Hoi,
Wat betreft die 1e ongi is het toch weer een confrontatie met het feit dat je echt niet meer zwanger bent, kan zijn dat je daardoor weer extra geemotioneerd bent. Je zult waarschijnlijk merken dat deze perioden af en toe terug komen.
Ik heb het momenteel ook weer behoorlijk. Ik wist dat operatie grote kans was maar nu ik het definitief heb gehoord is het weer zo’n tegenvaller en kan ik het niet begrijpen waarom dit allemaal nodig is en zoveel onzekerheid of het ooit zal gaan lukken. Heb dan de neiging om me terug te trekken in huis en in mijzelf. Ben dus toch vanochtend maar naar de sportschool gegaan, had me verheugd op lekker 4 dagen vrij en daar wil ik toch wel van genieten. (proberen…).
Verder zijn we aan het proberen om nog een extra week vakantie te boeken! ha! Hoop dat het lukt, heerlijk!!!
Liefs
Ineke
Sterkte bianca met je pijn, ook zo’n ellende!! Bij mij wordt die cyste dus weggehaald omdat ik anders niet zwanger kan worden…
Alle dames een dikke :hug: !!
(hou jullie wel in de gaten hoor!!!)
Hallo dames,
pfff wat is er weer veel gebeurd, een heeele dikke knuffel van me :hug: :hug: aan jullie allen, weet verder niet veel wat gezegd hierop.
het is gewoon klote!! toch blijf ik verder duimen,
joseetje, inderdaad met mijn eerste ongi, man man man die hormonen, en wat was ik humeurig, kon het zelfs niet tegenhouden. het moest er uit geflapt worden!! nog een deelse opkuising in je lichaam zeker?? denk ik, dat dit even ook nog op zijn plaats moest.
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Sorry dat ik niet reageer op de andere, maar ben nu helemaal de kluts kwijt
ik heb de uitslag van mijn bloed van vandaag en snap er nu echt niets meer van
Maandag was mijn hcg 285 (ziekenhuis)
woensdag 259 (huisarts)
en vandaag was hij 282 (ziekenhuis)
in de plaats dat hij daald, stijgt hij nu weer
Hellllllllllllllp!!!
Kan je niet helpen…in het ziekenhuis zullen ze je toch meer info moeten kunnen geven??? Alleen de uitslag doorgeven en verder niets?? Ik zou denk ik bellen en duidelijkheid willen!
Erg raar allemaal, kan me voorstellen dat je hoop houdt op toch een zwangerschap…Sterkte!
de dokter die dat ik aan de telefoon had zei gewoon " volgende week maar weer bloed trekken" mijn gyn is nog op verlof.
heb naar de huisarts gebeld en die ging eens naar het ziekenhuis bellen, naar een andere dokter. hoop dat hij weet hoe het nu zit, snap er echt niets meer van, en ja het is een rare situatie.
maar toch bedankt voor je antwoord, hopenlijk straks meer duidelijkheid.
de hoop op een zwangerschap had ik gister opgegeven, maar ja nu komt die terug en dat is niet goed voor mijn gemoed.
die help staat er gewoon bij omdat ik gewoon niet meer weet wat dat er gebeurd
juist naar het toilet geweest heb nu ook bruin verlies, mijn ongi of innestelling, 21 maart heb ik mijn mk gehad en vandaag zou dan (als alles normaal is) mijn innestelling moeten hebben. (heb het even opgezocht op internet. heb een cyclus van ongeveer 24 tot 25 dagen.
Nou, wat een gedoe allemaal zeg! Nog iets van je huisarts gehoord? Kan me zo voorstellen dat je ‘help’, roept!
Hou je taai.
Lydia, sorry, sorry, sorry dat ik je nog geen welkom heb geheten! Ben even teveel met mijzelf bezig. Inderdaad een mooie brief, heb ook een brief in mijn dagboekje staan voor onze kleine toen ik wist dat het niet goed was schreef ik dat het oke was om mijn lichaam te verlaten dat we altijd van hem/haar zouden houden… wanneer ik het terug lees komen altijd de tranen…
Ga nu effies relaxen in bad, voel me alweer iets beter dan gisteren. we gaan weer verder.
liefs
ineke
ja heb naar de huisarts gebeld, volgende week vrijdag zou mijn hcg rond de 50 moeten hangen, dus volgende week weer laten prikken, voel me juist zo een spelden kussen. dus afwachten, dinsdag ga ik wel eens naar mijn eigen gyn bellen hoor, die kent mij beter.
Hoop dat de waarden volgende week oke zijn!
soms snap je de hele wereldse dingen die gebeuren gewoon domweg niet.
Of we willen het niet snappen ,
maar iig ik vindt dit knap balen !
Zo zo zo verdomd boos, moet je weten hoe zei zich voelt , boos en machteloos vol verdriet en vragen
zucht…kom vandaag niet meer langs op het forum, al die ellende! Ga ik me niet beter door voelen.
Tilly meid, heel veel sterkte samen…veel anders weet ik niet te zeggen.
hou je taai.
liefs
ineke
hoop het ook hoor, heb het nu echt wel gehad hoor
Dames help! Ben helemaal de kluts kwijt. Had mijn bbz op 22 feb, 1 maart ongi geworden en sindsdien niet meer. Toch maar getest gisteren en… POSITIEF! Ben wel beetje blij maar vooral bezorgd. Weer een bbz? Heb namelijk nog steeds pijn in buik en rug. minder dan vorige keer, maar toch. KAn natuurlijk pas dinsdag gyn bellen, stomme paasdagen…
weet gewoon niet of ik blij moet zijn of niet.
Huh Liesje???
Het zou toch???
Spannend meid, sterkte!!!
Liesje hoop dat deze keer alles goed mag gaan ik :thumbup: voor jou
Het getsie wat een narigheid toch allemaal :hug:
Maar Liesje hopenlijk voor jou goed nieuws. Ik duim voor je !
dank jullie wel. denk dat ik morgen toch dokterspost wel of ik doorverwijzing kan krijgen. voel me er niet gerust of, maar ,mischien ben ik wel overbezorgd na de laatste keer. hoop dat het het laatste is. ik hou jullie op de hoogte!
Pfff, wat is er een hoop gebeurt hier! Heel veel sterkte voor alle meiden die het nodig hebben.
Tja, vier dagen overtijd en nog niks te zien van een naderende ongi. En ik wacht nog steeds gewoon af. Testen doe ik niet meer.