Zwanger worden na mk of ma..deel 3. Alle goeds!!!!

kleinewinnie hoop dat je zwanger mag zijn ik :thumbup: alvast voor jou

Spannend hier en wat een dingen allemaal verdriet en hoop, wat ligt alles toch dicht bij 1, en dat alles om 1 grote wens. Pfffff ik vindt dat best wel es moeilijk hoor.

Meiden het is pasen, doen jullie nog iets byzonders? Wij niet, als André straks van bed is lekker uitgebreid ontbijtje, maar verder relaxen. En een dagje es niks, OOk wel lekker zo na de vorige drukke weken

Mensen bij deze toch even…

oja helemaal vergeten, Vrolijk pasen allemaal.

wij gaan van de middag naar mijn ouders en morgen naar mijn schoonouders, dus moet geen eten maken met pasen, zalig.

hier al een verschillende dagen meer afschijding, soms wit achtig en dan weer wat geel achtig, geen andere geur dan anders, dus gewoon afwachten, 6 april heb ik ook een paar druppeltjes bruin bloed verloren, dacht eerst dat ik toch al mijn mentruatie zou krijgen, maar buiten die paar druppeltjes niets meer gezien, vrijdag weer bloed terkken en normaal met een cyclus van 24 dagen zou ik zondag mijn normale mentruatie moeten hebben, maar ik weet niet hoe dat dat meer zit als je een mk hebt gehad.

hallo dames,

wat is hier weer veel gebeurt zeg!! :frowning: al die narigheid!!

dikke :hug: voor jullie dames!!

hier vandaag rustig dagje, deze morgen stevig ontbijtje en deze middag taart bij meme.

en vooral

VROLIJK PASEN!!!

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Vrolijk pasen! Ik heb een test in huis, maar durf hem niet te doen. Beetje bang dat het onze pasen misschien gaat beïnvloeden als hij negatief zal uitslaan.

ik snap je helemaal, denk dat ik zelf ook zou wachten hoor, sterke meid en laat iets weten als je zou gaan testen, ben echt wel eens benieuwd hoor, laten we hopen :pray: dat je zwanger bent als je test

ik :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je meid!!!

maar ben wel benieuwd zo.

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Goedemorgen,

ook fijnuit hier fijne dagen gewenst… voel me al weer ietsje beter hoor gelukkig. Straks naar mijn ouders waar ook zussen en broer met aanhang en kindertjes komen, drukte!!! Lekker brunchen en dan nog even naar schoonouders, vanavond lekker thuis en morgen komen mijn oudes bij ons en gaan we naar een tuincentrum ofzo en daarna lekker uit eten. Met ons kan dat lekker makkelijk!! :lol:

Spannend nog hoor kleine winnie!! En dolgelukkig wat een onduidelijkheid voor je, nog even volhouden en dan snel een echo!!

Verder alle meiden een dikke knuffel en geniet van het zonnetje!!

liefs

ineke

alsje een mk gehad hebt kan je cycles totaal in de war zitten. Maar in jouw situatie zou het ms zoweiso anders lopen met het idee dat jenog steeds zwangerschapshormoon in je lichaam hebt

:-*

Hoi meiden,

Een poosje niet geweest hier gelukkig, maar meld me hier toch weer even om mijn verhaal te doen en misschien jullie visie hierop te horen.

Hoop dat jullie het niet vervelend vinden.

Verder wil ik degene bedanken die al zulke lieve woorden hebben gezegd toen ik net wist dat het weer mis was. Dank jullie wel :-

Dan hier mijn verhaal dat ik echt even kwijt moet. Hoop dat jullie het niet vervelend vinden zo met de paasdagen, maar alle ‘hulp’ is momenteel welkom om er een beetje doorheen te komen. :oops:

Na vrijdagnacht heb ik geen bloed meer verloren en heb eigenlijk maar weinig pijn gehad. Ook heb ik maar weinig bloedproppen of stolsels verloren, in totaal 1 kleine en een wat grotere waarvan ik heb gedacht dat het misschien het vruchtje zou kunnen zijn. Dat maakt me heel onzeker en daarom heb ik vanmorgen de vk maar gebeld.

Zij vertelde mij dat het vreemd was dat ik zo weinig pijn heb gehad, dat is toch meestal wel het geval bij een miskraam. Ook heeft ze me voor het eerst gerust kunnen stellen over de angst dat er misschien weer iets achter blijft. Ze zei dat ik dan echt zou blijven vloeien en veel buikpijn zou hebben. Dat is beide niet het geval.

Ik vertelde dat ik er van uit ging dat het mis is gegaan, maar dat ik onzeker ben omdat ik nu niet weet wat ik kan verwachten. Ook wist ik niet of ik nu misschien eerder voor een echo moet komen ja of nee. De vk zei toen dat het nog niet zeker is dat het mis is gegaan. De echo van aankomende donderdag blijft gewoon staan en dan is het ook een mooie tijd om te kijken wat er nou aan de hand is. Ik zei toen opnieuw dat ik er zeker van was dat het mis is en zei zei opnieuw, dat weet ik niet. Een hoop onzekerheid dus nog.

Ik hoop dus maar dat ik alsnog heel veel ga bloeden en pijn krijg zodat ik voor mezelf ook echt kan zeggen dat het over is. Dat doe ik nu ook al wel, maar toch blijf ik een beetje onzeker. Daar baal ik zo van!!

Ik had gehoopt dat de vk zou zeggen dat het gewoon mis was, maar dat deed ze dus niet. Gerustgesteld ben ik dus in de verste verte niet en dat maakt me momenteel heel hopeloos en moe.

