Zwanger worden na mk of ma..deel 3. Alle goeds!!!!

Linda



Ik had na mijn curettage ook nog een tijdje last van mijn buik.

Is ook niet gek he,er is vanalles in gebeurt.

Op een gegeven moment voelde de buikpijn ook heel normaal aan.



Groetjes

ja na de curetage heb ik ook een dag of 9 a 10 last gehad in begin heel erg ( was van het lucht wat ze in bliezen ) en daarna meer steekjes en buikkrampen , erg gevoelig

Bianca, Top meid… :thumbup:

Jullie staan iig niet stil… (zoals bij ons…)





Verder reageer ik even niet… zie topic bij: als zwanger worden langer duurt!





Liefs,

Noortje

Tjemig, Bianca, jullie hebben wat te doen :wink:

Zet m op zou ik zo zeggen.

Mijn hubbie die traint en die gebruikt op het moment een voedinssupplement met proteine, dat zorgt er wel voor dat de productie verhoog wordt merken we :wink: , misschien een tip, scheelt een hoop eitjes eten…



Noortje; heel veel sterkte en een dikke zoen

Noortje: :hug: :hug:



Bianca, wat spannend dat jullie eerst zelf mogen proberen. Heel veel succes.

Hallo allemaal,



Ik heb een paar van jullie al ge-pb-t, maar voor de rest; we hebben vandaag al getest en eh…positief.

Als jullie het goed vinden blijf ik hier nog rondhangen, want ik ben wel heel blij, maar ben o zo bang dat het weer mis gaat… :pray:

Ooooh Jeannette gefeliciteerd. Dus met dat tempen die 2e temp.stijging was idd de innesteling? Super hoor. Kan me voorstellen dat je het spannend vind, dat zal iedere vrouw die een MK heeft gehad denk ik wel hebben. Mag je ook eerder terecht bij de VK of GYN ? Was het een overduidelijke positieve test? En voel je je al anders/misselijk/zere borsten oid?

Echt supergefeliciteerd. Dat geeft ook weer goede hoop dat het na een MK of MA in jouw (en mijn) geval toch weer gewoon kan lukken om zwanger te worden.



Noortje en Bianca, voor jullie een hele dikke :hug: :hug:

Noortje, hier nogmaals de knuf voor jou :hug: :hug:



Jeanette, wat fijn om te horen meid. :-*

noortje lieverd dikke knuf ik ben net thuis we hebben gesport wel even lekker



jeanette gefeliciteerd meis lekker veel geluk joh en alle goeds en als je wilt mag jebest mee blijven kletsen hoor :-*

Jeanette, zie pb!





:dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd meid! :dance: :dance: :dance:

He meiden,



de computer doet het weer hier.

Jeanette Gefeliciteerd meid, wat super om zo snel alweer zwanger te zijn, tuurlijk is het ook super spannend maar die positieve test is er!!!

Bianca, spannend meid maar wat een happening zeg, zelf-inseminatie! Toch blijf ik het wel stom vinden dat ze zo moeilijk doen over een tijdstip etc. wat is nu de moeite om die handeling ‘even’ te verrichten maar goed, procedures he. Zal super zijn wanneer het jullie zal lukken op deze manier en je kunt dre natuurlijk prima een ‘handje helpen’! Maak er maar een romantisch zweertje van!

Hier op dag 5 van de volgende ronde. Volgende week donderdag weer afpspraak bij de gyn om te kijken waar eitje groeit.

Nicole voor jou ook spannend!



Verder geen nieuws eigenlijk.



Liefs

ineke

jeanette, gefeliciteerd.



Ineke, ik ga duimen voor eitje aan de juiste kant (links toch?!)



Hier gaat alles gewoon weer z’n gangetje, de donkere wolk van de nasleep van de ma is eindelijk verdwenen. rustige wachtweken hier dus weinig te melden.

meiden ik wil julie allemaal een virtuele :hug: van deze kant geven.

zondag heb ik zelf een mk gehad.

in principe is het heel goed gegaan, maar het hakt er wel.

jullie hebben het vaker meegemaakt en als ik dan denk dat ik het nog maar 1 keer heb meegemaakt dan weet ik ook hoe klte het moet zijn om dat vaker mee te maken



daarom wil ik zeggen dat ik jullie stuk voor stuk top vind, hoe jullie er mee omgaan.

hoe jullie je best doen om positief te blijven en hoe jullie er zelf voor zorgen dat zon in jullie toch blijft schijnen…meiden ik hoop voor jullie allemaal dat jullie wens snel in vervulling mag gaan zodat die zon zo hard gaat stralen dat jullie het er warm van krijgen



liefs josé :-

Joseetje jij ook een :hug: hoor ! Je praat over anderen hoe heftig het is enzo, maar vergeet jezelf ook niet hoor. Hoeveel weken was je al zwanger? Je leeft toch op een roze wolk en dat is echt heel klote als het mis gaat, net zo goed bij de 1e MK (tenminste ik heb dat wel zo ervaren).



Ik ben aan het Sonja Bakkeren, maar heb me vanmiddag vreselijk misdragen… bij het boodschappen halen 2 repen chocola (tjah, waarom doen ze dat soort dingen ook in de aanbieding :evil: ) gehaald en 1 daarvan heb ik al helemaal op :oops: :oops:

dank je linda,

ik was 8 weken zwanger.

we hadden 2 weken daarvoor al een echo gehad en die liep een weekje achter, het zou dus spannend worden of het 2 weken later gegegroeid zou zijn.

wel kregen we de boodschap mee dat als het mis zou zijn het niet 2 wken zou blivjen zitten

en dan ga je wachten op bloedverlies, maar dat bloedverlies kwam niet, en kwam niet en kwam niet.

we kregen weer hoop, tot vorig weekend; ik was ziek geweest met koorts.

en het bloedverlies nam weer toe.

de koorts is waarschijnlijk het laatste zetje geweest en zondag avond floepte het vruchtje zo uit me. (eigenlijk heb ik daar nog mazzel mee gehad)

voor ons gevoel waren we er dus bijna we hoeften nog maar 2 dagen…maar het mocht niet zo zijn.



en ookal praat ik erover hoe heftig het voor anderen is, mijn verdriet is er zeker ook, want ooh wat wou ik dit frummeltje graag, ik wil weer leven in me voelen, ik wil mijn frummeltje terug.

joseetje lieverd, idd zo als spirella zegt, vergeet je zelf niet. Het is jouw ding en dat is niet niks wat je is overkomen, toen ik mijn 1e mk had was het verdriet verschrikkelijk pijnlijk, en bij de 2e ook, maar bij de 1e niks minder erg, het is toch een verlies die je hebt ,



zodra je zwanger bent is het een feit dat je hoopt en droomt, op wat komen gaat, je voelt je tikkelitje mama , en hebt al zoerg voor je lichaam en dat gene wat groeit, atlhans zijn best deed…als dat in duigen valt is het een intens rotte ervaring te verliezen !



Dikke knuf van hier,



Ineke Fijn dat je comp het weer doet, je hebt dus en nieuwe cycles. EN moet dus weer naar de gyn halverwege je cycles? Is dat nu elke maand zo? Bij mij deden ze een poos lang een soort screening hoe je cycles was en welke ei sprong enzo, is het bij jou iets soortgelijks ?



Hopelijk springt ie aan de zeide waa hetnog goed is om een kans te hebben vindt dat dat nu wel ees mag en dan ook benut zal worden, TOYTOYTOY!



Boefje, fijn dat het nare gedeelte grotendeels achter de rug is, dat je verder gsat ineen volgende cycles. Heb je er een beetje rust in kunne vinden in wat gebeurt is? Ben je lichamelijk volledig hersteld ? Liefs meid van hier :-*



Noor meis we "spraken"elkaar al effe in andere topic, je weet hoe ik denk over je en wat ik wens voor je, en ikmeen dat serieus . Zal ik jenog een knuf geven op hebbie een voorrraad nog :mrgreen: :wink: .



Spirella hoe is het nu met jou ?



tommienicole, wawa en wie hebben wen og meer, ik vergeet altijd wel mensen, alle liefs van mij,



ow ja hier goed, ihih mochten jullie willen weten, LOL :mrgreen:

Joseetje, veel sterkte meid. Ik vond mijn eerste mk het ergst… Dus ook al zou ik er 185 hebben gehad… Je mag jezelf niet wegcijferen omdat je er “maar” één hebt gehad! Het is gewoon een K*T gevoel! Lieve meid, ik wou dat ik je je frummeltje terug kon geven… (Ik wil ook heel graag mijn “frummeltjes” terug… Als ik kon toveren, dan…!)



Linda, heb je wel een beetje genoten van die reep dan? Want als je dat niet hebt gedaan, dan was het het niet waard. Juist als je even je boekje te buiten gaat, moet je er juist even dubbel van genieten… :drool: Ben ook bezig, en begin spontaan te kwijlen bij de gedachte aan een reep chocola…



Bianca, je klinkt iets vrolijker dan een uurtje geleden… Gelukkig hoor! Enneh… ik heb nog wat knuffels op voorraad hoor! :wink:



Hoe is het met de rest?



Liefs,

Noortje

haha ik was een uurtje geleden net zo vrolijk maar had wel een domper op mijn werk gehad ja.



En moet zeggen ben enorm moeeeeeeeee, moet eig mijn b12 injectie hebben ben al "overtijd"daar mee zeg maar, en nu moet ik wachten tot woensdag , beetje vervelend…

Hahaha, ja hij was erg lekker (white crispy)



Zit wel net weer te janken achter de pc, lees net het verhaal van Bianca30, ook een oorspronkelijke septembermama, waarbij het mis is gegaan.



Daarnaast zit ik ik er een beetje tegenaan te hikken of ik mijn digitale dagboekje wat ik had bijgehouden tijdens onze zwangerschap ga bijwerken met het slechte nieuws, maar vind het nog te moeilijk ofzo. Het laatste wat ik schreef, 2 dagen voor de echo, is dat we bijna niet kunnen wachten tot de echo, zo spannend als we het allebei vonden :cry:



Verder ging het lichamelijk wel goed, vanaf zondag al niet meer gebloed, dinsdagavond konden we ons niet meer beheersen en weer geklust (hihi), maar gelijk de hele woensdag weer gevloeid, eerst rood bloed en tegen einde van de dag en vanochtend nog alleen nog beetje bruinig bloed. Mijn lichaam was er toch nog niet helemaal klaar voor dus blijkbaar. Mn vriend heeft waarschijnlijk de boel weer beetje beschadigd met zijn grote piem… hahahaha :?

Bianca, ik zag dat bij de oktobermama’s 2007 een vrouw meeschrijft die ook na zelfinseminatie zwanger is geworden. Gelijk van de 1e poging! Lieke heet ze! Nou, dat geeft toch goede hoop denk ik of niet?