Herkenbaar Sam. Mijn 1e bloedingen waren na een dag of 3 gestopt, dus wij grepen onze kans ook weer :oops: Maar kreeg daardoor weer bloedingen, zelfs nog wel een week lang. Dus wellicht is het wel goed geweest, Chris heeft de boel nog effe goed aangeveegd denk ik dan maar :oops: :mrgreen: :oops:
Hoi meiden, zal mijn best doen op om jullie allen te reageren!
Anneke, spannend meid, wel apart zeg wanneer je daar weer aan het werk zou kunnen. Wat voor werk doe je? Duim voor je!
Spirella, heerlijk joh in mei, alvast naar de zon! En dan de hele zomer hier nog in petto, hopelijk met een buikje in de zon, keurig aan een sapje!!
ja, bianca. Maar weet je het ligt natuurlijk ook aan mijn lichaam…en het is een goed excuus om aan de wijn te gaan. Jeetje lijk wel een alcoholist maar dat is zeker niet zo hoor meiden! Af en toe een glaasje in het weekend.
Leuk dat jullie mijn colum gaan lezen, bedankt voor het plaatsen van de link bianca, ik ben daar zo’n muts in! Zag dat jij een update hebt, zal ook eens bij jou topic kijken…
tot laters.
liefs
ineke
Iedereen die ik niet persoonlijk bericht heb, dikke knuffel!
ik heb altijd bij chateau caravans gewerkt, dat kennen jullie waarschijnlijk wel van het merk home car en chateau zelf, wij maken daar ook de zijwanden van kip.
klopt ineke is waar ook.
Ik ben zopas even bij de ha geweest. Nu ja ik had vragen voor assistente maar eigen ha nam haar taak over. Dus wel fijn ihhi
Ik had even gevraagd om andere pijnstilling vwb IUI dan mag ik geen diclofenac en andere ontstekingsremmers. Dus nu heb ik iets gekregen voor rectaal makkelijker dus. Hopelijk helpt het.
En ik meot even B12 meten voor dat ikdenieuwe injectie krijg. Wel zo handig, want kan ze gelijk zien of het op peil is en blijft voor straks met IUI is mijn lichaam vwdb gezond en in orde. Tja bij IUI komt veel te kijken . FIjn als dan de b12 oké is?
ik ben gister onder de zonnebank geweest en ben zwaar verbrand, ben echt knalrood
!!!
net een :twisted: :twisted:
au au au
verder nergens last van
hmmm. tijdens een zwangerschap is je huid ook veel gevoeliger!!!
Wel vervelend voor je, ook nog aan 1 kant?? sterkte ermee.
Verder geen nieuws natuurlijk. Ga maar even weer met de honden uit. vanavond naar het bronnenbad in nieuwschans met mijn schoonzus. Oh je, zou ik wel in dat bad mogen??? :think: Denk van wel hoor, voor de ontspanning is het in ieder geval wel erg goed!! Daarna niet in het restaurant uitgebreid koffie met gebak gaan eten natuurlijk.
Tot later maar weer
ineke hoelang is het geleden was jij nou gecurreteerd? als je pas bent gecurreteerd mag je niet in bad totdat de bloedingen tenminste een paar dagen gestopt zijn. houd er anders rekening mee dan je kan gaan vloeien.
xxx lydia
Ja, ik schreef een beetje wazig. Het gaat om een bronnenbad, (thermaalbad) met hoge temp en veel toegevoegde zouten en mineralen, schijnt niet zo goed te zijn wanneer je zwanger bent… verder dit weekend sauna weekend en dat vind ik ook wel een beetje eng maar aan de andere kant denk ik dat het ook wel mee valt wanneer je maar niet elke dag het doet ofzo. toch?
Ik ben nog nooit gecurreteerd. Heb februari vorig jaar een bbz gehad en en bijna een jaar daarvoor een ‘spontane miskraam’.
Maar bedankt voor je reactie hoor.
Lydia ben nu 2 wk en 3 dagen aan het vloeien. Is 2wk geleden op een maandag begonnen toen was het echt nog weinig en bruinig, toen die donderdag werd het heviger en begonnen die vreselijke buikkrampen, vrijdagnacht het vruchtje eruit, daarna bloeden weer. Vandaag is het eigenlijk alleen nog maar bruinig geweest. Nu einde van de dag is het bijna niks meer dus hoop dat het gestopt is.
Spirella idd heeft het misschien wel geholpen dat hij nog ff een zetje heeft gegeven zodat alles lekker schoon is vanbinnen. Maarja hallo 3 wk zonder …, kon eigenlijk niet meer wachten hihi :oops: :oops:, maar stiekem ook voor een nieuwe ronde hor :oops: :oops:. Ik weet dat het wel snel zou zijn, maar ik ben er echt helemaal klaar voor. Wil zo graag weer zwanger zijn echt.
Mijn nicht is ook zwanger we zouden als ik nog zwanger geweest zou zijn bijna gelijk lopen, owwww was zo leuk geweest maarja helaas. Belde me moeder vandaag op om te vertellen dat ze een tweeling verwacht (mijn nicht dan he). En echt vind het superleuk voor ze, maar stiekem ook wel beetje jaloers hor… :oops: . Echt ik zie overal zwangeren om me heen, ik weet niet of ik er nu juist op let, maar echt niet normaal meer hor. Morgen naar collega die met zwangerschapsverlof is. Vandaag ff wat leuks gehaald en dan sta je daar op die babyafdeling en ik krijg het toen wel ff benauwd hor. Echt ik wilde het zo verschrikkelijk graag. Maarja hopelijk komt het nog wel voor ons.
Sorrie voor dit egobericht hor…moest het ff kwijt :oops: :oops:
Dikke kus sam
Echo-berichtjes kennen we hier niet hoor. En wat je schrijft is o zo herkenbaar. Toen ik voor de 1e keer zwanger was was mijn zus ook niet zwanger…toen ik voor de 2e keer zwanger was en het weer mis ging bleek zei 2 weken later weer zwanger van de 2e. Ik was er bij toen ze het nieuws vanuit het ziekenhuis kreeg. Dat was ook enorm slikken en zo dubbel! ook ik had toen nog een collega die ook zwanger was, van een 2-ling! Heeft 9 maanden alleen maar over haar zwangeschap gepraat en over ‘de kids’…erg lastig. En momenteel heb ik nog een collega die nu over 2 weken met zwangerschapsverlof gaat. Toch heb ik er bij haar minder moeite mee ofzo omdat ze ook een miskraam heeft gehad.
Oh ja, mijn 2e zus is ook nog zwanger geweest en bevallen van haar 2e kindje… Zo is het leven en vooral wanneer je er zelf zo mee bezig bent zie je op elke hoek van de straat zwangeren, baby’s etc. etc.
Hou je taai en sterkte met het bezoekje want ook dat zal moeilijk zijn!
its a beautiful day!!!
Goodmorning!
zo madame m in een goeie stemming??? maar je hebt gelijk hoor het is inderdaat een mooie dag. en morgen gaan we lekker een weekje weg!!! ik heb er zin in we gaan een weekje naar ameland. mijn vriend zegt elke keer ‘dat is een mooie omgeving om een kleintje te maken’ dus wie weet!!! nou meiden fijne dagen en ik hoop op goeie berichten van jullie als ik thuis kom.
en aneke succes morgen je moest morgen toch weer bloed laten trekken? ik voor je!!
xxxxxxxxx lydia
Why is it a beautifull day madame m??? :think: :think:
Ik heb nog even een heel leuk nieuwtje of nieuwtje een opppepper voor mijzelf!! Mijn vriend wilde niet trouwen i.v.m. gescheiden ouders etc. Ik echter zou heel graag willen trouwen. (ben nogal romantisch). Regelmatig blijf ik koppig mijn vriend vragen en…gisteren zei hij niet meteen weer NEE! maar… hij zei:‘we gaan eerst een kindje maken, dat is onze 1e missie’. YES!!! Hij zet die deur eindelijk een beetje open!! :inlove:
Ben helemaal blij. We hebben een super relatie en weet dat een bruiloft daar niet perse bij hoort maar voor mij toch wel. Laat iedereen maar weten dat we bij elkaar horen en…ik zou toch wel erg graag zo’n geweldige bruiloft willen hebben en een dag speciaal voor ons en dan dus met onze kleine. zwijmel, zwijmel,zwijmel. Nu moet dat kleintje toch snel gaan komen he?
:dance: :dance: :dance: jeee ineke…das tof hé! mooi meis.
He even over je je column, ik heb gelezen hoor. Wb die beesties de natuur…zo kloppend weer hé?
t wordt saai meis tijd voor drastische veranderingen :thumbup: we gaan er voor hoor!!!
:-*
go ineke!!!
ik had het laatst ook over trouwen met mijn vriend en toen zei hij eerst we trouwen als ik 25 ben nou ik word nu 23. maar later zei hij nee eerder dan 25 dus dat betekend dat hij toch snel op zijn knieen moet hahaha ben benieuwd
André en ik zijn 6 mei dit jaar 4 jaar getrouwd al weer. Gaat best snel, betekend ook dat mijn mams al weer 5 jaar niet meer hier bij ons is.
Kan me zoniet voorstellen, als je terugdenkt is zoiets net of het vorige week gebeurde ofzo. Zowle een overlijden als ons trouwen staatechtin hetgeheugen gegrift.
Dat lijkt me erg moeilijk bianca!
lydia, wie weet!!! Hou jullie op de hoogte hoor! Hij hoeft voor mij niet eens op zijn knieen, ik wil alleen maar een ‘ja!’ horen. Alhoewel, het zou wel leuk zijn bijv. in de vakantie wanneer ik opeens een ring in mijn wijnglas (of jus-glas ) zou hebben!
ik heb geen speciale reden hoor, maar voel me gewoon lekker!!!
vandaar mijn berichtje vanmorgen!! En t heeft geholpen, ik zie alleen maar leuke berichtjes vandaag over trouwen enzo!!
Gezellie!
Houden zo meid! That’s the spirit!! Hoop dat je over een paar dagen nog blijer zult zijn!!
Heb net de keukenvloer gedweild, blegh zo blij dat dat nu weer even klaar is! Nu nog even met de hondjes wandelen. Alleen het waait hier zo! Complete zandstormen zo op het platte land. Vanavond maar es lekker in bad en daarna ghost whisperer en house kijken op sbs6. Altijd wel leuk, alhoewel wel wat bizar…
Nu, tot later!
nou iedereen is inderdaad goed gehumeurd. ik ook alleen voe ik me telkens zo moe raar nou jah komt wel weer goed haha lekker uitrusten op ameland