Zwanger worden na mk of ma..deel 3. Alle goeds!!!!

de kindjes slapen nog altijd, gister zijn we nog even naar de ouders van mijne mag gegaan en ze lagen er later in, heb tegen de twee oudste gezegt als ze wakker zijn dan mogen ze gewoon naar onder komen, normaal komen die nooit van hun eigen uit bed. dus hou me ook nog rustig en ga geen lawaai maken, laat ze maar lekker uitslapen

anneke hoe gaat het met je?

nog erg in de war?

kleine winnie: meis ik vind het zo verschrikkelijk voor je :frowning:

ooh en hoe an ik het vergeten

affie meis heel erg gefeliciteerd :dance:

laat de misselijkheid maar komen dacht ik zo :stuck_out_tongue:

hier gaat het wel hoor, mag echt niet klagen en heb de kindjes die mij nodig hebben dus zal toch snel vrijdag zijn, dan weten wij wat meer he, probeer mijn hoofd rust te gunnen, is wel niet gemakkellijk, maar hier gaat het hoor, fijn dat je dat vraagt.

kindjes zorgen er toch voor dat je door MOET

en de tijd vliegt voorbij, ik hoop voor jullie dat jullie vrijdag dan toch eindelijk nieuws te horen krijgen wat logische is en waar jullie wat mee kunnen.

dat hopen wij ook, dan zouden deze zorgen al van de baan zijn en kunnen wij verder he, mijn ventje is vandaag ook werken dus ben nog altijd alleen onder, de kindjes slapen nog altijd. rond 10u komen ze toch uit hun bed hoor

ja je wilt door kan ik me heel goed voorstellen.

fijne dag met je meiden :-*

alles komt wel goed, heb een hele goede gyn die heeft heel veel ervarig, dus vrijdag zullen de twijfels wel over zijn hoor

Affie: gefeliciteerd!!

Met ons gaat het redelijk. Ik denk dat ik het forum ga verlaten… er komt geen kindje meer en dus ook geen nieuwe zwangerschap meer. Wat moet ik dan nog op een forum waar men bezig is om zwanger te worden?

Heel veel sterkte meid, als je wilt kun je altijd pb-en! Kan me voorstellen dat je je hier ook niet thuis voelt maar we zijn er wel voor je hoor!

liefs Ineke

hier ovu-test wederom negatief, tem ook nog laag dus wie weet morgen… wordt lange cyclus deze maand dan. Wie weet eitje links die het toch wat moeilijker heeft…

Dag 17 vandaag.

kleine winnie dikke :hug: meid!! hou je sterk he!!! :-*

Daarmee Inneke dat ik de ovutests gestopt ben. Ik vind dat je er toch niet zo’n goed zicht in hebt in die dinges. Voor mij toch niet :?

Ja, ik heb het ca. 4 maanden gedaan en toen werkte het wel goed. Mijn temp was vanochtend nog wel laag dus denk toch dat hij nog komen gaat. Ik test nog maar even door.

Kleine winnie, heel veel sterkte meid :hug:

Affie, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Dol gelukkig, wat een spanning iedere keer weer voor jou. Wat zou het heerlijk zijn als je weer zwanger bent :dance: Eerst maar eens afwachten tot volgende week vrijdag.

Hier leven we opnieuw tussen hoop en vrees. Heb nu al paar keer gevloeid en toch ook 2 keer een goede echo gehad waarop te zien was dat het hartje nog gewoon klopt.

Bij de laatste echo zag de vk wel veel bloed in de bm zitten dat er waarschijnlijk nog weer uit zou komen. Dat was donderdag en donderdagavond begon ik inderdaad weer te vloeien. De nacht was goed en gisteren ook praktisch schoon. Vannacht helemaal schoon en vanmorgen ook tot een uur of 11.00. Toen begon het dus als een idioot te stromen. Nu weet ik wel dat ik ook nog heel wat bloed moest verliezen volgens de vk, maar dit kan toch niet goed zijn. Ik heb af en toe het gevoel dat ik leegloop :shock: Herkent een van jullie dit?

