het is achter de rug…de placenta met vruchtje is eruit. ik moest gaan plassen in het floepte er gewoon in 1x uit…het deed geen pijn .
och meid, “gelukkig” maar. Ws is het nu dan ahter de rug kwa uitdrijving. Het bloeden zou nog wel even aan kunnen houden hoor. Soms wel tot een week, zoals een menstruatie, ook de pijnklachtjes.
Dit mag niet extreem zijn kwa pijn en stolsels. Denk er om dat je geen koorts en zo krijgt. Let op jezelf hoor neem beetje rust waar kan.
Ms dat je deze week zoals je aangaf toch dat werk kan doen wat je zo graag wou, als het kan doen meis zeker als je je er goed bij voelt.
alle goeds en sterkte, :-* :hug: voor jou voor dat het herstel van je voospoedig gaat.
Meid wat heftig.
Ik hoop dat je het nu gehad hebt en dat het vloeien gauw stopt.
Heel veel sterkte!
:hug: :-* :hug:
ooh diana watklinkt het nog akelig hefitg hoe je het beschrijft.
je kunt nu nog wel even blijven vloeien, zoals bianca al beschreef.
mar inderdad het mag er niet meer uitstromen en ook geen stolsels meer.
ook zou je je lichamelijk nu een stuk beter moeten voelen…
mied ga vandaag lekker in bed liggen om bij te slapen, doe rustig aan.
krijg je trouwens nog een echo om te kijken of het helemaal leeg is?
meis ik wens je heel veel sterkte met dit een plaatsje te geven.
de ene dag zal dat beter gaan dan de andere dag
ik denk aan je :kaars: :hug:
Hoi hoi,
pffffffff, Diana30, kreeg kippevel toen ik jouw berichtjes las van deze ochtend. Meid, heel veel sterkte :hug: :hug:
Weinig te melden vanachter deze PC. ik wacht op mijn ongi; nieuwe ronde, nieuwe kansen… :thumbup:
groetjes, Diana :-*
Diana, pfoef, ik voel de emotie helemaal via de computer. Zo herkenbaar je verhaal :hug: :hug:
diana, :hug: :hug: en veel sterkte.
hai lieve meiden…
het gaat best goed met me na omstandigheden.het bloeden is nu veel minder geworden.heb nog wel wat menstruatiepijn zeg maar…onder in de rug en in de lies een beetje…de krampen zijn in elk geval weg maar dat was gelijk na de uitdrijving al…het vruchtje heb ik bewaard…die ga ik samen met wat as die ik nog heb van thomas begraven in een mooie houten plantenbak waar ik dan een hele grote mooie vlinderstruik in ga planten…mooi idee he…we hebben toendertijd een filmkokertje meegekregen waar ze een beetje as van thomas in hadden gedaan. die gaan we nu dus samen met het vruchtje begraven…
@diana30 wrote:
hai lieve meiden…
het gaat best goed met me na omstandigheden.het bloeden is nu veel minder geworden.heb nog wel wat menstruatiepijn zeg maar…onder in de rug en in de lies een beetje…de krampen zijn in elk geval weg maar dat was gelijk na de uitdrijving al…het vruchtje heb ik bewaard…die ga ik samen met wat as die ik nog heb van thomas begraven in een mooie houten plantenbak waar ik dan een hele grote mooie vlinderstruik in ga planten…mooi idee he…we hebben toendertijd een filmkokertje meegekregen waar ze een beetje as van thomas in hadden gedaan. die gaan we nu dus samen met het vruchtje begraven…
Pfoef, twee kindjes zo dicht bij elkaar. Heel veel sterkte meid. Heb je het vruchtje laten checken door VK o.i.d., zodat je weet dat alles meegekomen is.
nee dat heb ik niet…wist ik ook niet dat dat moest…maar volgens mij is alles er wel uit hoor…aankomende woensdag krijg ik een inwendig onderzoek…dus dan weten we vast meer…
@diana30 wrote:
nee dat heb ik niet…wist ik ook niet dat dat moest…maar volgens mij is alles er wel uit hoor…aankomende woensdag krijg ik een inwendig onderzoek…dus dan weten we vast meer…
Oh, echo is ook goed hoor. Bij mij was het geheel 5 bij 1 1/2 cm en dit vond ik groot voor een zwangerschap van 6 1/2 week. Vandaar dat de VK gecontroleerd heeft of ik niet langer zwanger was. Ik ben rhesus negatief en anders had ik een prik moeten hebben.
ooow wawa, nou dat haddden ze bij mij ook wel even mogen melden dan… ik heb meteen de vk gebeld om te vragen of ik het moest bewaren, dit hoefde niet, want ik zou toch een echo krijgen.
maar wat je nu verteld over rhesus negatief hebben ze mij niet verteld, terwijl ik dat toch wel ben… vanaf hoeveel weken zwangerschap zou dat gelden dan?
