dankje wel gerda, nu is mijn hoop helemaal weer gaan opwaaien, maar moet er nog wel rekening mee houden als het zo is dat het misschien ook een bbz kan zijn, ik moet normaal gezien zondag mijn duivels op bezoek krijgen.
Helaas Het mag niet zo zijn… En waarschijnlijk is de droom nu ook helemaal over.
Ik ben even helemaal van de kaart, maar wilde dit toch even laten weten.
Wat verdrietig kleine winnie! :hug:
potverdorie kleine Winnie, wat is dat nou toch?
meid, ik denk aan je!! :hug: :hug:
och lieverd toch wat sneu ,
meis dit is zo niet goed hé?
sterkte :-* :hug:
KleineWinnie :hug: :-*
het eindigt hier ook niet he kleine winnie en dol gelukkig allebei dikke :hug: :hug: !!!
:-* :-* groetjes lynn mama van senne* en :**:
kleinewinnie een dikke :hug: en hoop dat het een beetje gaat met jou,
lynnty dankje wel voor de :hug: , doet echt goed
hier gaat het hoor, gewoon nog maar eens 1 weekje spanning natuurlijk, zal blij zijn als het volgende week vrijdag is, als ik het niet kan uithouden ga ik gewoon naar de dokter van mijne man en vraag ik daar ook nog een bloedtest hoor :mrgreen:
FF een vraagje… moet je eigenlijk perse 's ochtends een zw.test doen? Als je het hormoon in je lijft hebt, dan ziet zo’n test het toch 's avonds ook??
@spirella wrote:
FF een vraagje… moet je eigenlijk perse 's ochtends een zw.test doen? Als je het hormoon in je lijft hebt, dan ziet zo’n test het toch 's avonds ook??
dat moet niet echt s’morgens, maar dan is je urine meer geconcentreerd, s’avonds niet en het ligt er ook aan of je juist op je NOD test of een paar dagen later.
het is wel het beste dat je de test doet met ochtend urine.
Ben aan het werk maar moet toch even reageren.
heel veel sterkte kleine winnie…wat verschrikkelijk verdrietig allemaal!
Praat hier maar van je af hoor! Hou je taai jullie samen.
liefs
ineke
:hug:
Kleine winnie :hug:
Had eerst een berichtje neergezet maar een beetje te vrolijk om na Ineke te posten (die was me net voor)
Maar wilde even melden dat ik zwanger ben :shifty: …
Affie gefeliciteerd!! :dance:
Fijn hoor, weer wat goed nieuws. voel je je goed?
Goed, maar onzeker, omdat het 2 keer hiervoor misging… Maar wil wel positief blijven en geniet van t feit dat ik me af en toe beroerd voel :lol:
Affie gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: , ja het wordt hier een beetje raar, bij de ene gaat het mis en de andere meld dat ze zwanger is
maar dit is iets voor jullie allemaal sterke meiden
Affie :shock:
Ja het is in dit topic inderdaad een beetje dubbel allemaal, maar ondanks mijn geluk denk ik heel veel aan alle meiden die weer zoveel verdrietigs doormaken… Een hele dikke :hug: van mij!
Affie ik hoop echt dat deze zwangerschap goed mag gaan bij jou , na 2 mk’s mag dat wel he
dat is ook voor de rest hier he, hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn
affie jij gefeliciteerd meid, dit topic is gewoon vergelijkbaar als een 8 baan, tja een topic met geluk en verdriet mensen en dan zie je maar weer hoe dichtbij elkaar dat ligt. :?
Liefs bianca
@bianca81 wrote:
affie jij gefeliciteerd meid, dit topic is gewoon vergelijkbaar als een 8 baan, tja een topic met geluk en verdriet mensen en dan zie je maar weer hoe dichtbij elkaar dat ligt. :?
Liefs bianca
daar heb je helemaal gelijk in bianca, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.