ik ben wel benkeuiwd wawa wat je er eerst had staan dat met de loterij toch dat ms de kans nu deze keer minimaal was maar dat dat met de loterij ook zo is en er ook winnaars zijn of heb ik nu mis ?
deze is iig ook leuk,
hier nog ongesteld, heb af en toebehoorlijke krampen, maar goed nog een aantal dgn en dan weer over gelukkig.
hier een beetje chaos, de ouders van wendy hebben blessures opgelopen met sporten , allebei paps loopt op krukken en mams in rolstoel wendy is nu hier maar ik draai beide huishoudings wb eten en wassen ed…
nu ja kleine slaapt iig nu lekker, morgen vroeg 8 uur meot ik der naar school brengen ,… dan heb ik even tijd voor de wassen ipruimen hier
sorry reageer effe weinig op anderen excuus daarvoorkomt van de week ms zoweiso minder door de collecte week die gaat komen en ik nu alleen moet doen (9 ivm dat zus uitgeschakeld is) moet ik zelf veel of eig alle wijken lopen , nu ja effe doorzetten en ws doen we maar een deeltje er van
toedels liefs van hier bianca
@bianca81 wrote:
ik ben wel benkeuiwd wawa wat je er eerst had staan dat met de loterij toch dat ms de kans nu deze keer minimaal was maar dat dat met de loterij ook zo is en er ook winnaars zijn of heb ik nu mis ?
Dat was hem idd. Enne jij succes supervrouwtje. Petje af, twee huishoudens draaien :hug: :hug:
dank je , :-* komt wel goed hoor hihi
ow al sik mijn eigen teksten soms teruglees denk ik wie snapt datnu ? :think: :roll:
Jaaaaaaa Wawa beterrrrrrrrrrrrrr!!
Daar worden we vrolijk van :dance:
Tjemig Bianca ik heb al genoeg aan 1 huishouden, nou eh zet m op zal ik zo zeggen.
dames als ik nog even een :sick: vraagje mag stellen over de miskraam…is het normaal dat je een dag later nog steeds stolseltjes verliest? ben toch nog behoorlijk ongi voor mijn doen…dat is ook normaal dat je toch nog wel vrij heftig ongesteld bent een dag later?
Op zic mag je nog wel stolseltjesvelries hebben , het bloeden mag niet veel meer zijn dan een menstruatie maar das moeilijk peilen aangezien de een het erge menstruatie kan vinden terwijl de andere niks vindt voorstellen,
de gyn zei destijds het bloed mag je niet aflopen alsof er een kraantje open staat, en dat er niet aan maandverband te slepen is… het bloeden en stolselverlies kan een dag of 3 anahouden ,
mocht je het niet vertoruwen kun je altijd even bellen
let er op dat je niet duizelig wordt, gaat zweten koud voelt, dreigt flauw te vallen of haetkloppingen krijgt dit kan duiden op te laag hb door veel bloedverlies,
houd je zelf flink in de gaten, als je koorts krijgt en buikpijn heel erg met flinke krampen kan het duiden dat er iets zit nog wat er uit moet,
:-* bianca
ik las net elders dat je je slap voelt meis houdt je jezelf flink in de gaten aub ? ?
echt doen hoor, je bent wel een bikkel, maar je moet je niet overtreffen als niet wil, je hebt al bewezen dat je een toppertje bent meis :-* :hug:
dank je wel voor je antwoord…ik heb net voor de zekerheid mijn gyn op het ziekenhuis toch maar even opgebeld en hij wil me voor de zekerheid om 11 uur toch even zien daar…ik ben gewoon nog steeds erg slapjes,maar dat lijkt me ook wel vrij normaal na dagen van bloeden…toch?
Op zich wel normaal maar weet je meis, straks heb je een te laag Hb , en dat wordt niet vanzelf weer aangemaakt zolang je blijft bloeden , ms kunnen ze meten? of even bloeddruk opnemen,
Blij toe voor je dat je even mag komen , hopelijk alles goed.
Succes voor straks alvast
hb is dat ijzergehalte? :wall:
als hij het niet uit zichzelf doet dan zal ik inderdaad even vragen of hij bloeddruk en zo even gaat opmeten…dank je wel…hier had ik dus niet aan gedacht…
wat aardig zijn jullie toch :thumbup:
we doen ons best hé?
Hb is je bloeddruk en ijzer ja…
als je lage boeddruk hebt komt het door wat te veel bloedverlies,
daar kun je je flauw en lusteloos door voelen op zich niks ernstigs maar wel vervelend en het stagneert een voorspoedig herstel.
Je kunt altijd even na vragen , bloedafname kan helpen.