Nou Diana, een heftig nacht hebben jullie achter de rug.
Een heel mooi idee van de vlinderstruik!
Ook ik had met 6 wekene en flink stolsel. We hebben er samen even naar gekeken en toen heb ik het doorgespoeld. Achteraf had ik het graag beter willen bekijken maar volgens de gyn is het meteen na de bevruchting toen al misgegaan dus was er verder nog niets…
Van de bbz heb ik een foto van de geknapte eileider etc. Heftig om te zien en natuurlijk het litteken die ik altijd zal houden zowel lichamelijk als geestelijk.
Dit weekend op familieweekend geweest met ons hele gezin (broer en zussen + aanhang en kinderen) wat een drukte maar wel gezellig. Toch vanmiddag even een dipje hoor. We zaten maar in die boerderij en wilden graag even naat buiten maar moesten wachten tot alle kids flesjes, schone luiers en slaapjes gehad hadden. Maar het was een fijn weekend! Onze tijd gaat nog komen, weet het zeker.
Donderdag inderdaad weer naar de gyn, dan is het dag 12 en gaan we zien waar het volgende eitje gaat springen, heb nu al steeds steekjes links, hoop dat dit betekent dat daar iets gaande is!!
Vrijdag jarig, 32…!!
Liefs
Ineke
Knuffel voor iedereen!
Hoi hoi,
Diana; een “mooi”, persoonlijk afscheid van je twee kindjes. :hug: :-
Ineke; spannend!! Mijn duimen draaien mee voor een eisprong LINKS :thumbup: :thumbup:
Die anti D prik; ik heb hem wel gehad na mijn miskraam. Volgens mij heeft dit te maken met de duur van de zwangerschap, maar vanaf hoeveel weken je hem krijgt weet ik niet…ik ben ook rhesus negatief.
gr, Diana :-
Ineke, altijd heftig dat soort dingen. Fijn dat het ondanks dat wel gezellig was.
Bij een miskraam na de tiende week krijg je een prik als je rhesus negatief bent. Hij is officieel pas later nodig, maar dat risico willen ze niet nemen.
Ooooooh Wawa, ik vond je vorige onderschrift wel leuker/positiever hoor!!!
Ik hoop nog steeds dat die lange cyclus toch wat anders betekent, zodat ik niet meer “alleen” bij de novembermama’s ziet, daar is niet zoveel activiteit, zeg maar…
Bijna iedereen, al dan niet iedereen, heeft hiervoor een miskraam, vroeg geboorte (Tallie van Tycho en Tymen) of in de MMM gehad/gezeten.
Raar maar waar.
Ineke; welkom bij de club vab 32-ers, ha ha!!
Hopen dat het jouw lucky year mag zijn!!
diana30; Gaat ie nog? Wel fijn dat ze woensdag nog even checken. Mooi idee om je kindjes samen te begraven + de vlinderstruik, heel mooi.
Nogmaals sterkte meid. :hug:
@Jeanette wrote:
Ooooooh Wawa, ik vond je vorige onderschrift wel leuker/positiever hoor!!!
Klopt, maar ik ga teveel hopen en wil mezelf niet gek maken :-*
Ik zal eens kijken wat ik er van kan maken
ik ook rhesusnegatief en heb hem gehad moet bij een mk of zwangerschap bij mk vanaf 10 weken draagtijd … diana zou hem niet gehad hoeven hebben, maar wel bij de 1e zwangerschap die ze had gelijk na de bevalling, en ws ook al tijdens zwangerschap bij negatieve bloedgroep,
ineke :hug: :-* voor jou,
succes donderdag bij de gyn
diana meis wat een mooi idee om het vruchtje te begraven zo op die wijze en die special plek, sterkte… :-* :hug:
succes ook woensdag voor jou en je man
Hoi hoi,
Yep Bian; ik heb inderdaad tijdens mijn 1e zwangerschap anti D prikken gehad; eentje tijdens de zwangerschap (rond de 30 weken) en eentje na de bevalling. Anne is trouwens rhesus positief. Ik zal hem nu wel gekregen hebben “voor alle zekerheid”. Want geen idee hoeveel weken ik daadwerkelijk zwanger ben geweest…
gr, Diana :-*
@Wawa wrote:
@Jeanette wrote:Ooooooh Wawa, ik vond je vorige onderschrift wel leuker/positiever hoor!!!
Klopt, maar ik ga teveel hopen en wil mezelf niet gek maken :-*
Ik zal eens kijken wat ik er van kan maken
Jeanette, zo beter?