ow kleine winie bellen hoor voor een echo als je je onzeker voelt!!
xxxxx :hug: :hug:
Nou, dag 16 en ovu-test nog negatief…heb wel steeds ongi-pijn. Zal wel van de cyste komen.
kleinewinnie zou ook bellen voor een echo, misschien heb je dat al gedaan, hoop dat alles nog goed mag zijn ik :thumbup: alvast voor jou.
Ineke bij mij gaven ze ook niet altijd aan dat ik een ovu had hoor, maar hoop wel dat je er een gehad hebt.
ben vandaag bloed laten trekken, rond 14u mag ik bellen voor de uitslag, nu maar hopen dat hij op 0 staat dan kunnen we terug beginen met klussen, allee dat doen we nu ook wel maar toch :oops:
ja, dan kunnen jullie ‘officieel’, weer verder.
Ik heb vaker ovu-testen gebruikt en heb wel altijd een pos. uitslag gehad. Denk dat hij dus nog komen gaan of al eerder deze maand geweest is.
Tja. we zullen weer zien.
kleine winnie, ik duim voor je meid :thumbup:
inneke die ovu tests ik heb er de buik van vol, de ene keer is het niks de andere keer is het dikke streep en uiteindelijk haalt het niks uit als de ongi er aan komen dan, ik weet het niet meer hoor. ik gebruik ze nu even niet meer. en we klussen als we zin hebben, dus wie weet haalt het deze keer wat uit dan.
dol gelukkig ik duim ook voor jou dat het nu eindelijk es een keer op 0 staat, zodat jullie geleidelijk aan weer de draad kunnen opnemen.
hier niet zo veel nieuws, enkel dat nieuwschierig zijn he :mrgreen: maar hopelijk zit het ditmaal goed.
groetjes lynn mama van senne* en :**:
dat kan natuurlijk ook zijn, dat je je ovu al gehad hebt, het enige wat dat je kan doen is afwachten he, meer niet.
zit nu echt in spanning tot 14u, deze keer ben ik nog nieuwschieriger dan de vorige keren, nu komt de waarheid, is zo een raar gevoel.
mijn ouders zijn met vakantie vertrokken van de morgen en als ik de uitslag heb van mijn bloed moest ik hen onmiddellijk bellen, ze wouwen gister nog niet eens vertrekken, heb hen toch gezecht dat ik hen op de hoogte ga houden en dat ze maar van hun vakatie moeten genieten.
ouders he :mrgreen:
Wel lief!! Bijna 14:00uur…
hey dames, ik heb juist gebeld en hij was gestegen :shock:
Maandag 2/04/2007 285
Woensdag 4/04/2007 259
Vrijdag 6/04/2007 282
Vrijdag 13/04/2007 363
de assistente snapte er niets van, de gyn had nog een telefoontje en die belt mij dadelijk terug.
zal wel moeten gaan voor een echo of nog eens bloed laten trekken, maar dat hoor ik dadelijk wel.
nou hoe kan dat nou :shock:
ja als jij het weet weet ik het ook, hoop dat de gyn snel belt, zit nu echt op hete kolen.
snap het echt niet meer :? , hoop echt dat de gyn een antwoord heeft
nou dat kan ik me voostellen,
jouw lichaam is wel heel erg in de war.
en jij nu ook :hug:
ja nogal, maar ja hoop dat ik snel weet wat er nu juist is, mijne man snapte het ook niet meer. je zou voor minder he
bel nu stomme telefoon, ik wil weten wat dat er is :eh:
sterkte meis :hug:
en laat die telefoon maar snel rinkelen
dankje wel joseetje, als ik iets weet zet ik het hier onmiddellijk op het forum, ga nog wat verder strijken, juist evelien in bed gelegt, dus heb vrij spel he :mrgreen:
hoe vreemd kan een lichaam zijn zeg :shock:
ik wacht met je mee zeg
Dolgelukkig,
Sorry dat ik zomaar even binnenval, maar heb jouw verhaal van de laatste weken een beetje gevolgd.
Ik hoop dat je me geen bemoeial vind, maar euch…
kan de stijging niet wijzen op een nieuwe zwangerschap???
Neem me aub niet kwalijk dat ik het vraag. :oops:
liefs
Gerda
hey dames, heb juist gebeld met de gyn en die kon het niet verklaren, ze wou een curitage doen in de loop van volgende week, maar ik heb haar gevraagd of het niet mogenlijk is dat ik misschien terug zwanger ben, ik heb nergens last van, dus geen bloedverlies, geen buikpijn of zo.
volgende week vrijdag weer bloed laten trekken en dan moet ik die zelfde dag om 13u05 bij haar zijn om een echo te laten maken, ben benieuwd,
ze had het ook al overlecht met de andere gynecologen maar die wisten ook geen raad, dus weer 1 week afwachten.
ze zei ook niet nee en ook niet ja op de vraag of het kon zijn dat ik terug zwanger was.
gerda je bent helemaal geen bemoeial hoor, hoop zeker dat ik terug zwanger mag zijn en de gyn weet ook geen raad met mij, ben dus een hopeloos geval he :mrgreen:
:-* :-* (omdat je me geen bemoeial vind !)
Ik duim met je mee ! :thumbup: :thumbup:
liefs
Gerda