Zwanger worden na mk of ma..deel 3. Alle goeds!!!!

Ja, dat klinkt altijd zo leuk van ‘we doen het alleen wanneer we zin hebben’, maar na 2 jaar ben je zo op de hoogte van je cyclus en ik weet gewoon wanneer mijn ei gaat springen (ongeveer…) en dan kan ik het niet laten schieten. Kan ik echt niet.

Fijn dat jij dat wel kan joh!

Ineke, erg herkenbaar hoor.

Hoe gaat het met je lijntje, daalt die nog?

liesje en kleinewinnie, gefeliciteerd

affie, spannend (streep is streep hoor), dit weekend ook mijn nod maar ik heb zelf weinig hoop

Bianca, wat bijzonder dat je voor die 20 weken echo mee mag.

Tilly :hug: :hug:

Hopelijk vanavond wat duidelijkheid voor je.

pffff wat is hier weer bijgetypt zeg

affie gefeliciteerd want een streep is een streep zeggen ze toch he :smiley:

hier nog niet veel nieuws enkel dat ik meer en meer weer bezig ben met het zwanger worden, ook nu we in de (hoop ik toch) klusperiode zitten :mrgreen:.

verder blijf ik duimen voor alle andere dames hier! :thumbup:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

jah weet je wat het is natuurlijk weet ik mijn cyclus wel wij zijn ook twee jaar bezig en in het begin was het echt gericht klussen maar dat vond ik zelf op een gegeven moment ook niet meer leuk haalt het romantische ervanaf dus toen hebben we besloten gewoon wanneer we zin hebben en we zien wel en jah nu na de curreatge weet ik tocg niet wanneer mijn eisprong is dus heeft het ook geen zin om gericht te klussen. en sinds we niet meer gericht klussen hebben we oook vaker zin dus het komt toch goed!!!

ow tilly ben zo zenuwachtig voor jou phoe. ik hoop dat alles goed is :hug: :hug: :hug: :pray: :pray: :pray:

hey lieve ineke herkenbaar andré doet t liefst ook 1 x per maand ofzo, dat geregel vindt ie niks zelfs nu met de zelf ki niet echt plannen. Alhoewel hij steeds meer toegeeft. Het gevoel alleen te staan in dit heb ik vaak ook hoor.

Lieverd knuffel van mij ,

ow ja mag ik nog meer leuke enthousiastme delen? jawel hé? Ik mocht op hetwerrk een klein beebje 4 weekjes jong vasthouden een zwart mooi kindje zo lief met die zwartje haartjes op haar bolletje :inlove: was even weg zwijmelen en stiekum even heel diep zuchten en slikken maar zooooo’n goed gevoel :dance: Nu ja sorry ik vindt dit soort momenten zo rijk aan voelend hé?

Liefs van hier en ik duim met heel mijn hart vanaaf ( nu ook ) voor tilly :pray: :thumbup: :kaars:

Tja, marcel zei ook dat hij het ook erg frustrerend vind worden, helemaal met zo’n kleine kans via rechts.

Mijn ovu-test was negatief :oops: dus waarschijnlijk gaat hij nog komen. (zit ik nog te twijfelen he, of ik hem wel op het juiste moment heb gedaan, niet 4 uur na laatste toiletbezoek…hou ik niet vol hoor, 4 uur!). Weet best dat hij gewoon negatief is…morgen dan maar hopen op vet-positief!!

Dit weekend komt mijn kleine nichtje een nacht slapen (2 maanden) ook zo lief maar het doet mij zo’n pijn om haar bij marcel op schoot te zien zitten terwijl hij haar flesje geeft. Zucht…

Heel veel sterkte Tilly!!

Ga nog effies de tuin in, laatste stukje wieden voor vandaag dan even douchen, wandelen met de honden en dan uit eten met mijn vriendin/collega.

Liefs maar weer

Affie wat lees ik nou?!!! Meid, positief is toch echt positief hoor!

Kan me best indenken dat je wat voorzichtig bent, maar geloof er maar alvast een beetje in hoor :wink: :mrgreen:

Ik zal voor je duimen meid :thumbup:

Hier gaat alles z’n gangetje. Heb vannacht en tot nu toe nog niet weer gevloeid. Ik snap er helemaal niks meer van.

Fijn dat jullie voor me blijven duimen. Hoop dat we vanavond meer weten.

:-*

ik heb ook tijdenlang gericht geklust zonder effect. en juist na de bbz hebben we denk ik 3 x in een maand geklust en ook nog totaal niet gericht(totaal geen idee wanneer dat had gemoeten) en nu ineens zwanger. je zou bijna zeggen dat dat beter werkt :slight_smile:

in ieder geval beter voor je relatie. herken het ook wel dat je op een bepaalde dag moet en dat manlief dan ineens moe is…

Meiden, heb voor het eten 3 pagina’s bijgelezen, aansluitend nog ff lekker in de tuin bezig geweest en wilde nu ff reageren, maar nu weet ik eigenlijk niet meer precies wat iedereen geschreven heeft :oops: :oops:

Ineke, kan het me helemaal voorstellen hoor. Ik ben ook wel een beetje zo dat ik op bepaalde dagen wel heel graag wil. Maar ik heb in mijn vruchtbare tijd ook wel extra veel zin :stuck_out_tongue: , maar dat werkt bij de partner vaak niet zo. Die heeft geen hormonen waardoor ze soms meer willen dan anders. Gelukkig ben ik goed in verleiden, dus ik weet Chris meestal wel om te krijgen :mrgreen: :oops: :mrgreen: Hoop dat je Marcel vanavond ook nog ff lekker kunt verleiden !

Affie, ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. Word je een decembermama? Wat is je uitgerekende datum?

En Liesje en Kleinewinnie, zijn jullie ook decembermama’s ?

Voor alle anderen bij wie het nog niet zover is, ik duim voor jullie (en voor mezelf) dat we ook december of januari mama’s worden.

Dat hoop ik wel, Spirella, maar de hele avond is het hier al onrustig. Veel last van buikpijn :frowning:

dat kunnen ook je banden zijn die als stilaan aan uitrekken zijn hoor. is dit je eerste kindje???

winie een beetje buikpijn hoort erbij.

hangt ook maar net af wat voor buikpijn.

zolang het geen krampen zijn kalm blijven :hug:

kleine winnie blijft spannend meis ,

tilly kom je hier ook typsen vast wel :-*

ff een praktisch vraagje… "ik heb een abonnement op dit onderwerp en dan krijg ik altijd een mail als er iets nieuws is getypt. Maar die mails krijg ik niet meer… hebben jullie dat ook?

heb juist bij november mama’s gelezen dat de echo van tilly goed is, maar dat er nog bloed zit in haar baarmoeder en dat het kan zijn dat ze nog gaat vloeien, het kan nog alle kanten op, maar volgende week moet ze naar het ziekenhuis voor nog een echo. :dance: zet hem op tilly :pray:

linda ik krijg helemaal geen mails meer, van geen enkel onderwerp.

erg lastig om zo iets bij te houden :?

kan het zijn dat jullie eens een onderwerp niet geopent hebben, dan krijg je daar geen mails niet meer van.

Een onrustige nacht gehad met buikpijn die overslaan naar buikkrampen. En net op de wc helderrood bloedverlies. Ik vrees het ergste en word hier zo moedeloos en kwaad van! :frowning:

hey meis wanneer mag jij ter controle naar het zkh dan? ik zal toch even bellen meis ook al heb je hier geen sturing in.

Sterkte :-* :hug:

OH nee, kleine winnie!!! Bellen voor echo! Oh meid kan me je gevoel zo goed voorstellen, maar heel misschien is het nog gewoon oke.

Wat betreft die mails, ik krijg ze ook niet elke keer meer. Volgens mij moet je wel steeds reageren ofzo, ik lees ook wel eens even snel maar reageer dan niet.

Fijn Tilly dat de echo goed was! Even de radio op andere zender hoor, al dat gebla…even muziek om mijn oren! Zo. Moet mijn colum nog insturen. Heb wederom niet zoveel inspiratie, wil het graag met een beetje humor doen maar dat voel ik op het moment niet zoveel. (in ieder geval niet i.v.m. zwanger worden!) zal mijn best even doen.

Straks ovu-testje…

Liefs

Ineke

Oh ja, boefje. Met mijn lijntje gaat het op zich wel goed. Zou graag nog een klein beetje afvallen maar het schommelt momenteel wat, deels omdat ik iets gemakkelijk wordt. Maar wel heerlijk hoor, shoppen wanneer alles past of zelfs te groot is!! Tja, veel meiden vallen af nadat ze bevallen zijn, ik doe het er gewoon voor! Kom maar op met die buik.