mwaaa ineke zenuwpees :mrgreen: grapje meis ik begrijp zo goed jhe gevoel ik zit er juist andersom mee, zal ik gewoon die testen niet gebruiken? vorige maand sloegen ze niet uit aan ofzo dus ja vindt zonde, maar tis nog maar 1 maand , hopelijk hoef ik ze tijdens iui niet te gebruiken gedoe steeds, ik vindt ze dus waardeloos maar ja nu moet et
Lydia zoals ineke al vermoed denk ik ook wb je na controle, t kan zijn dat ze ook bloed prikken bij je , maar ik weet niet of dat na zo een tijds gedaan wordt .Iig een inwendige echo succes voor dan , alle goeds.
dolgelukkig heb jij een update van jezelf ?
daan waar ben jij hoe is het met je, had je de griep ?
nu ja hier geen nieuws zoals gewoonlijk,
liefs bianca :-*
De mensen bij wie ik oppas verwachten ook hun 3e kindje,. ik was de 1e die het wist na dat ze de test positief hadden. Vondt ik heel byzonder en fijn ,maarmoest het wel een maandje rustig houden en voor me.
Het kon nl erg gecompliceert zijn , maar zoals het er nu uit ziet is het kindje gezond en verwachten ze een meisje een 3e meisje.
Vandaag kreeg ik het aanbod om bij de 20 weken echo aanwezig te zijn ,.
Ik moest heel even denken een slikken, maar heb overduidelijk ja gezegt, voel me zo vereerd dat ik mee mag.
Nog 5 weekjes wachten dan kan ik mee en zie er nu al naar uit.
Bij mijn echo ( 12weken 3 dgn ) was het kindje niet meerlevend na een goede echo bij 9 weken dus het zal best confronterend zijn ,
Nou ik wou het even vertellen ( uit enthousiastme,) groetjes van hier :-*
Bianca: Dat lijkt me inderdaad heel erg confronterent, maar wel heel erg geweldig dat ze je er zo in betrekken. Je krijgt dan ook het gevoel bij het gezin te horen en dat je gewaardeerd wordt he!
hier niets nieuws, voel me vandaag eigelijk wel goed, heb een hekje gehaald zodat Evelien niet meer altijd in de keuken kan en heb er al plezier aan gehad, dat het maar snel vrijdag is, dan weet ik weer wat meer
geweldig dat je bij de echo mag zijn, maar bereid je maar voor op de confrontatie, ze zal niet mee vallen denk ik, jij moet wel heel sterk zijn.
tzal zeker slikken zijn maar ik verheug me er zo op
de andere echoplaatjes heb ik ook gezien zo lief hé?
Ja zie er naar uit nu hopen dat alles goed blijft gaan :thumbup:
Goed nieuws hier! Vanmiddag naar de gyn geweest en er zit echt iets in mijn baarmoeder (en niet in de eileider) en het is ca 5 weken. over anderhalve week weer echo om te kijken of het hartje klopt. dat is nog wel even erg spannend maar begin nu echt BLIJ te worden.
wauw gefeliciteerd meis goh wat een wondertjes zeg, alle geodsmeis en duim voor de komende echo :thumbup:
Gefeliciteerd!! Geweldig nieuws zeg!! Zijn we ongeveer even ver!
Ja goed he? Wanneer heb jij echo?
En zoals ik van vanmiddag al schreef: met het mooie weer komen de wonderen. Wie is de volgende gelukkige?
ik lees net van tilly dat ze weer bloeding heeft en krampen, ze denkt dat hetmisis en kanmorgen in de ochtend komen vooreen echo,
ow dit is zo dubbel steeds zeg :?
tilly lieeverd
Geen idee of je die vraag aan mij stelde, maar ik krijg 16 mei een echo…
Tilly: even een knuff en ik duim voor je
Liesje geweldig nieuws meid :dance:
Tilly een dikke :hug: en hoop toch nog dat morgen alles goed mag zijn
Hoi meiden,
Wat lief dat jullie zo weer aan mij denken en op de hoogte zijn van wat hier speelt.
Helaas kan ik niet morgenochtend maar morgenavond komen om 20.00. Nog even wachten dus.
De krampen zijn zo goed als verdwenen en zijn gelukkig niet erg pijnlijk geweest. Wel vloei ik nog steeds, maar gelukkig loopt het er niet als een waterval uit.
Liesje, gefeliciteerd met het goede nieuws meid!! Geniet er maar lekker van :dance:
Bianca, wat bijzonder dat je mee mag voor de 20 weken echo. Inderdaad ook wel heel moeilijk en confronterend, maar zoals ik je nu hoor/lees ben je toch overheersend enthousiast. Het is dan ook heel speciaal vind ik hoor!
:-*
hey tilly meis tuurlijk leef ik ( we ) mee. Je hoort er bij toch? Liefs zo zwanger en met een gezondkindje , maar mocht het misgaan vangen we je op in hoeverre dat kan .
Maar nu is er hoop en vanuit die hoop gaan we wensen en bidden.Konden we soms maar zo veel meer.
Meis sterkte , helaas pas morgenaaf . Maar ik zal aan je denken… succes.
Wb de 20 echo, ja ik wil het zeker graag. Mocht het zo zijn dat ik op dat guppie ga passen moet ik zo snel mogelijk maar kenninsmaken he ihihhi
Geen idee hoe het gaat lopen., immmers als ik zelf ooit zwanger raak dan zal ik mijn oppasadres stopzetten al dan niet tijdelijk , dat weten ze ook en respecteren ze.
Ze zijn erg met mij begaan en ons situatie ( drés en mijn ) en ik met hun .
Nu ja we zulen zienhoe alles verloopt.
owww Tilly wat een onzekerheid weer, maar kan nog alle kanten op. Ik voor je morgen, laat het nog even weten.
:hug: :hug:
Tilly meis, ik nog steeds voor jou, en Liesje, wat een mooi nieuws! Het blijft nog even spannend bij jullie dus ik blijf
Jullie ook voor mij? Mijn matcare ultra test was positief!!! :shifty:… maar wil nog niet te vroeg juichen dus wacht nog tot zaterdag voor een definitieve test!
Tilly: weet dat ik vandaag aan je denk! :thumbup:
wat is een matcare ultratest ding? zw. test ? nu ja zeg als ie positief is is ie positief hoor :mrgreen: :thumbup:
iig alvast alle goeds en zaterdag dan de evt feli’s :-*
Nou, het lijkt hier weer eens een babyboom te worden zeg! Fijn meiden.
Hier ben ik in baal stemming, was gisteren zo kwaad op mijn vriend!!
Omdat de gyn de operatie heeft gepland hoef ik dus niet meer te komen voor follikelmeting en moeten we het dus weer op de gok doen.
Dag 10, 12 benut en gisteren was dag 14. Wil mijn vriend slapen!!! ‘het kan toch morgen ook?’ Hoe vaak heb ik al niet uitgelegd dat een ei maar 24 uur leeft!! Zo lijkt het net alsof ik er alleen voor wil gaan. (weet dat dit niet zo is maar toch). Het is toch niet zo moeilijk om je er even overheen te zetten? Alsof ik me er niet toe moet zetten om steeds inwendige echo’s te laten maken en om weer geopereerd te worden!!
Maar ja, krijg vandaag de ovu-testen in huis en verwacht dat deze vandaag positief zal zijn dus dan is vandaag nog wel op tijd maar toch!
Pfff. ga nu even sporten, tot later.
liefs
Ineke
liesje gefeliciteerd!!! wat heerlijk al dat goeie nieuws
tilly succes vanavond !!
ineke verveld is dat he maar je moet het ook van zijn kant bekijken denk ik het is voor een man allemaal heel anders denk ik maar dathaalt niet weg dat het voor jou heel vervelend is. probeer er over te praten
hier klussen we erop los maar meer omdat we het gemist hebben bijna 3 weken haha. en we hopen natuurlijk deze maand al weer zwanger te worden maar we gaan niet gericht klussen alleen als we zin heben anders ben je er veelste veel me bezig en dat is ook niet goed.
nou vandaag allemaal lekker van de zon genieten!!!