Zwanger worden na mk of ma..deel 3. Alle goeds!!!!

Nou Noortje, we kunnen elkaar een hand geven met die 5 hè?

Dat wordt juni tegelijk examen doen :wink: .

Balen voor je.

Ik ga vanavond weer voor het eerst naar school.

Zie er een beetje tegenop, ben niet zo’n held in een groep en mensen die ik niet ken, helemaal zoals nu, dat je er dan later bijkomt.

Kan me daar flink buikpijn over maken.

Maar goed, het is voor een goed doel.

Boefje heeft gelijk, het zou handiger zijn als je vaker examen kon doen.

Ik vind zowiezo de timing niet zo handig.

Net na kerst en begin van het nieuwe jaar , dus iedereen is ook druk op zijn/haar werk met jaarafsluiten enz

En in juni zaten we met meer dan 30 graden examen te maken.



Ik heb begrepen, dat je temperatuur zakt, wanneer je ongesteld moet worden, weet iemand van jullie wanneer dat ongeveer gebeurt?

Hij is nu nog hoog :pray: :pray: :pray:

Ik kan me het niet meer herinneren van de vorige keren.

Verwacht dat ik over 2 tot 4 dagen ongi wordt.



Trouwens die gespannen borsten hoort ook een beetje bij 30+, als ik het zo om mijn heen hoor, iedereen heeft zo’n periode of zo.

Oewiie spannend Jeannette. Heb je een beetje geklust rondom je eisprong? Mijn ervaring met tempen is dat je temperatuur pas omlaag gaat als je menstruatie ook echt doorbreekt. Dus voor het controleren of je zwanger bent heb je niets aan tempen. Het is alleen handig voor het controleren van je eisprong.

Oh oké., dan wachten we het maar af, balen.

Ze moeten die zwangerschapstesten dusdanig gevoeliger maken dat je een week eerder kan testen, dan zit je niet zolang in spanning.

Als het goed is hebben we iig rond de eisprong geklust.

Tenminste als ie geweest is wanneer ik denk dat het zo was. (lekkere zin).

Mijn temperatuur ging omhoog op dag 14 en we hebben geklust op dag 11 en dag 13.

Op dag 13 had ie ook echt een dipje nog qua temp.

Maar denk dan ook weer van 's ochtends op dag 13 was ie nog laag en de temp stijgt 12 tot 24 uur na de eisprong, dus als we op dag 13 geklust hebben, was dat dan nog wel op tijd???

Ik kan natuurlijk om 7.00 uur tempen en rond 12.00 uur kan ie al weer hoog zijn, zonder dat ik het wist.

Of draaf ik nou door, gets wat onzeker word je hiervan.

Dag 13 is wel een dag volgens het boekje, aangezien ik de laatste maanden een cyclus heb van 26/27 dagen.

Maar goed, ik denk dat het volgende maand pas lukt, dan wordt het december en dat was nou eigenlijk net de maand waar we niet op zaten te wachten, aangezien we er al 1 begin december hebben en die elke decembermaand stijf staat van de stress.

Maar goed, kinderen zijn niet te plannen en ben nu allang blij als alles lukt en gezond is, al komt het met kerst…

even snel meiden, computer alweer kapot, ben er nog wel hoor maar kan/wil op het werk er niet mee bezig zijn op de computer. (baas ziet alles…).

tot hopelijk eind van de week…



Liefs

Ineke

Oh ja, dag 2 ronde 24 ofzo…

ineke we lezen snel weer van je meis,

noor eat rot van de uitslag van je examen meis, nu nogmaals doen dus,

hopelijk volgende keer nog meer succes, je was al een heel end opgeklommen dus dat komt vast goed denk ik, succes voor dan



ik moet morgen naar het zkh voor een gesprek over een aantal dingen zie er iets tegen op , maar goed even zien hoe of wat dus

Hahaha, herkenbaar Jeannette. We hebben 2 maanden getempd (anaal en vaak op hetzelfde tijdstip) en daaruit bleek beide maanden dat de temp op dag 14 omhoog ging. In de 2e maand ging op dag 18 de temp nog een keer wat extra omhoog waardoor we weer gingen twijfelen of de eisprong veel later was. We hadden geklust op (o.a. :wink: ) dag 12 en 13. Achteraf denk ik dat de innesteling misschien op dag 18 was en dat daarom toen nog een keer de temp omhoog ging. In de 1e maand ging de temp op dag 14 veel duidelijker omhoog dan in de 2e maand. Nou joh… je gaat van allerlei scenario’s bedenken wat dan de beste tijd is om te klussen enzo. Best een gedoe dus eigenlijk :smiley: Maar het mannelijke zaad kan wel zo’n 48 a 72 uur blijven leven, dus als je een of 2 dagen voor je temp.stijging hebt geklust is de kans toch nog groot dat het raak is ???

Bianca, veel succes morgen in het ziekenhuis.



Enne zit je nog goed :mrgreen: na al die veren die je gekregen hebt van alle Kok meiden. Zo super om al die positieve en lieve berichten over en voor jou tussen de regels door te lezen :-*



Hier heel gek, vorige week al draderige afscheiding gehad en nu opeens weer :think: Maar weer aan de klus dus :mrgreen:

Sterkte in ziekenhuis morgen Bianca!



Wawa wie weet, wat een aparte ontwikkelingen?

Laat het dan maar rommelig zijn, jouw cyclus, als de truck maar lukt!

Kan me ook voorstellen dat je hier het heen en weer van krijgt, spannend.



Linda/Spirella; weet je dat dat bij mij nu ook het geval is?

Op dag 17 is mijn temperatuur weer gestegen en is zo gebleven, tot nu toe…

Dus ik al pissig tegen hubbie, want we probeerden nu echt om de dag te klussen en dat is juist op dag 16 niet gelukt, maar dit geeft weer een beet je hoop.

Maar goed, het blijft afwachten (en als er iemand ongeduldig is…).

Hoe gaat het eigenlijk met je nu??

Ben je aan het werk of neem je even de tijd??



Noortje; Ik had gelukkig een leuke docent. Hij heeft nu al iets uitgelegd op z’n hollands, waar ik altijd mee zit te kl…en.

Moet alleen toch nieuwe boeken, die van mij moeten richting museum, weer 100 euries, morgen nog even proberen mijn baas lief aan te kijken…



Doeiiii

@Jeanette wrote:

Wawa wie weet, wat een aparte ontwikkelingen?

Laat het dan maar rommelig zijn, jouw cyclus, als de truck maar lukt!

Kan me ook voorstellen dat je hier het heen en weer van krijgt, spannend.


Hi hi hi, ik hoop het ook, maar 's is wel vreemd allemaal. Boefje zou dan idd gelijk hebben, dat buikpijn op ovulatie wijst

Ik :pray: heel hard voor je.

En eh klus-ze, geniet ervan zou ik zo zeggen, ha ha :wink:

(geen last meer van vervelende dingen toch, anders zeg ik nou iets heel erg verkeerds)

Morgen werken, dus morgen maar even radio-stilte.



Slaap lekker allemaal!!!

@Jeanette wrote:

(geen last meer van vervelende dingen toch, anders zeg ik nou iets heel erg verkeerds)


Vorige week supersonische zalf gehad en nu nergens meer last van :dance: :dance: :dance:

Oeii dat klinkt helemaal spannend Jeannette. Ik :thumbup: voor je :pray:

Ik ben weer gewoon aan het werk hoor. Vorige week vrijdag nog wel thuis gebleven en natuurlijk lekker weekend gehad. Vloeien doe ik niet meer, heb alleen af en toe nog wat buikpijn, zo’n strak gevoel in mijn buikstreek en heel af en toe krijg ik echt zo’n steek in mijn buik. Iemand daar ervaring mee na een curettage?

lieve mensen ik ben vandaag voor gesprek geweest in het umcg

in mijn ondertekst updates IUI kun je lezen ,



André en ik gaan als andre zich er goed bij voelt hihih met zelfinseminatie beginnen hebbendan nog 2 maanden en daarna dus iui startten ,

Spannend allemaal Bianca :-*

Jeetje Bianca, weer een nieuwe stap. Zelfinseminatie is zaad opvangen en bij jezelf inbrengen ofzo? Kan je mannetje er een beetje mee omgaan? Lijkt me voor hem ook wel moeilijk of niet?



En wawa, nog geen rode :twisted: :twisted: te zien? Op dag hoeveel zit je nu?

vooralsnog wil andré nog niet echt mee werken , maar tzt denk ik wel hoor, als hij echt niet wil doen we natuurlijk niet even praten er over ,



ja tis masturberen in pottie stoppen dat zooitje dan effe laten staan dan inbrengen,



effe fotootje ?

@bianca81 wrote:

vooralsnog wil andré nog niet echt mee werken , maar tzt denk ik wel hoor, als hij echt niet wil doen we natuurlijk niet even praten er over ,



ja tis masturberen in pottie stoppen dat zooitje dan effe laten staan dan inbrengen,



effe fotootje ?




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Zou maar een mooi blaadje voor vriendlief kopen, als ik die potjes zie :mrgreen:

is voor 2 maand , ihihi en mocht je ovu testen gebruiken voor 3 maand dan voor 3e maand nog potjes over…



ja of wat leuks aantrekken kan ook nog :mrgreen:

Hallo



Ik ben er weer.Heb het ff heel druk met mijn huis gehad.

En ik zat heel erg in de stress of ik ongi zou worden.

Ben het nu nog steeds niet,ik had het gister moeten worden.

Ik heb al ong. 1,5 week last van een kleine zeurende pijn onderin mijn buik.De ene keer links,de andere keer rechts.En vooral als ik in bed lig.

Vreemd he?

Afgelopen vrijdag dacht ik dat ik ongi zou worden,doordat ik pijn in mijn bovenbenen kreeg,maar de dag erna was het weer weg.Ik heb sinds gister weer last van een schimmelinfectie.Kan misschien daardoor mijn menstruatie weg blijven?

Ik heb natuurlijk vanochtend getest…maar negatief.De vorige keer was de test pas positief met 5 weken,dus???

Nou ja ik weet het allemaal niet meer.Ik moet iig donderdag naar de gynaecoloog voor controle.

IK WORD ER HELEMAAL GEK VAN.



Ik heb geprobeert om alle verhalen bij te houden,maar dat ging niet helemaal…sorry.

Vanaf nu ben ik er weer vaker,het is gezellig bij jullie!!!



:-* Nicole

@bianca81 wrote:

is voor 2 maand , ihihi en mocht je ovu testen gebruiken voor 3 maand dan voor 3e maand nog potjes over…



ja of wat leuks aantrekken kan ook nog :mrgreen:




:lol: :lol: :lol: Kreeg je die niet erbij :mrgreen: