Hey Ineke, herkenbaar jouw verhaal. Wij hebben het ook wel eens over trouwen. Maar afgelopen weekend zei Chris idd ook dat ons 1e doel kindjes maken is. Chris is ook al eerder getrouwd geweest. Maar die witte jurk… wat is dat toch met (de meeste) vrouwen he? We willen gewoon zo’n jurk aan toch ? :mrgreen:
Verder weinig nieuws. De :twisted: :twisted: zijn alweer weg. Weer maar 3 dagen ongi, vorige keer na ook al zo kort. Toen dacht ik nog dat het kwam door de curretage dat alles zo schoon was dat er wellicht niet zoveel meer zou zitten. Vraag me dan weer af of mijn lichaam toch wel weer helemaal op de rit is. Kwas nooit echt heel erg ongesteld, maar 3 dagen en toe kunnnen met 2 tampons per dag is toch wel erg weinig of niet? Of maak ik me nu weer zorgen om niets?
Tja, ik weet het niet. Ik was het voordat ik ooit met de pil begon behoorlijk erg, veel pijn enzo, doorlekken etc. Na de pil snel zwanger, nadat het mis ging elke maand niet zo erg ongi, de laatse maanden neemt het weer wat meer toe. Gelukkig niet zoveel pijn maar wel meer bloedverlies, stolseltjes etc. Heb een goede eisprong.
Misschien andes es door laten verwijzen om het na te vragen? Of misschien weet de huisarts het ook wel. Zal wel goed zijn denk ik hoor, het verschilt denk ik per vrouw.
Even weer inbreken hoor;
Linda; ik was altijd fiks ongesteld, maar na de curretage lang gevloeid.
En de eerste drie cycli was ik kort ongesteld, maar na een week begon het weer een paar dagen, heb echt pas het idee gehad, dat ik toen pas hersteld was (negen maanden op/negen maanden af, drie maanden op/drie maanden af…).
Vijfde cyclus was/ben ik weer zwanger, terwijl we op dezelfde dagen ongeveer geklust hadden als de cycli daarvoor…
Het gekke was dat toen het net misging, ik alleen maar verhalen hoorde van mensen die gelijk of die maand erop weer zwanger waren, maar dat waren toch mensen die een mk/ma tot 6 weken hadden.
Dus ik dacht; ha ha, dat lukt mij ook wel weer dan, eh…not!
Achteraf is 5x helemaal niet lang, maar als je er nog middenin zit, in onzekerheid, dan is het wel heeeeeeeeeeeeeel lang.
Als we nou alles van tevoren wisten… (eh graag want ik ben nogal een regelneef :mrgreen: )
Vind mezelf wel een bofkontje dat ik iig weer zwanger was, voordat ik eigenlijk uitgerekend zou zijn.
Volgende week heb ik mijn 12-weken echo rond de datum dat ik uitgereken zou zijn.
Ineke; feestje, feestje, feestje!!! :mrgreen:
Hoi meiden,
Lees hier nog steeds mee en hoop opnieuw weer even mijn verhaal kwijt te mogen hier.
Misschien herkent iemand dit of weet er meer van want ik heb zelf geen enkel idee welke kant het nu op zal gaan.
Wij zijn dus vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Voor we eens aan de beurt waren :evil: Maar goed uiteindelijk ons verhaal gedaan en heel wat vragen beantwoord. Mocht ik eindelijk gaan liggen dus ik hoopte op de echo. Nee hoor, hij ging alleen nog maar aan mijn buik voelen. Toen mocht ik weer gaan zitten. Hij ging overleggen met zijn collega. Waarover? Wij hadden werkelijk geen idee. Dat duurde ook nog weer zo’n 10 minuten. Hij kwam terug met een vrouwelijke collega en natuurlijk mocht ik toen voor 2 personen de boel uit doen. Een uitwendige echo kon wel, maar gaf minder duidelijkheid. Oké dan!!
We zagen al snel weer het vruchtje zitten maar nog geen hartactie. De moed zakte me meteen al in de schoenen omdat we bij de vk al heel snel hartaktie zagen. Ineens leek het of uk aan het bewegen was dus nog weer goed zoeken naar hartaktie en die was er dan toch. Geluid er bij aan en hij/zij deed het perfect :inlove:
Toch was er opnieuw een grote vlek naast het vruchtzakje te zien. Dit is dus waarschijnlijk een hematoom, een grote ophoping van bloed. Dat kan dan toch duiden op een dreigende miskraam. Verder zag het er prima uit. Het blijft dus enorm onzeker. Gelukkig is er een goede hartaktie, dat is waar we ons maar aan vast proberen te houden.
Voor de zekerheid moest ik bloedprikken om een Mola-zwangerschap uit te sluiten. Daar word ik morgen over teruggebeld. De gyn denkt niet dat dit het geval zal zijn maar wil alles verder uitsluiten.
Tja, weer dus die onzekerheid. Ik was er dan ook even helemaal weer kapot van en moe. Dit is zo slopend
Nu gaat het weer een beetje beter en probeer ik mijn vertrouwen in de zwangerschap een beetje terug te winnen. Het is erg moeilijk maar ik doen mijn best.
Zo, een heel verhaal. Dan zijn jullie weer op de hoogte :mrgreen:
Hoe is het verder met jullie?
:-*
Och jeetje Tilly, het zit je ook allemaal niet mee hè? :hug:
Hebben ze iets gezegd over kans op miskraam? Of is het gewoon afwachten welke kant het op gaat. Bah… wat een onzekerheid.
We blijven duimen en hopen op een goede afloop!
Veel liefs, :-*
Noortje
Tilly heb je het verhaal van Baukje79 (Anauk) wel eens gelezen? Volgens mij had zij een soort gelijke start als jij en is nu 36 wken zwanger!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=27274&start=0 dit is haar topic misschien heb je er wat aan!
Verder heel veel liefs en :kaars: :kaars: :kaars:
jeetje tilly wat een onzekerheid. ik voor je dat het geen beginende miskraam is. en dat je kleine wondertje gewoon bij je blijft!!!
hmmm Tilly dat verhaal van Baukje biedt perspectieven toch? Wat is een mola-zwangerschap trouwens?
Ja Jeannette, frustrerend dat het niet gewoon gelijk weer lukt. Ik ben ook zo’n regelneef (planner van beroep zelfs) en dus megafrusti dat ik dit niet gewoon kan plannen. En geduld is ook niet mn sterkste punt. Maar ik probeer me er wel bij neer te leggen dat de natuur z’n eigen beloop kiest en ga met vertrouwen verder :mrgreen: Happy Thinking was ons motto bij de septembermama’s. Mooi motto ook voor hier toch dames?
Ik zit trouwens somethings gotta give te kijken (ff reclame nu) … ik zit me een potje te hiero … heerlijk !
goedemorgen ladies,
Ik heb nog steeds geen nieuws… Morgen NOD… duimen jullie voor me??
kussies
Alweer zon ego-berichtje :oops:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
goede morgen dames
even ego berichtje
ik ben van de morgen bloed laten trekken, om 13u05 moet ik bij de gyn zijn dan weet ik pas meer, ben nu wel ontzettend zenuwachtig hoor, valt niet mee, strakt het verdikt, zwanger of ze kunnen niets vinden, hoop gewoon op een goede afloop en dat het een zwangerschap is of gewoon niets en dat ik nog wat geduld moet hebben tot mijn hcg weer op 0 staat, heb heel veel zin om te bellen wat dat mijn hcg is kan bijna niet wachten.
madame m hoop heel hard voor jou dat je die :evil: voorlopig niet meer te zien krijgt.
he eindelijk dan daar de dg dat je ms meer duidelijkheid kan krijgen dolgelukkig.
dat hoop ik toch bianca, wordt nu wel stilaan tijd voor wat meer duidelijkheid. breng straks verslag uit hoe het geweest is.
ja is goed meis
ik vindt personlijk dat ze je te lang laten doorlopen hoor beetje vreemde gang van zaken hihi
had toch ook wel echo ofzo verwacht, maar zo is overal anders kwa werksteil vermoed ik.
ik ga foetsie evenwendy halen van school zo
mijn hcg was aant zakken, maar vorige week is hij weer gestegen, daarom dat ze zo lang gewacht hebben, dus valt nog mee hoor, alleen hoop ik nu echt op duidelijkheid, wij zijn er echt aan toe.
Goedemorgen,
Tilly, wat een onzekerheid weer zeg. Maar hartactie is natuurlijk super!
Dol-gelukkig, hoop ook dat jij vandaag eindelijk duidelijkheid zult krijgen, knap hoor dat je zo lang hebt kunnen wachten. Vind het maar stom hoor, dat ze daar zo laconiek over doen!
Madamam, duim voor je hoor!
Vanochten de 1e zwaluwen weer gezien!!! Altijd zo fijn om ze voor het eerst weer te zien, ze zijn weer thuis dus de zomer kan beginnen. (Het was er meer dan 1!).
Laters…
Ow Tilly wat vervelend zeg die onzekerheid :(. Hopelijk is die kleine erg sterk en groeit hij gewoon vrolijk door! Probeer positief te blijven, hoe moelijk dat ook is. Hopelijk krijg je snel zekerheid. :hug: