamen :pray: :pray: :pray:

Vanavond gaan we schaatsen (lees= krabbelen) met m’n werk, kids naar opa en oma en wij nog even samen eten, hetb r zin in).

Wel oppassen dat ik niet val, straks is de truck al gelukt en dan zal ik het net verknallen.

Vorige keer ben ik ook net voordat we wisten dat ik zwanger was giga op mijn kont van de trap gedonderd en dat zit mij nog steeds niet lekker, want je weet hoe het is afgelopen…

Volgens de gyn maakte het niet uit, maar toch.

Straks was er daardoor toch iets in de aanleg niet goed door gegaan of zo.



Wawa; ik heb tot 3x toe ook een soort ongi-pijn gevoeld toen ik zwanger was, je weet nooit. Net als die geweldige kreet onderaan je berichtjes!

Vind m super.



Ga gauw verder, want het is hier een puinhoop en de boodschappen staan in de keuken.

Veel plzier vanavond. Weet hoe het voelt die onzkerheid omtrent miskraam. Weet nog dat ik bij de 1e keer iets van rauwmelk had gegeten, toen was het allang mis maar toch denk je daar dan aan. Je wilt geen enkel risico lopen he?

Ja, ben ook wel trots op mijzelf maar ik heb er momenteel helemaal geen moeite mee om lekkere dingen te zien. Dit komt vooral omdat ik me precies aan het menu moet houden. Eerder kwam ik veel meer in de verleiding om toch iets te nemen maar nu mag het gewoon niet en doe ik het ook niet. Tja. Ben erg benieuwd hoeveel ik totaal af zal gaan vallen en hoe mijn spiegelbeeld er dan uit zal zien!



Liefs

Ineke

Ineke, ga zo door meid! Straks krijg je een spiegelbeeld waar je verliefs op wordt… :-*



Jeanette, we openen expres een ander deeltje om jou te plagen… :lol: :lol: :lol: Zo leer je KOK het beste kennen… :mrgreen:

Nee, ik ben niet aan het gebak gegaan. Nee, ik krijg niet vandaag de uitslag van de avond, maar maandag… :shifty:

Succes met leren, ik ben nu bezig met Bedrijfsadministratie… Leuker dan economie hoor!

Veel plezier vanavond met je uitje.



Wawa, ik snap je cyclus niet hoor. Als het deze maand weer zo gek gaat, ga je dan naar de arts om het na te laten kijken? Is alles wel goed schoon van binnen? Heb je de hormonen wel weer goed op regel? Ik zou zelf even naar de gyn gaan en het voorleggen!



Bianca, bedankt voor het openen meid!



Liefs,

Noortje

Hoi meiden,



Nou curettage is goed verlopen gisteren. De arts heeft geen afwijkend weefsel gezien en het zat ook niet op een vreemde plek vlakbij de eileider (waar de Gyn nog ff bang voor was). Er was medisch dus niets raars te zien en hij had er dus alle vertrouwen in dat het de volgende keer gewoon moet lukken om zwanger te worden. Zoals hij het zei “de kans is groter dat het goed gaat, dan dat het mis gaat”. Dat vond ik wel erg prettig om te horen.

Verder waren ze allemaal erg lief in het ziekenhuis en namen ze de tijd voor me om alles door te nemen hoe de operatie zou verlopen enzo.

Ik was om 14.15 uur in het ziekenhuis, om 16.00 uur ging ik naar de voorbereidingskamer (vriend mocht nog mee) en om 17.00 uur de operatie en toen ik om 17.20 uur weer bijkwam zat mijn lieve Chris ook alweer aan mijn bed. Terug op de kamer even 1,5 liter ranja gedronken want ik mocht pas naar huis als ik goed geplast had. Om 20.00 uur was het zover en mocht ik naar huis.

Helemaal geen last van de narcose, niet duizelig of misselijk ofzo. Wel last van mijn hand van het infuus, 1x mis geprikt en een hele dikke hand nu :?

Ik ben echt blij dat het allemaal zo meeviel en dat de dokter me zo gerust kon stellen. We gaan met vertrouwen de toekomst in :slight_smile:



Nu ga ik eerst eens de boel hier thuis wat opruimen en dan ga ik me vanmiddag/avond eens goed in jullie verhalen verdiepen. Want mijn berichtjes hier waren vooral nog erg EGO, maar ik was nog vooral met mezelf bezig en heb nu het gevoel dat ik dat achter me kan laten en weer verder kan. Tot schrijfs ! :-*

Lieve Linda,



Fijn meid, dat er niets ‘raars’ aan de hand was…

Ik krijg tranen in de ogen als ik je berichtje lees. Stukje herinnering/herkenning… Bah…!



Algemeen vraagje: Hoe hebben jullie je gevoeld toen je uit de narcose wakker werd?

Toen ik wakker werd, bij alle 3 de mk’s… moest ik direct huilen… Dat was echt het eerste wat ik deed.





Liefs,

Noortje

Ik ook, zowel in de voorbereidingskamer als toen ik wakker werd :cry: :cry: :cry:

Hoi Linda,



Blij dat alles zo “goed” is gegaan.

Krijg ook kippenvel als ik het lees, dat soort dingen gun je niemand.

Bij mij ging ook de kraan open zodra we richting voorbereiding gingen, gelukkig mocht mijn husband toen ook mee.

De laatste keer dat ik onder narcose was gegaan was direct na de geboorte van de eerste vanwege een manuele placentaverwijdering, was toen nogal een panieksituatie en ging dus niet prettig onder zeil.

Nu was ik erg bang voor de narcose, maar had het gelukkig aangegeven bij de anesthesist en die is op mij in gaan praten tijdens het onder-narcose-gaan.

Toen ik wakker werd had ik hik en was ik zo blij dat ik weer wakker was geworden, dat ik enorm moest lachen (stom hè?).

Ik denk dat alles er voor die tijd al uit gelopen was.

Doe je het wel rustig aan?



Noortje; lekker hoooooor, dat weet ik dan ook weer bedankt! :wink:

Bedrijfsadministratie is niet zo’n exact vak, dat is dan ook de enige die ik in 1x gehaald heb (het kan dus toch…, maar met een zesje hoor, hoe kan het ook anders)

Nog een vraagje als KoK-beet, waar vind ik de column van Ineke en “passie”, waar jullie het over hadden, of is dat een brutale vraag?

Nou, maandag hou ik de pc in de gaten hoor, hoop voor jou dat je ervan af bent. :pray:



Het is hier nog steeds een troep en door dat kok-gedoe worden de meiden ook zwaar verwaarloosd :wink:

Na de bbz weet ik nog precies dat toen ik mijn ogen open deed de gyn naast me stond en vertelde dat de operatie goed gegaan was maar dat hij de eileider had moeten verwijderen meteen zei hij er achter aan dat ik nog gewoon zwanger kon worden maar dat het waarschijnlijk wat langer zou gaan duren.

Op dat moment voelde ik me heel erg gerustgesteld. Ik vond de avond voor de operatie veel erger. Hadden we net dat nieuws gehoord, moest ik meteen opgenomen worden. Zoveel gehuild en Marcel was ook zo lief!

Na de operatie kwam de hele familie op bezoek in het ziekenhuis met chocola etc. zo lief!!

Heb nu nog altijd wat moeite wanneer ik in bad lig en het litteken zie zitten. pfff. emoties komen ook weer even boven wanneer ik er zo aan terug denk. Een jaar gelden alweer…

Zie me nog 's nachts naar het toilet gaan, geduwd door verpleegkundige in rolstoel. Schuivel, schuivel en pijn! Kom je vrouwen tegen die naar je grijnzen omdat ze denken dat je net als hun bevallen bent en daarom pijn hebt…tja. En die verpleegkundige die vertelde dat ze het zo druk hadden omdat alle verloskamers vol lagen. Nou, scheelde weer dat ze mij daar niet hoefden verlossen!

Nah, even niet meer aan denken nu. De uitslagen waren goed dus het moet gaan lukken!

Fijn Linda dat je ook even iets positiefs hebt gehoord. En alweer in een nieuwe ronde nu!

he jeanette, gelijk met mij gepost. Mijn colum staat op de homepage, klik je colums aan en daar sta ik al bovenaan. Onderaan de colum kun je het archief bekijken van mijn vorige colums en je kunt natuurlijk een berichtje achterlaten in mijn gastenboek!

Veel leesplezier!

@Jeanette wrote:

Wawa; ik heb tot 3x toe ook een soort ongi-pijn gevoeld toen ik zwanger was, je weet nooit. Net als die geweldige kreet onderaan je berichtjes!

Vind m super.


Weet je, aan de ene kant wil ik wel hoop hebben, aan de andere kant is mijn temp laag, dus tja ...

@NoortjeP wrote:

Wawa, ik snap je cyclus niet hoor. Als het deze maand weer zo gek gaat, ga je dan naar de arts om het na te laten kijken? Is alles wel goed schoon van binnen? Heb je de hormonen wel weer goed op regel? Ik zou zelf even naar de gyn gaan en het voorleggen!


Ja, dat ga ik ook zeker doen. Mijn lichaam is volgens mij even helemaal in de war.

Jeanette, Spirella en Ineke, wat een heftige verhalen. Ik krijg naar elke keer koude rillingen van :hug: :hug:

Wawa, had ik niet in de gaten, van je temp.

Snap het wel. Alles wat je voelt of juist niet voor een zwangerschap/menstruatie kan zo dubbel uitgelegd worden, da’s weer het irritante r van…



Noortje; bedankt voor je berichtje, heb het nog een kunnen rechtzetten.

Zoals ik al zei; een kok-beetje he? Al doende leert men… :wink:

hey lieverd, hoi lekkere kletsers hhi



ik lees nu even niet bij hoor ik ga zo eten koken daarna eten wendy wegbrengen en de deur uit, dus even druk,ben nog even spieken overal, echt verslaafd hier he hihi

ik lees maandag weer bij ben dan hele dag vrij dus wel lekker :mrgreen:

Wat een rust hier…



Wawa; is het ook nog steeds rustig bij jou??



Linda; Gaat ie goed met je??



Fijn weekend allemaal!

@Jeanette wrote:

Wawa; is het ook nog steeds rustig bij jou??


Inderdaad erg rustig! Ik zit ook elke keer te kijken, maar geen nieuwe posts. Misschien omdat er een nieuw deel is geopend?

Hier nog steeds ongipijn, maar nog geen bloedverlies. Vorige cyclus 19 dagen. ik zit nu op 22 dagen. In ieder geval al een langere cyclus dus.

Of ze zijn in Utrecht blijven hangen???

22 dagen klinkt al beter ja, da’s iig een pluspuntje.



Noortje is waarschijnlijk te hard aan het duimen voor de laatste examenuitslagen om te kunnen typen :wink:



Ik check morgen wel weer.



Fijne dag nog.