Kijk hb kan ook goed zijn je lichaam ( en geest ) hebben nu ok veel te verwerken een beste klap gehad en dan nog es een aantal dgn last krampen en de uitdrijving te verwerken gehad, dat neemt ook veel energie op hé?
Rusten kan helpen, of wat meer appelstrop/spinazie eten, ms femnatalvitamines nemen , wil ook wel eens helpen geeft je net even weer die stoot aan vitamines om je te doen opppeppen , maar eerst de controle van zo afwachten ,
ik lees later wel bij , maar komt zeker goed hoor!!!
Suc6 diana straks bij de gyn. Wat ernorm vervelend dat je er ook nog zoveel ongemakken bij krijgt he? Vind dat ze in het ziekenhuis vaak ook zo weinig info verstrekken. Je moet achter veel dingen zelf komen. Zet mij wel even weer aan het denken als verpleegkundige zijnde…
Ik had na mijn bbz operatie ook heel veel bloedverlies, het was op een zondag en dan zit je zo te twijfelen of het nu er bij hoort of niet. Toen toch maar gebeld en kreeg ik keurige uitleg. Waarom kreeg ik dat nu niet meteen toen ik nog in het ziekenhuis was. Wat kun je verwachten, wat mag je wel/niet etc. etc.
Sterkte meid. Zo oneerlijk allemaal…
Nu, hier nog even een positief nieuwtje. Ben dit familieweekend maar 0,3kg gegroeid!! Heb me ook aardig ingehouden maar toch hier en daar wel ietsje extra gegeten en gedronken. Dus vandaag weer met frisse moed verder!
Liefs
Ineke
hey lieve ineke,
ja meis wat kanp zeg wb jew gewicht keurig hoor!!! :dance:
En idd wb zkh en info, ja de info die ze geven is vaak matig, soms gaanze er van uit dat je wel vraagt maar ja als je er net bent heb jgeen vragen benje thuiskomen ze opo inje hoofd… :roll: nu ja iig vaak als je belt zijnze wel netjes en behulpzaam dat makt dan veel goed vindti ik.
ik vind inderdaad dat je van doktoren ontzettend weinig info meekrijgt…alles wat ik tot nu toe weet heb ik bijna allemaal van jullie en niet van de dokter…eigelijk zou je een lijst moeten krijgen waar precies op staat wat je kan verwachten …nu is het bij de een natuurlijk weer wat anders dan bij een ander ,maar goed ongeveer zal het wel gelijk zijn.
maar ook wat zwangerschap zelf betreft…toen ik voor het eerst zwanger was van :**: thomas wist ik ook niet wat ik kon gaan verwachten
Ineke ik begrijp dat jij ook een bbz hebt gehad? Bij mij was de eileider helemaal gescheud en die is nu verwijderd. inmiddels anderhalve week geleden maar ik heb nog steeds last avn mijn buik als ik veel loop en ik ben nog erg moe. Is dat normaal? ben nog thuis maar verveel me wel een ongeluk.Hoe lang duurde het bij jou voor je er weer een beetje bovenop was?
liesje succes en sterkte ik kan je helaas neit helpen maar ik hoop dat je spoedig hersteld van de mk en het gemis van de eileider.
De buikpijn kan zowieso na een mk nog wel even aanhouden, ik denk als je een operatie gehad hebt zelfs wel wat langer, iig goed rusten en naar je lichaam luisteren…
sterkte :-* :hug:
dank je bianca. moet denk ik gewoon nog even geduld hebben.
hoe is het met jou? kon uit het forum niet opmaken of je nou ook al kindje(s) hebt. sorry voor de directie vraag, hoop niet dat je het erg vindt
liesje geen sprry zegen hoor das niet nodig e mag alles ( direkt) vragen :-
Ik heb geen kindjes praat wel vaak over Wendy das mijnnichtje waar ik veel op pas.
Ik heb 1 mk gehad en 1 ma , bij 8 wk en 12 / 13 week.
:-
een leuk nichtje is in ieder geval een kleine troost.
las dat je actief bent met zelfinseminatie en straks iui. ik hoop van harte voor je dat dat gaat lukken.
kindjes kan je soms wel achter het behang plakken maar uiteindelijk zijn het gewoon wondertjes. en iemand die het zo graag wil als jij zal ongetwijfeld een geweldige moeder zijn!
dank je wel, of ik een goed emoeder ben tja daAR KOM JE ACHTER ( soorry caps aan ) op het moment zelf,
de komende maand zal de 1e zelfinseminatie kunnen worden als mijn man mee wil doen ihi hdie heb ik toh echt nodig :lol: