Hey tilly je schreef hier niet meer meen ik maar ik las in een ander topic van je gyn bezoek dat er toch een kloppend hartje is gehvonden. Meis super en tuurlijk kun je niet volledig genieten nu, maar tis al heel wat succes meis ik duim iig verder :thumbup:
Klopt Bianca, ik zal het bericht even quoten. Even zoeken hoor.
Quoten kan natuurlijk niet dus heb het maar even gekopieerd.
Komt 'ie!!
Hoi meiden,
Mocht vanmiddag om 15.00 voor een echo komen, vriendin ging mee.
Ik wilde al bijna direcht m’n broek etc uitdoen omdat het toch vast een inwendige echo ging worden. De vk zei dat ik nog wel even mocht wachten, wie weet konden we het wel goed genoeg zien uitwendig.
Toen begon ze en ik was op van de zenuwen.
Ja zegt ze, ik zie hier toch echt nog wat zitten hoor. Ik denk, ja dat zal dan misschien nog wel maar dan is het niet goed. En, ging ze verder het hartje klopt :inlove: Toen wist ik niet meer hoe ik het had!!!
Het komt er op neer dat de kleine het heel goed doet, heeft een hele krachtige hartslag. Ben toch net zolang zwanger als ik als ik allereerste dacht, iets korter dus dan mijn vorige banner aangaf.
Omdat het erg zoeken is naar de laatste dag van mijn menstruatie etc krijg ik over 2 weken weer een echo om te kijken of de kleine goed groeit zodat ze de uitgerekende datum ook beter vast kunnen stellen.
Het bloedverlies kan komen omdat ik zwnager was van een tweeling, maar ook om een andere onduidelijke reden.
De kans dat het nu alsnog misgaat is in principe geslonken tot 5% maar dat neem ik een beetje met een korreltje zout want de schrik zit er goed in hier.
Ik probeer nu mijn echo in te scannen, maar de scanner heeft er volgens mij geen zin in. Wanneer het me lukt laat ik ze zien op het showforum.
Dank jullie voor alle hoop en het duimen draaien!! :-
:-
Geweldig meid! :dance: :dance:
:-* :-* meid ik blijf duimen hoor :thumbup:
Ow Tilly wat fijn om te horen!!! :dance: :dance: Geniet ervan…
Hier nog even een vraagie, wanneer zijn de hormonen uit je lichaam na miskraam??? En wanneer werden jullie weer voor het eerst ongi?
sam ik werd precies 5 weken later ongi.
mag aannemen dat het dan ook zeker is dat het hcg-hormoon uit je lijf is
Oh Tilly, wat is dat herkenbaar, zeg!! Ik ga heel hard voor je duimen!
hey dames, heb niet alles bijgelzen sorry :oops: , ben vandaag met mijn ventje mee geweest met de vrachtwagen en moesten er al om 3u30 uit, dus ben heel moe en ga dadelijk mijn bedje in.
hey tilly geweldig dat je het hartje al hebt gehoord :dance:
Sam dat is bij iedereen anders (die hormonen) bij mij is dat een heel lang verhaal en is te lezen op dit toppic. bij mij willen de hormonen niet uit mijn lijf, vrijdag moet ik weer bloed laten trekken, hopenlijk zijn ze dan terug rond de 50.
Jeetje wat een boel nieuwe ontwikkelingen. Heb ff geen tijd om alles bij te lezen. Maar ik zag in een oogopslag goed nieuws bij Tillie. Gefeliciteerd!! En KleineWinnie ook gefeliciteerd (of had ik dat afgelopen weekend al gedaan???)
En Sam, jij moet je helaas hier aansluiten :hug: Bij mij kwam op dag 30 de 1e ongi weer, maar dat was wel na een currettage een wellicht is dat ook nog weer anders dan na een gewone MK. Ik ben inderdaad ook van mening dat het bij iedereen anders is. Destijds zeiden ze tegen mij dat het kan varieren tussen de 4 en 8 weken dat het weer op gang komt. Ik duim echter voor je dat je niet zo lang moet wachten
Dolgelukkig vervelend die hormonen in jouw lijf. Hoe lang is het nu bij jou geleden?
Ineke, heb je al een datum voor de operatie? Heb je nog wat proberen te regelen met je ziektek.verz. om sneller terecht te kunnen?
En Bianca, wanneer beginnen bij jou de zi’s weer?
Noortje ook een tijdje niet gezien hier. Probeert ws. ook wat afstand te nemen. Mocht je nog meelezen… dikke knuffel !
De rest natuurlijk ook een knuf en welterusten. Tot forums!
Goedemorgen! De dag begint met goed nieuws omtrent de geboorte van het nieuwe prinsesje.
Ik ga me zo naar het werk proberen te slepen. Ben enorm moe en heb ook helemaal geen fut, maar de plicht roept.
Noortje heb ik inderdaad ook al een tijdje niet meer gezien.
bij mij is het nu 3weken en 1dag geleden dat ik mijn miskraam gehad heb, het was de dag waarop de lente begon dus 21 maart.
bij mij is het nu 3weken en 1dag geleden dat ik mijn miskraam gehad heb, het was de dag waarop de lente begon dus 21 maart.
oeps 2 keer gepost was niet de bedoeling. :oops:
tilly gefeliciteerd!!! phoe lijkt me idd heel erg spannend als ze die echo dan doen volgens mij zou ik van die tafel af stuiteren door de zenuwen.
gemiddelt duurt het twee weken voordat echt alle hormonen uit je lijf zijn maar jah dat is een gemiddelde dus het is bij iedereen anders. ook mijn gyn zei dat de volgende menstruatie (na curretage) na 4 tot 8 wkene komt ligt er ook een beetje aan hoelang je gebloed hebt.
zelf heb ik in totaal maar 5 dagen gebloed en dat was bijna niets. dus ik verwacht wel dat de duivels na 30 dagen komen nou jah ik hoop het niet natuurlijk hihi nou fijne dag allemaal!! XXX
Tilly en kleine winnie gefeliciteerd!! Met het moie weer lijkt er ineens weet beter nieuws te komen. Ik hoop daar vandaag iets aan toe te kunnen voegen. Ga vanmiddag naar de gyn. ben op het ergste voorbereid, kan het hopelijk alleen maar meevallen.
goeie instelling liesje succes vanmiddag!!!
he die banner klopt helemaal niet vergeten weg te halen.
even een vraagje
ik moet 21 mei voor na controle bij de gyn zijn het is dan 6 weken na de curretage wie weet wat ze dan gaan doen?? kan me er niets bij voorstellen
Wauw tilly, wat super!!!
Lydia, ik denk dat je dan een inwendige echo krijgt dan kunnen ze goed zien of alles uit je lichaam is en ik schat ook dat ze dan alweer een eitje kunnen zien groeien!
spirella, ik heb nog geen datum. Ik heb ook niet geprobeerd om het in een ander ziekenhuis te laten doen. Deze gyn en dit ziekenhuis bevallen me goed en overal zijn wachtlijsten. Waarschijnlijk ben ik wel ietsje eerder omdat ik misschien niet meer naar de anasthesist hoef omdat mijn gegevens nog bekend zijn. Maar…heb 5 weken doorgegeven wanneer ik zelf niet kan, vanaf half mei tot eind juni i.v.m. vakantie die absoluut door moet gaan!!!
Zit nu te twijfelen of ik weer ovulatietesten aan zal schaffen of het op de gok zal gaan doen, ben bang er weer heel erg mee bezig te gaan. Was zo handig elke maand bij de gyn zodat je precies weet wanneer juist klusmoment is. hmmm. ga ze toch maar bestellen denk ik. Gelijk zwangerschapstesten erbij. pfff.
gr.
Ineke