zooo, kom even niet kijken, zijn er weer een stuk of 20!!! pagina’s bijgeschreven… eerst even bijlezen hoorr
hey spirella, zie net dat de duivels al gekomen zijn bij jou…
lopen we niet meer gelijk
Voor mij nog 5 daagjes duimen/.>!
zo even een weekend niet geweest en al weer heel veel gebeurd.
kleine winie sterkte meis!
dolgelukkig wat een onzekerheid zeg ik begrijp datje nu toch stiekem begint te hopen dat het weer raak is. ik voor je
affie gefeliciteerd
en voor iedereen waar die :evil: :evil: weer zijn gekomen kop op nieuwe ronde nieuwe kansen.
hier alles goed. vrijdag en zaterdag klein beetje bloed verloren nou jah meer oud bruin en slijm (sorry) dus dat was anderhalve week na de curretage misschien nog een restje of de :twisted: :evil: ik weet het niet we zien het vanzelf wel hihi. wat een weertje he afgelopen weekend nu zie ik dat het minder gaat worden en vrijdag gaan we een week naar ameland dus ik hoop wel dat het dan weer lekkerder word. nou kom snel weer kijken
xxx lydia
kan het niet een vroege eisprong zijn geweest die een bloedinkje veroorzaakt? Alles isnogwat aangedaan natuurlijk dsaarbinnenen eveel makkelijker te bloeden hé?
Nu ja als alles straks maar weer goed loppt kwa cycles das dan 1 stap voorwaarts. Succes :-*
Even snel…mijn nieuwste colum is online, hoe diep kun je zinken. Mijn colum heeft als titel ‘zwangerschapskilo’s’…
Ovu-test super negatief, stop nu met testen. Waarschijnlijk toch ei al geweest, temp vanochten 36,8 dus stijgt ook al langzaam. Nah. afwachten maar.
Jeetje zeg, zit ik je column te lezen, springen de tranen in mijn ogen bij het lezen van het “zwaan-verhaal”. Wat zielig, ik word er helemaal verdrietig van, tsss rare hormonen. Vervolgens lees ik dat verhaal over de sauna en daar herken ik me ook al in. Ik zou het best fijn vinden om weer eens te gaan, maar ik denk dan ook al van laat ik maar niet gaan, want stel dat… Maar je hebt wel gelijk, zo kan je niet gaan leven, dan ontzie je jezelf van alle fijne dingen. Zoals afgelopen zondag na een dagje uit te zijn geweest (dierentuin emmen) gewoon lekker een biertje drinken. Terwijl ik toen nog de stille hoop had dat het deze maand weer raak zou zijn, maar ik had er zo’n zin in dat ik dacht, what the hack, 1tje kan toch geen kwaad?
Maar als je weer ongie wordt en die verkeerde hormonen razen weer door je lijf dan word ik toch wel weer wat neerslachtiger en emotioneler. Maar ik heb gelukkig over een kleine 2 weken ook een fijne vakantie in het vooruitzicht, dus ik ga me maar eens lekker daar druk om maken nu, want we moeten nog wel e.e.a. regelen.
jah zou kunnen dat het een eisprong bloedinkje was maar kan ook nog gewoon ee restje zijn het zal wel ik maak me er niet druk om. zal wel goed zijn hihi.
Tja Linda, dat is ook de reden dat wanneer ik weer eens ongi wordt ik een paar glazen wijn drink, uit protest tegen mijn lichaam ofzo… verder leef ik best gezond hoor maar merk dat ik niet meer zo er mee bezig ben m.b.t. wijntje drinken. Drink nu voor mijn eisprong af en toe een glas, na mijn eisprong niet meer.
Ja, sneu he, van die zwaan! Fijn die voorpret voor de vakantie, waar gaat de reis naar toe? Geniet ervan!!
liefs
ineke
Wij gaan naar Toscane (italie). Het trieste is dat we in januari/februari hadden geboekt omdat we in de veronderstelling waren dat ik hoogzwanger zou zijn in de zomervakantie, dus vandaar maar voor de meivakantie gekozen. Maar we hebben er wel erg veel zin in hoor. We zijn vorig jaar zomer ook niet weggeweest aangezien we toen net dit huis hadden gekocht, dus we zijn er sowieso wel aan toe :mrgreen:
Goede morgen dames,
ik ga vandaag soliciteren. gister kwam ik een oude vriendin van mij tegen en die zei dat ze bij haar op het werk nog volk zochten en waar werkt ze, ja hoor waar dat ik vroeger ook gewerkt heb, ik ben daar toen weggegaan omwille van een ellendige baas, nu blijkt dat die daar niet meer is en ik heb altijd spijt gehad dat ik daar weg ben, had daar 6 jaar dienst, dus vandaag nog eens kijken daar, misschien kan ik daar wel terug beginen, zou echt fijn zijn.
toen ik daar weg ging wouwen ze mij niet laten gaan, ze hadden geen rede zeiden ze, dus maak ik misschien wel heel veel kans dat ik daar terug kan beginen, ik hoop het echt.
hier alles goed.
dol gelukkig mooi meis even iets anders tussendoor.