Maar, we wachten maar weer af.

Dank jullie wel voor het luisteren. Vind het heel fijn hier nog regelmatig mijn verhaal kwijt te kunnen.

:-*

Jeetje Tilly wat een nare en verwarrende situatie! Ik hoop dat het gauw beter gaat en het vruchtje blijft leven! Ik denk aan je!! :-*

tilly bloed wat afloopt zo aanvoelt is niet goed hoor meis,

hoe voel je je ? denk je er om dat je niet duizelig wordt of hartkloppingen krijgt. ( bloedarmoedesymptomen?)

Anders HAP bellen hoor,

Affie nog gefeliciteerd natuurlijk!! Inderdaad wat een wisselende berichten de laatste tijd. Maar we zijn er voor elkaar.

Ben op het moment aan het oppassen op mijn jongste nichtje (2 maanden) ze blijft ook een nachtje slapen. Wel moeilijk hoor, mijn zus had een lange gebruiksaanwijzing meegegeven maar ja, ze huilde net steeds maar in bed, harder huilen, er toch maar weer uit. Nu moest ik haar laten liggen van Marcel (hihihi) hij zei dat ze over 10 minuten zou slapen en ja hoor…frustrerend dat hij gelijk heeft! (nee hoor!).

Over 3 kwartier moet ze de fles weer, we zullen zien.

Het schijnt dat ze na haar laatste fles doorslaapt tot morgenochtend. Zou fijn zijn! heb vroege dienst… nou meiden, nog even naar buiten!

Liefs

Ineke

:hug:

hey ineke knap van je hoor zo een klein mensje een nachtje hebben , ik ben altijd zo angstig er mee. ihhi

fijn meis, geniet er van joh,

en werkse vast voor morgen :-*

Hier zijn gisteravond de :twisted: :twisted: doorgebroken, een cyclus van 33 dagen dit keer.

Beetje dubbel gevoel. Voelde al dat het niet raak was deze maand maar toch hoop je graag op het uitblijven van de duivels. Aan de andere kant ga ik nu in ieder geval niet misselijk en moe op vakantie over 3 weken.

En dat is ook wel prettig want het is een actieve vakantie en een lange vlucht en ik heb er zoooo’n zin in. :dance:

Nieuwe ronde, nieuwe kansen dus weer.

Affie nog gefeliciteerd en ik hoop zo dat het nu echt goed gaat.

Tilly, wat een onzekere tijd zeg. :hug: :hug:

Kleine winnie, sterkte :hug:

Nu, alles is goed gegaan hoor. Heb wel slecht geslapen, lag toch te wachten ofzo of ze wakker zou worden en dan bang haar niet te horen… toen ze uiteindelijk om 5:45uur wakker werd was had ik haar ook niet gehoord en was marcel al op en met de fles bezig. Zo lief!

Ovu-test wederom negatief…stop er maar mee hoor, denk ik. Temp. vanochtend 36,7 dus nog niet echt hoog. Volgens mij had ik toen ik 2 maanden heb getempt, na de eisprong 36,9 …hmmm. misschien toch maar door gaan met testen. Waaahhh!!! Baal van mijzelf dat ik er weer zo mee bezig ben, kan er niet meer stoppen!!

In ieder geval wel geklust gisteren. (erg fijn! :oops: )

ga even weer werken, erg rustig. Wel lekker, straks maar even op het balkon hier.

Nou hier zijn de duivels vanmorgen ook doorgebroken op dag 24 al. :frowning: 1 voordeel van zo’n kortere cyclus is gelukkig wel meer kansen op jaarbasis. :roll: Dat wordt voor ons weer extra klussen rondom om vakantievertrekdatum (met de auto naar Italie-Toscane op 27 april voor 10 dagen).