Zwanger worden na mk of ma..deel 3. Alle goeds!!!!

ow dank je wel , ga ik daar even lezen en ms even pb zenden

thnx meis :-* das lief van je dat je meedenkt hihi

lieverd kwa gemeenschap zorg wel dat je van binnen goed klaar bent en geheeld anders maak je die verse wond steeds open, en dan infecteerd het snel wel oppassen hoor

denk goed om je zelf meis, :-*

dank voor jullie lieve woorden :-*

mijn verdriet komt met vlagen, sommige momenten dan voel ik me goed, maar dan ineens besef ik het weer en dan ben ik niet te houden.

maandagavond had ik mezelf aardig bijelkaar geraapt en ik besloot wat te gaan eten, nog even de post pakken dacht ik, daar vond ik een envelop.

een kaartje ooh wat leuk iemand die aan ons denkt.

het was een kaartje van me schoonzus, om me te feliciteren met me zwangerschap. gedichtje en alles erbij auw :cry:

in een ander topic kwam tegelijk (ik zal haar naam verder niet noemen ivm haar prvacy) met mijn positieve test een ander met ook een positieve test, maaar zij was niet blij… en tegelijk met mijn slechte nieuws kwam zij vertellen dat ze het kindje wat in haar groeide weg zou laten halen

wat ik toen voelde aan woede en jaloezie, nog nooit heb ik onrecht op zo’n verschrikkelijke manier mogen voelen.

en dan al die lieve woorden… en ze zijn ook lief, maar soms heel pijnlijk.

ach je bent nog jong…

ach je hebt al een kindje…

het was toch niet goed…

jouw tijd komt nog wel…

vandaag heb ik blijkbaar een slechte dag…en ik weet dat er straks wer goede dagen zullen komen…maar het gevoel dat mij onrecht is aangedaan en het gevoel van gemis kan ik vandaag maar niet loslaten.

bianca ik hoop dat je wat aan lieke haar ervaringen hebt.

linda: lekker hoor. en een sasdag moet af en toe kunnen.

noortje: tja als we konden toveren… :cry:

Ja, nou daar zijn we nu wel achter idd. Voorlopig is t ff verboden gebied daarzo bij mij :hand:

dag dames,

hier weer effe wat nieuws van onze kant, hier gaat het zeer rustig voor het moment, maar op 8 februari heb ik de MA gehad, en nu zouden we er graag terug voor gaan, zijn eigenlijk al terug bezig 8) . maar mijn vrees voor een mk zal waarschijnlijk nooit weggaan denk ik, nu heb ik nog iedere dag zo’n 1 klein druppeltje bruinverlies, maar bloed is al lang gedaan. ik vraag me soms af van wanneer stopt dat bruin? mijn hygiene hou ik meer dan in de gaten, dus, is het ook mogelijk om al zo snel terug zwanger te raken? zelfs met die bruinverlies? alle ja bruinverlies"""", heel miniem dan.

oja en joseetje, die reacties ik herken ze heeeel goed, ben vorig jaar mijn zoontje Senne* verloren en toen had ik ook zo’n reacties gekregen, en je hoeft deze reacties ook niet te aanvaarden he, ze weten niet waarover ze praten die mensen, nu na de MA kreeg ik terug reacties van ‘je bent nog jong’ of ’ het had toch es moeten overleven en dan gehandicapt zijn’ ik weet het je zou ze :evil: :twisted: …

Nu zijn ze lucht in mijn ogen zo’n mensen, zo’n dingen zeg je niet maar zo’n mensen bestaan nu jammer genoeg eenmaal.

dames :-* :-* :hug:

groetjes lynn mama van Senne* en :**:

meiden ik breek ff in…

ff een vraagje…zoals sommigen van jullie wel weten is het bij mij ook misgegaan.en moet nu afwachten wanneer het vruchtje los gaat komen…nu heb ik sinds een uur buikpijn.is dat een teken dat het er aan zit te komen en dat ik dan mischien geen dagen meer hoef te wachten?

ik bloed wel wat heftiger dan gisteren.(gisteren druppeltjes) Nu een normale menstruatiebloeding…maar nu met buikpijn…wat denken jullie zal het nog lang duren?

diana: bij mij heeft het heftigere bloeden een paar dagen geduurt…

en de buikpijn die ik kwam als ik naar de wc was geweest. gerekend vanaf de eerste keerr die buikpijn heeft het nog 4 dagen geduurd voordat het vruchtje losliet.

maar dat je buikpijn begint te krijgen en meer bloedverlies krijgt, is wel een teken dat je lichaam bezig gaat met het afstoten…

wees verder niet bang ook al is het zo tegenstrijdig wat je lichaam nu gaat doen.

ik weet niet of je er wat aan hebt, maar mischien is het een geruststelling, het werkelijke verliezen van het vruchtje dus het moment dat het naar buiten floeptte dit bij mij helemaal geen pijn.

wel was het vruchtje veel groter dan ik verwacht had…

sterkte ermee meid.

ik hoop dat het ‘goed’ zal gaan :hug:

ik denk aan je :kaars:

Hey Diana,

Klinkt “goed”, in die zin, je lichaam is bezig met de afstoting, heel duidelijk wordt het iets erger,

ws zullen de krampen nu ook toe gaan nemen. Hoelang alles al met al duurt is onzeker. Vaak als de uitdrijving geweest is is het nabloedenniet zo hevig…

succes en sterkte !!!

En bij pijn mag je paracetamol nemen he, of een kruikje…

Denk om jezelf meis :-*

ik had gewoon niet gedacht dat het zo snel zou gaan beginnen…naief eigelijk he…ik bedoel je weet dat het gaat komen ,maar als het dan eenmaal begint dan wil je dat het weer ophoud.

de buikpijn is aardig aan het aanhouden…ik ga zo maar even op de bank met een kruikje…ik zeur niet gauw maar voel me nu echt ff ellendig en zielig… :oops: :cry: :cry:

oooh meis, het is ook gewoon klote en dan mag je jezelf best heel ellendig bij voelen.

ik denk aan je :hug:

Ach, wat een trieste berichten vandaag bij allemaal. Voor iedereen ene dikke knuf :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Hallo,

Beetje dubbel om hier nu te schrijven, terwijl anderen zoveel verdriet hebben, heel veel sterkte allemaal :hug: .

En bedankt allemaal voor de superlieve reacties.

Voor iedereen geldt; zodra je een positieve test hebt gedaan, voel je je 100% moeder, er gaat een mega sluis met liefde open, die zorgt voor een plekje in je hart, al heb je nog geen spruit of heb je er 10, wanneer dat plekje leeg valt, doet dat verschrikkelijk pijn.

Ook al zeggen mensen dat je nog bent, dat je al 1,2 of meer gezonde kinderen hebt, dat er ergere dingen zijn, of dat het toch nog maar pril was; allemaal ge-OH (even netjes proberen te blijven). Dat lege plekje wat overblijft is rauw en steekt van elke traan. En iemand die dit niet meegemaakt heeft kan zich dat niet voorstellen. En iedereen die dit verlies, of dat nou met 5 weken of 9 maanden is, kan doorstaan is een MEGA-KANJER!
:-*

Goed waar was ik…

Joseetje; Sterkte, ik had ook post toen we thuis kwamen uit het ziekenhuis na mijn curretage; de inschrijving bij het kraambureau, terwijl ik ze nota bene gebeld had…

Bianca30; geen idee of het nu begint, dat afwachten is vervelend. Je weet niet waar je aan toe bent. Ik had ook een keer 's nachts giga krampen a la weeen, dus ik dacht; nu komt het, maar toch weer niet.

Linda; Eh even denken wat je ook alweer vroeg eehhhhh; Nee, hij was nog niet zo duidelijk, maar moest eigenlijk pas vandaag ongi worden, maar wist van het tempen de eisprong (was een gokje zoals je weet), had toch 3 van die dingen liggen, dus dacht; áls ik m dag 13 heb gehad dan moet het nu kunnen. Heb nog nooit zo snel kunnen testen.

Ik kreeg al een beetje opgeblazen buikje én ik heb 1 plek op mijn rug die bij een zwangerschap tja een beetje gevoelloos wordt, blijkbaar drukt er dan iets op een zenuw. De eerste keer bij 6 mnd, de tweede keer bij 3 mnd en de vorige keer vrij snel en ik voelde het nu dinsdag al.

Vandaar dat ik dacht laat ik het maar proberen, je weet nooit, ben ik ook van de stress af…NOT!

Ik heb trouwens buikpijn als ik zwanger ben net alsof ik ongi word , heel handig en mijn borsten zijn meer gespannen als ik ongesteld word, dan als ik zwanger ben wonder boven wonder.

Maar heb ook last van afscheiding en dat verontust me een beetje,want die is iets donkerder dan normaal en dat was de vorige keer ook, dacht dat ik toen een schimmelinfectie had, maar waarschijnlijk waren dat kleine bloedsporen, een teken dat het mis ging…

Dat vind ik wel het ergste, dat het beetje zorgeloos zwanger kunnen zijn wat ik dan was me is afgenomen, ik durf amper af te vegen op het toilet.

Ik was net bij mijn moeder en daar ging het de vorige keer mis en durf daar niet meer naar het toilet te gaan…

Noortje; ZO GAUW KOM JE NOG NIET VAN ME AF HOOR. WAT DENK JIJ NOU!!! :wink:

Allemaal een dikke kus!!!

ooh jeanette je beschrijft het precies op de juiste manier :cry:

ow ik zit effe :cry: tjee voelt zo rot als iemand op afstand iets doormaaktenjekutwerkelijk niks doenterwijl je weet dat iemandzich kut voelt :frowning: nauw hé

ow en jeanette lieve meis excusser je niet joh je bent hier mega welkom en het mag jou niet weer houden je geluk te delen , o is het leven helaas verdriet engeluk zo dicht bij 1,

als jij iets fijn te delen hebt kom maar op , juist dat kan ons er doorhelpen ,niet alleen verdriet maar ook ijne dingen delen :-*

nou bianca ik :cry: gewoon met je mee :cry:

Tja, weet ook niet waar dat vandaan kwam.

Weet dat ik eigenlijk heeeeel blij moet zijn (ben ik ook hoor), maar de tranen rollen over mijn wangen.

Ben gewoon even boos, dat dit soort dingen gebeuren, het is niet eerlijk en ik wens het niemand toe.

jij kan zeggen t komt van mijn hormonen, wrm huil ik dan, t voelt zo krom in mijn buik zo bléééhhhh

kant niet verwoorden.

oow maar jeanette natuurlijk ben je blij, maar daarom betekent dat niet dat gelijk alles weer vergeten is.

alsof je vorige zwangerschap niet bestaan heeft.

ik wens het ook niemand toe, en om heel eerlijk te zijn heb ik dit altijd onderschat, onderschat in de zin van die eerste weken blijf ik nuchter, ik ga er niet mee bezig zijn. maar oow wat was ik ermee bezig, wat was ik aan het dromen, en wat voelde ik mijn hart groeien van alle extra liefde die erbij kwam.

om dat weer los te moeten laten, dat doet me meer pijn dan ik gedacht had.

:cry:

Ik kan alleen maar zeggen; laat het lekker lopen meid, da’s alleen maar goed.

Doe je ogen dicht (nadat je dit gelezen hebt, anders werkt het niet), en bedenk dan maar dat je nu een heeeeeeeeeeele dikke stevige knuffel krijgt, waar je het lekker warm van krijgt en nog 10 dikke zoenen er bovenop.

En bedenk je maar dat één ieder die dit nu leest aan jou denkt…

:hug: :-* :hug: :-* :hug:

helpt t een klein beetje???