Hopelijk wordt je aangenomen. Werk je nu ook en wil je iets anders, of ben je nu thuis en wil je juist er tussen uit werken?
Ineke, ik vindt altijd wel grappig te lezen dat je zo in strijd gaat tegen je lichaam als het weer es de ongesteldheid laat komen . Ik zelf heb dat helemaal niet zo, maar vindt het ook iets moedigs hebben, zo van ik tegen mijn duivels,
Meis geniet daarvan, het is op dat moment het enige houvast wat je hebt. En als je zo die dgn door komt toppie hoor :thumbup:
Spirella, ondanks niet de warmste periode vakantie toscane toch een hele fijne tijd gewenst , gaan jullie met zijn 2 - tjes ?
Heel veel plezier meis :thumbup:
Lydia hoe is het nu meis, nog bloedingen gehad. Hoe voel je je geestelijk ( ik bedoel kun je het aan veel huilen of gaat het zijn gangetje?) LIchamelijk iets aangesterkt ook?
Madam m hoe is daar al enig idee of de menstruatie optreed ?
Boefje, hoe is ie? ging jij ook op vakantie ?
Tilly en Daan en wie nog meer zijn er toch? allemaal heel veel liefs ook van hier, hier geen nieuws :-*
Je moet gewoon lekker leven en er niet bij stil staan dat “het elk moment raak kan zijn” voor hetzelfde geld duurt het nog een jaar.,… Je moet van elke dag genieten!!!
Liefs Meer
haha bianca we hebben tegelijk gepost! Ik heb hier verder geen een verschijnsel wat tot zwangerschap of ongi kan lijden, dus we wachten het wel weer af!! best spannend hoor, want stiekem hoop je t natuurlijk wel… Maar na twee miskramen gaat het me nu niet meer om hoe snel ik zwanger wordt, maar de kwaliteit van t vruchtje, dat ik deze maar een keer mag voldragen…!
Ik zat ook te denken om van baan te switchen, alleen, STEL nou dat ik zwanger ben, is dat weer erg lastig te verkopen in je proeftijd. Of als je een jaarcontract krijgt is dat ook er lastig, zul je net zien dat t niet verlengt wordt. Hoe denken jullie daar over??
Ik heb de column vanIneke nog niet gelezen, waar staat ie dan?
Bianca, hoe is het met jou eigenlijk?
Liefs
bianca hier alles goed hoor bloeden was na een kleine week gestopt en geestelijk gaat het ook goed had alleen zondag een een dip we hadden toen een feest van mijn opa die 65 werd en had me er zo op verheugd dat ik dan 12 weken zwanger zou zijn dus toen ik daar aan dacht moest ik wel weer even huilen maar jah dat hoort er allemaal bij. en vrijdag en zaterdag heb ik een klein beetje bloed verloren.
madame dat is mooi gezegd zo denken wij er ook over. het kan altijd raak zijn.
ik heb de column ook nog niet gelezen zal even de link plaatsen voor je momentje oké?
hier is ie,
staatop voorpagina KOK en dan colums ( dusniet op forum maar op de site zelf)
http://www.kindjeopkomst.nl/html/columns/ineke_column.htm
hey dames,
heb de colum van ineke nog niet gelezen ga dat dadelijk doen, eerst even verslag uitbrengen
ze waren heel verbaast om mij daar te zien, maar heb me eerst moeten inschrijven bij een interim ze zouden me in de loop van de week bellen waneer ik een gesprek had, dus weet nu nog niets, maar ze willen me wel terug.
ik ben 2.5jaar geleden gestopt met werken, door die baas daar, nu dus een andere waar ik wel mee kan opschieten, sindsdien ben ik thuis geweest voor de kindjes, maar wil wel terug gaan weken, finacieel is het dan voor ons ook gemakkellijker, wij willen bouwen en daar zijn centjes voor nodig, hoop echt dat ze me vandaag nog bellen en dat ik volgende week maandag zou kunnen beginen, ze hoeven mij daar niets meer te leren, ken al alles en weet hoe het daar aan toe gaat, dus speelt in mijn voordeel he.
aneke ik duim voor je mee!!!
:shock: jemig wat gaan jullie hard met schrijven…Ken het niet meer bijhouden, weet jullie namen nog niet echt uit mekaar te houden. Hoop dat dat nog wel komt.
Dolgelukkig: Spannend hor ik :thumbup: :thumbup: met je meer hor, zou leuk zijn.
Nou hier worden de bloedingen eindelijk wat minder. Dacht dat het zaterdag gestopt was, dus we konden ons eigenlijk niet zo goed meer beheersen :oops: :oops: . Maar was geen goed idee, want zondag en gister nog lekker weer gebloed. Nu is het geloof ik weer wat minder… Hopelijk dat het eindelijk eens stopt, bah
vervelend sam hoelang houden die bloedingen nu al aan? ik hoop dat ze snel stoppen en dat jullie echt aan de nieuwe ronde kunnen beginnen.