We moeten dus maar afwachten of ik nogmaals ga bloeden of we moeten wachten tot donderdag om dan einelijk te horen te krijgen dat het niet goed is.

Zo, dat was een heel verhaal maar het zit me dan ook erg hoog. Hoop dat jullie het niet erg vinden die trieste verhalen rond Pasen, maar moest het nu toch even van me afschrijven.

Dank jullie wel voor het lezen. :-

Lieve Tilly,

Ik heb bij mijn beide mk-en geen buikpijn gehad, het was voor mij net een “gewone” ongesteldheid. De pijn kwam pas bij de ongesteldheid-s periodes daarna; aan het begin van de periode 1 grote steek in mijn bekken die na 1 minuut pas weg trok.

Wat ik hiermee wil zeggen is, dat het een gemiddelde is dat zij hanteert, dat je pijn moet hebben, en is dus niet standaard. Ik heb dus ook geen pijn gevoeld bij de “uitdrijvingen”, alleen in mijn hart…

Ik hoop voor jou dat je gevoel het goed heeft, want je bent niet gek om dit te denken en te voelen. Aan de andere kant hoop ik toch dat het nog goed zit… Daarom krijg je van mij een hele dikke knuffel :hug: :-*

Dank je Danja voor je snelle reactie.

Hoeveel bloedverlies heb jij toen gehad en hoeveel dagen als ik vragen mag?

Graag gedaan :-* :-*

Het is bij mij bij 7 en 5 weken misgegaan, ik had wel meer bloedverlies dan normaal, maar niet overdreven(vond ik) wel stolsels, maar niet 1 grote, ik weet dus niet wanneer het er daadwerkelijk uit was… Het voelde bij mij aan als een volle week vloeien. Maar dat heb ik nooit, ik zat meestal aan een dag of 3/4 en nu wel ongeveer 7 zeg maar. Maar ook dat is bij iedereen anders hoor.

Danja, nogmaals bedankt.

Ik moet gewoon afwachten en we blijven uitgaan van het feit dat het mis is gegaan. Dat is het meest voor de hand liggende.

Wacht de echo maar af, dan weet je het zeker. Dan kan ze ook zien of het meeste of alles goed weg is.

Meestal weet je het zelf het beste hoor, luister goed naar je lichaam, en vertrouw op je intuitie, dikke knuf van mij :-*

lieve tilly ik heb je verhaal niet gelezen ik kwam even spieken op het forum naar nieuws van mojo, helaas niks nieuws…

maar ik las dat je gereageerd had,

wou ook jou even een mega :hug: geven.

k duik de bank weer op ,… heb hele erge hoofdpijnaanval.

Zo meis, ik heb even gelezen. T zat meniet lekker datik dat niet deed :oops:

Meis wat een gedoe altijd met een vrouwelijk lichaam en de poespas er om heen. We willen zo graag duidelijkheid, en eig zou ik je zo een teletubbiebuikschermpje wensen om even naar binnen te gluren.

Ik kan alleen zeggen wacht de echo af en laat dat ove r je heen komen.

ALs het mis is, is je gevoel bevestigd en kun je stappen ondernemen over hoe het herstel zal verlopen. ( = alles eruit of moet er na gecureteerd worden oid) Of is er nog enig hoop op? Die vragen kunnen immers alleen dan beantwoord worden en niet door ons helaas. Kon dat maar, dan gaf ik je het zo…

Maar ik vindt het zeker niet lastig dat je heir je verhaal typt, je vraag stelt en gevoelens uit, we zijn er voor en met elkaar. We kunnen al zo weinigvoor elkaar doen , maar een luisterend oor of een lezend oog doet soms dat stukje genoegdoening geven om even de dag mee door te komen.

Meis, altijd , mag je hier typen, of via pb vragen stellen. Schroom je erniet voor. Ik en de rest van de dames hier weten en herkennen het pakket waarin je nu zit.

Lieverd dikke knuf van mij.

Liefs :-* :hug: bianca.

Bianca, dank je wel :-*

Lieve Tilly, Mijn 1e miskraam ging mis met 6 weken en 2 dagen, begon met bruinverlies en ik mocht meteen voor een echo komen. De gyn zei toen dat bloedverlies nooit goed is maar dat het niet meteen mis hoefde te zijn, ik wist echter gevoelsmatig wel dat dit wel zo was.

Na de inderdaad slechte echo heb ik nog een paar dagen bruinverlies gehad en toen kreeg ik meer ongi-pijn, even heel hefig zodat ik pijnstiller innam en naar het toilet ging, daar verloor ik een stolsel van ca. 5 cm, beetje doorzichtig. Daarna bloedverlies als een ongi, 3 dagen wat hevig en toen nog een paar dagen minder. Niet extreem veel ofzo en verder ook geen pijn. Het licht er heel erg aan hoever je bent/was.

Ik vind het zo slecht dat ze je tot donderdag laten wachten! Ben zo blij met ‘mijn verloskundige’, die ik nog maar 4x heb gezien tijdens beide zwangerschappen maar voelt erg goed. Hij kwam zelfs nog op huisbezoek na mijn bbz-operatie terwijl ik toen doorverwezen was naar de gyn ook wilde hij dat we belden over de afloop etc. Erg lief!

Vind het zo vreemd dat ik zoveel slechte verhalen hoor hieromtrent. Snappen ze niet hoe verschrikkelijk het is om in zoveel onzerheid te leven??

Heel veel sterkte en hoop op snel echte duidelijheid voor je en misschien nog een klein wonder…

liefs

ineke