Zwanger worden na mk of ma..deel 3. Alle goeds!!!!

Dol gelukkig, tuurlijk ben je hier welkom, dat was je toch al? Fijn dat je het positief probeert te zien. Mijn ervaring is dat dit gevoel nogal wisselend kan zijn maar het is bij mij ook extra de wens om moeder te worden. Wat betreft de miskramen heb ik dat wel een plek gegeven (denk ik). het is vooral die onzekerheid of we papa en mama zullen worden.

Noortje, wederom een nieuwe ronde. Veel plezier tijdens de wedstrijd!! Even zwaaien he!

Joseetje, hoop dat je cyclus snel weer oke is en je inderdaad ongi gaat worden zodat je verder kunt. Mijn cyclus was beide keren meteen weer oke.

liefs

Ineke

wat is het hier rustig zeg meiden ,

iedereen van het mooie weer genieten ?

zekers 8) 8) 8)

(en druk met klussen :wink: )

Klussen is een goed excuus :mrgreen:

Bianca, moesten we vandaag duimen voor je?

zo ja… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

bij deze dus…

Verder weinig nieuws.

De wedstrijd was heel erg saaaaaaaaaaai… :zzz:

Maar het sfeertje was top! En wij hebben wel heel veel lol gehad… :angel: :mrgreen: :angel:

Liefs,

Noortje

Lieeeeffffffffff dat je er aan hebt gedacht ( had ik oook gehoopt gek hé? maarvorige week zei je dat vandaar.

Dank je dank je .

Moest naar zkh voor een onderzoek , duurde wellang, volgende week nog weer heen.

Thnx Thnx :-*

Nou, hoop dat je geen vervelende uitslagen zult krijgen. Wil je ook vertellen wat er aan de hand is? Evt. via pb?

Hier net terug van de tandarts. Hij had ze niet helemaal op een rijtje, begint al in een kies te boren bleek het helemaal niet om die kies te gaan…echt niet fijn. Maar eerst weer een jaar ervan af!

Nog niet ongi, had gehoopt het vandaag te zullen worden (pfff…) zal dan morgen wel losbarsten, wil z.s.m. weer naar de gyn om een LINKER-ei te spotten! en geen cyste meer natuurlijk.

Vanmiddag even heerlijk buiten zitten te lezen. Zalig!!! Dat is echt genieten en dan met nog de hele zomer in het vooruitzicht! Heerlijk!

Jammer dat de wedstrijd niet leuk was (0-0, geloof ik he?) maar wel fijn dat de sfeer goed was!

Tot later maar weer.

Liefs

Ineke

nouw ineke fijne tandarts heb jij dan :?

hopelijk heb je weinig last er van

hier beetje hoofdpijn verder goed.

Wb onderzoeken in zkh heb ik liever niet op het forum. Niks ernstigs en ik vondt alleen superfijn dat er duimen warne zonder te hoeven vertellen wat er eig is.

Het is iig niks ergs ofzo wb klachten of iets dergelijks ,l gewooon iets wat k graag uitgezocht zou willen hebben

maar iig superthnx, ms was het ook niet zo goed er iets over te zeggen

Bianca, als alles maar goed is… :-*

Ineke, ik moet vanmiddag naar de tandarts en van dat soort verhalen word ik niet echt vrolijk… :shifty: :shifty: :shifty:

Nieuws:

De vliezen van LovelyEllen zijn gisteravond gebroken…

Gisteravond zijn ook de weeën op gang gekomen… Dus het is spannend!

Liefs,

Noortje

Nieuw nieuws:

Ze is bevallen van een dochter: Sienna Danique!

Ellen gefeliciteerd meid! :-*

Wat super geweldig, maar wel even slikken. Wat is dat snel gegaan en wat gaat de tijd bij ons langzaam…

Suc6 vanmiddag bij de tandarts Noortje!

Gelukkig dat het niets ernstigs is bianca, tuurlijk moet je dat gewoon zeggen ookal wil je niet alle ins en outs vermelden!

Mijn ongi komt maar niet op gang, eindelijk een beetje. Balen hoor! Had het gisteren al verwacht en zal nu eindelijk morgen wel goed doorzetten. Ga toch straks bellen voor een afspraak voor volgende week. Heb ik in ieder geval het gevoel dat er weer wat schot in zit. Doe het mooi op de donderdag hoef ik 's ochtends ook niet naar cursus. :lol: :lol: :lol: je moet het natuurlijk wel zo prettig mogelijk maken voor jezelf!

Tot later, geniet van het weer meiden!!! Voorjaar!!

gefeliciteerd ellenmeis wat super en een leuke naaaaaaaaam zeg.

Kreeg vandaag eindelijk bericht over mijn no claim: geen no claim ivm mijn ma vorig jaar ! Had volgens mij van Ineke gelezen dat ma niet meetlde, dus gelijk gebeld en het wordt gecorrigeerd. waar zo’n forum al niet nuttig voor is…dank Ineke!

welke kosten hebben ze dan van het no claim afgetrokken wb de missed abortion?

Officieel mogen ze gemaakte kosten die in het zkh zijn uitgevoerd wel mee teleen bij het no claim hoor.

Maar iig super fijn dat zei het terecht zetten, :thumbup:

Even snel, ben aan het werk.

Ik had alleen kosten van medicijnen voor mijn hooikoorts en een zalfje wat ik had gehad i.v.m. schimmelinfectie. Verder stond er niets op!!

Snapte er ook niets van, heb het geld nog niet helaas maar dat zal nog wel komen!

Fijn dat jij het ook terug krijgt!!

Hallo meiden,

ik ben een trouwe KOK-er maar wel maar op 1 forum.

Ik heb even gezocht op zwanger worden na een curretage, omdat ik morgen helaas naar de OK moet voor mijn curretage en er vreselijk tegenop zie.

Ik heb een mooie dochter van 1 jaar en dit is mijn 2e miskraam (1 voor mijn dochter en nu dus). Ik ben 12 weken onderweg, maar het wil niet vanzelf komen en dus moet ik voor de curretage gaan.

Wie kan me een hart onder de riem steken, zijn er veel positieve verhalen over weer zwanger zijn na de behandeling (hoe snel? gaat het goed?)

Ik ben er best onzeker en angstig over, vooral omdat het morgen natuurlijk allemaal eerst nog moet gebeuren. Ben zo bang dat er complicaties zullen zijn…

HEy wiske,

Ik kan je alleen vertellen dat ik 2 curetages gehad heben dat deze beide eigenlijk niet eng waren.

Ik heb dan volledige narcose gehad , je kunt ook zeg maar met ruggeprik doen, maar dat leek mij niks.

Ik weetniet hoever je heen bent, en hoelang het kindje nietmeer leeft, maar mocht je de behoeft hebben, en het kindje is nog heel, mag je het mee hebben. (kan begraven worden, is voor evt verwerking maar net wat je zelf wilt. ) ik draag het meestal aan aangezien het nooit verteld wordt door artsen enzo

Als je onder verdoving gaat kom je je melden op de opname afdeling. Je wordt opgenomen. Er komt een narcotiseur langs voor je lengte en gewicht, er wordt vragen gesteld over medcijngebruik en evt ziektes.

Ook als je angsten hebt kun je het aangeven hoor.

Als je wordt gehaald voor de OK heb je speciale kleding van zkh aan., krijg je daar via infuus slaapmiddeltje ( soms al vooraf tabletje voor suf worden en rustig zijn anders ga je soms heel gek de narose in en er ook weer zo uit)

Als je slaapt ga je naar de ok daar wordt de curetage verricht

Na die tijd kom je op recovery waar je ong een half uurtje na ligt bij te komen. Daarhouden ze je even in de gaten.

Dan kom je op zaal, en als je goed kunt plassen eten enniet duizelig bent en als er geen complicaties zijn geweest mag je na een uurtje meen ik naar huis.

Als jenog vragen hebt stel ze gerust meis, maar ikkan je vertellen het valtmee het is te doen.

Na die tijd kun je je opgeblazen voelen en pijn in de schouders das erg vervelend, maar hoort er bij ,

ook kun je vloeien , daarvoor kun je maand of kraamverband gebruiken.

HErstel duurt soms een dag of wat, maar met rust lukt het je zeker snel op de been te zijn

Liefs bianca

dag wiske,

heb ook een mk gehad voor senne* en ik wist het maar de moment zelf, heb ik niet veel van gemerkt, toen ben ik een jaar later zwanger geworden van senne* maar die is te vroeg geboren, (bij 26weken en 3 dagen) uiteindelijk is hij in de couveuse gestorven, ben dan in december terug zwanger geworden en bij 8weken half heb ik curretage gehad, en eerlijk gezegd is dit goed mee gevallen, dit was op 8 februari, je kunt inderdaad vloeien, bij mij is het mee gevallen en wat pijn in de onderbuik had ik ook, maar met een paracetamolletje ging het even beter. Je hoeft niet bang te zijn het valt allemaal best mee, de ingreep dan. verder is rusten een beetje de boodschap, en dan voel je zelf aan wanneer je er terug wil voor gaan. Wij zijn na drie weken de klus periode gestart maar was niet zwanger en vorige week donderdag mijn eerste ongi, dus het kan wat op zich laten wachten, je ziet wel, ieder lichaam is ook verschillend he, nu zijn we terug in de klusperiode en hopelijk is het ditmaal raak :pray: .

alvast succes morgen, ik denk aan je, dikke :hug: :hug:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Beste Lyn en Bianca,

voor mij zit het erop, ben vanochtend om 11.00 behandeld en was om 17.00 weer thuis. Heb nu pas een beetje pijn in de onderbuik, vloeien valt mee, was alleen even overstuur voordat ik de OK op moest, spanning en angst voor de narcose met name.

Lynn meid, jij hebt ook een hoop voor je kiezen gehad zeg. Ik heb voor mijn dochtertje mijn 1e miskraam gehad, daarna (de maand erna) weer zwanger en dat ging gelukkig helemaal goed. Nu dus een 2e miskraam en het hakt er wel in vind ik.

Toch blijft de wens zo groot he? Ik hoop dat het voor jullie en voor ons binnenkort weer zover mag zijn en dan met een hele gelukkige afloop…

Bedankt voor jullie support en uitleg, heb er veel aan gehad.

x

hey meis blij toe voor je dat je dit deeltje gehad hebt.

Nu komt het verwerken, of acceptatie van wat gebeurt is. Tja in hoeverre accepteren denk je dan? Ik denk dat je best bozig ms zult zijn,maar bijmijkwam ook een stukje oke het is gebeurt helaas, we moeten wel weer verder. Ikhoop voorjou ookmet goedemoed de toekomst in

Ik wens je sterkte met beteren na dit verlies en hopelijk kun je na een poosje weer breed lachen met veel geluk en hoop op de toekomst liefs biancva